Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grafisch PC-tablet in ALDI

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Grafisch PC-tablet in ALDI

wist niet dat het een wacom was.
    dan kan je volgens mij nie miskopen tenzij je graag iets groter hebt.

Ik ben zonet op een wacom graphire 4 XL geweest. vroeger a6 gehad (formaat als aldi model als ik me niet vergis) en vond dit niet zo handig. die graphire 4 xl is a5 formaat en vind ik persoonlijk veel handiger.
    idd, prijs is veel meer (185eur) dus vergelijken kan je niet echt.

zeker geen miskoop voor 30eur zo een volito uit de aldi. wel raar dat dit het oude model is en niet de nieuwe.

gr en veel plezier

Comment

het plastiekje aan de bovenkant waar je met je pen op tekent kan je opheffen , onder aan het mad gedeelte in het midden is een uitsparingkje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust
        zeker geen miskoop voor 30eur zo een volito uit de aldi. wel raar dat dit het oude model is en niet de nieuwe.
        Niet zo raar, hoor, met die prijs. Wacom is niet gek.

Comment

Kan je er nu ook mee schrijven... zaodat de pc het nadien omzet naar typ letters?

THNX
          Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

Comment

Heb hier nog een Wacom Graphire2 ET-0405-U model liggen - meer info hier... uiteraard gebruikt, maar ligt hier nu toch maar stof te vergaren... voor 15 euro mag 't de deur uit, als er iemand interesse heeft, PM-en maar
            Jan
            www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djang
              het plastiekje aan de bovenkant waar je met je pen op tekent kan je opheffen , onder aan het mad gedeelte in het midden is een uitsparingkje
              Bedankt djang en Flitske! Ik heb het gevonden. Ik verwachte eigenlijk iets dunner dat bovenop dit matje lag. Verkeerd verwachtingpatroon dus. Alles in orde dus met mijn tabletje!
              G1 en D70 broederlijk naast elkaar - http://www.fotonen.be

Comment

Laat maar, ik had enkel p1 gezien
                Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Heb ook zo'n beest gekocht...

Op de moment niet echt happy mee... misschien nog wat testen.... ( vind een muis toch preciezer )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix
                    Heb ook zo'n beest gekocht...

Op de moment niet echt happy mee... misschien nog wat testen.... ( vind een muis toch preciezer )
                    toevallig niet op "mouse mode" staan in plaats van "pen mode" in de software of is dit bij deze niet zo?

gr

Comment

Stel dat je een tekening wil maken in Paint... dan kan je dat moeilijk doen!
                      Je kan wel tekenen MAAR geen rechte lijnen met de lat!
                      Deze zijn altijd een beetje krom!

Hoe komt dat? Kan je dat instellen?

Ondertussen misschien nog iemand iets gevonden i.v.m. de geschreven tekst omzetten naar een ander lettertype bv. times new roman...

THNX
                      Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

Comment

ik kan met mijn muis ook geen perfect rechte lijn tekenen. daarvoor dient een 'line' tool denk ik.
                        ik denk niet dat er software bestaat die je gekabbel omzet naar text, niet dat ik weet toch.

gr

Comment

speciaal vandaag naar Arendok gereden: daar liggen er nog
                          Thuisgekomen kon ik de Cd niet lezen: driver gedownload voor de Volito en het werkt perfect. Wel wat wennen.

Comment

Ik heb een paar jaar geleden zo'n ding gekocht van Trust, wat een rotsof....! Ik kon er niet mee werken! jammer was 25€! Na het instaleren van de driver sloeg mijn pc nog eens tilt op de koop toe ! Bij de vodde ligt het ! Iemand interesse ? Zonde !

Gebruik nu een MX lasermuis 1000 van Logitech, werkt enorm precies !
                            Last edited by sammarco1; 29 januari 2006, 00:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sammarco1
                              Ik heb een paar jaar geleden zo'n ding gekocht van Trust, wat een rotsof....! Ik kon er niet mee werken! jammer was 25€! Na het instaleren van de driver sloeg mijn pc nog eens tilt op de koop toe ! Bij de vodde ligt het ! Iemand interesse ? Zonde !

Gebruik nu een MX lasermuis 1000 van Logitech, werkt enorm precies !
                              Dat zijn appelen en citroenen vergelijken wat je hier doet Trust vs Wacom en dan nog eens een daar een lazermuis van logitech tegen over zetten
                              Canon 7D + Batterijgrip + 10-20mm sigma + 24-70 sigma + Sigma 120 - 300 + Canon 70 - 200
                              Het ligt in de menselijke natuur om verstandig te denken en idioot te handelen

Comment

Working...
                              X