Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik ben al tijdje aan het kijken voor zo een grafisch tabletje.
maar denk toch da ik voor een wacom tabletje ga.
vroeger ook wacom gehad en werkte altijd perfect
ik ben al tijdje aan het kijken voor zo een grafisch tabletje.
maar denk toch da ik voor een wacom tabletje ga.
vroeger ook wacom gehad en werkte altijd perfect
Ik heb er mij gisteren ook eentje gehaald. Wel ff wennen vooralleer je doorhebt dat je dat niet als muis moet gebruiken (absolute positie ipv relatieve), tenzij je het anders instelt natuurlijk.
Ik heb de tutorial ook ff snel doorgenomen en op de laatste 'slide' spreken ze over een transparant waar je iets onder kan steken en dan kan overtrekken. Zou dat transparantje er bij moeten zitten? Op de afbeelding leek toch dat die aan het tablet langs de bovenzijde was bevestigd. Er zat bij mij echter niets op of bij ...
iemand ervaring met de Trust tablet, die hebben nu een A4 tablet, met pen en scroll mouse ?
Rond de 100 Euro als je rondkijkt ... toegegeven, 't is een pak duurder dan deze Wacom, maar het werkopp. van deze wacom is te klein voor mij, en een A4 Wacom kost stukken van mensen.
Een A4 lijkt me een stuk beter om te werken (1280x1024 resolutie op dual 19 inch schermen), gebruik nu een trackball om te surfen werkt prima en spaart veel plaats uit, die ik voor een tablet kan gebruiken dus ...
ik heb gaan zien in computerwinkel, wacom A4 kost 450 euro...
ik heb zelf dat aldi wacommetje gekocht, voor 30 euro kunde weinig sukkelen vind ik, na 2-3 uur was ik er volledig mee weg en mn 2 weken oude draadloze logitech muis ligt hier nu nutteloos erbij ik gebruik de pen voor alles, het gewone "muiswerk" en PS, de muis die in het pakket zat heb ik weggesmeten, onhandelbaar ding ...
voor diegene die denken van zon klein kotje gaat niet op een 19inch scherm, ik gebruik van dat kleine kotje maar de helft tot 2/3de voor mn 19inch crt scherm...
Was die aanbieding maar 1 dag geldig? Zou dat tablet nu nog verkrijgbaar zijn?
Ik vermoed dat de aanbiedingen geldig zijn tot 24-01, want vanaf 25-01 is er een nieuwe folder (of zolang de voorraad strekt waarschijnlijk ) Maw. , rap zijn is de boodschap...
Ik heb de tutorial ook ff snel doorgenomen en op de laatste 'slide' spreken ze over een transparant waar je iets onder kan steken en dan kan overtrekken. Zou dat transparantje er bij moeten zitten? Op de afbeelding leek toch dat die aan het tablet langs de bovenzijde was bevestigd. Er zat bij mij echter niets op of bij ...
Heb je wel goed gekeken? 't Is namelijk niet erg duidelijk zichtbaar. Langs de ene kant van het tabletje (kant die het dichtst bij u staat) is er een klein sleufje voorzien, als je daar met uw nagel wat aan frutselt, dan zal je zien dat er op het tabletje een flexibel en doorschijnend plastic aangebracht is (is ongeveer 1 mm dik). (of je houdt het tabletje even ondersteboven, dan zou dit doorschijnend plasticje vanzelf los moeten komen )
Comment