Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voel een beetje bedrog vanwege Jupilleke, eerst maakt hij reclame voor Transcend en daarna blijken het merkloze kaarten te zijn. Ik moet er geen meer hebben.
Geen idee Dirtyharry, maar ik heb het hem via PM gevraagd, zodra ik antwoord krijg laat ik het weten in mijn reply pagina 3 (waar ik die rode tekst heb ingezet).
Ronny
Oops er is al door Jupilleke zelf geantwoord, sorry ...
Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71Bekijk bericht
dus beter dan Sandisk Ultra II (zoals ik er al heb en die gaan goe op mijnen D70)
evengoed als Transcend en minder goed dan Sandisk Extreme IV
en beter (sneller) dan de Ultra III, maar die is blijkbaar niet getest
Sandisk extreme IV is een 233X
Huidige fototoestellen kunnen volgen (hebben baat) tot max 166x, hoger is onnodig. Je hebt alleen tijdswinst bij het overzetten naar je pc.
Comment