Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Iedereen al bedankt voor de interesse en het vertrouwen !
Ronny ( alias Fotomanneke)
Last edited by fotomanneke; 18 januari 2007, 00:13.
Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE
Hey ronny
misschien het makkelijkste en meer overzichtelijk om een nieuw topic aan te maken?
zodat jij en ook wij meer een overzicht hebben wiedat er een kaartje wilt hebben
en ook hoeveel er nog overschieten
alvast bedankt voor de moeite
Gert
jip, lijkt mij ook een goed idee.
Maar bijna alle kaartjes zijn verdeeld dus kzou dan een topic opstarten ivm de afhandelingen en de uiteidelijke prijs, verzending naar? ...
van die dingen dus
gr,
Koen
You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon www.koendd.be FZ50
Wel, ik was juist een PM aan het versturen naar Jupilleke om te zeggen dat ik ze neem. Die 6 die er nog resten zullen ook nog wel verkocht geraken, zeker ... ?
Voor het verdere verloop denk ik inderdaad dat ik best een nieuw topic start met de resultaten en de uitleg hoe het verder gaat.
mvg
Ronny
Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE
De euro is op dit moment duur ten aanzien van de dollar, gevolg is dat de prijzen voor bv. geheugenkaarten zakken.
De snelle Transcend kaarten 120x bv.; 2 gb voor € 32,- 4 gb € 61,-. (aangepast 04-01-07)
Klein 'probleemke', er zijn intussen al meer kaartjes gevraagd dan er zijn ... Er zijn er namelijk 54 te koop ipv 55 ...
Nu, ik ga proberen iedereen content te stellen, dus voor Valere doe ik er nog 2 bij ipv de extra 3 die hij vroeg, hetzelfde voor Tedere Tijger (dus ook 2 erbij ipv de extra 3 die hij vroeg) en dan kan SVC er 1 hebben ipv de 2 die hij vroeg.
Hopelijk is iedereen dan tevreden.
Ik ben bezig een online inschrijvingsformulier te maken, en zal in een nieuwe topic de link zetten. Iedereen die ingeschreven heeft, wordt dan verzocht dit in te vullen (naam, adres, ... kortom alle gegevens die ik nodig heb) én het aantal kaartjes die besteld werden (niet meer veranderen tov daarvoor aub, anders klopt het niet meer, en Valere en Tedere Tijger vraag ik rekening te houden met hetgeen ik hierboven heb uitgelegd). Er zal ook een rekeningnummer bijstaan, en zodra het bedrag gestort is en het online formulier ingevuld hier binnen is, worden ze verstuurd. Dus je kan ze normaliter ergens volgende week al in je bus verwachten !
Met dank aan alle geïnteresseerden !
Ronny
Comment