Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grafisch PC-tablet in ALDI

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grafisch PC-tablet in ALDI

Zou dit de moeite zijn ?

Grafisch PC-schrijftablet

Ik denk dat ik er mij eentje ga halen.

Rgds,
    Yuri
    Canon PowerShot A80 is back alive !!!

Re: Grafisch PC-tablet in ALDI

Ziet er interessant uit, maar ik weet ook niet of de kwaliteit wel zo denderend is...
    One day, I would like to make nice pictures :-)
    www.lucaskoijen.nl

Comment

Zeker doen voor die prijs, werkte jaren met zoiets en dat gaat super. Ga ook....

Comment

Idem voor mij, ligt hier ook al jaren naast de muismat tot volle tevredenheid.
        Zeer gemakkelijk bij het fotobewerken.
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Bedankt voor de tip Yuri .Hopelijk zijn er voldoende op stock.Onlangs bij de Fnac een tablet gezien van 150€ !
          Nikon D70s °°°°° BD0517BE

"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi

Comment

tekenvlak = 128x94 mm is dat niet wa klein ?????
            Digitale groeten
            K.J.W.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komjewok
              tekenvlak = 128x94 mm is dat niet wa klein ?????
              vraag ik me ook wel af... zeker als je op +19" monitor werkt op hoge resolutie...
              -=- Light is the key...

Comment

Voor mij niet (ik werk wel 'maar' op 1024x768) maar als je tablet te groot is moet je ook te grote bewegingen maken om van de ene kant van je scherm na de andere te geraken.
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Ik ga mij ook eentje halen, ik zit echter nog met een vraagje, werkt zoiets goed samen met je muis of moet je dan continu zitten veranderen in de instellingen welk apparaat je wilt gebruiken
                  "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cisco
                    Ik ga mij ook eentje halen, ik zit echter nog met een vraagje, werkt zoiets goed samen met je muis of moet je dan continu zitten veranderen in de instellingen welk apparaat je wilt gebruiken
                    Normaal gewoon op USB en werkt perfect samen met je standaard computermuis. Als de bijgeleverde drivers installeerd heb je in principe je standaard muis niet meer nodig, want dan kan je de bijgeleverde muis gebruiken.

Heb een wacom en werkt perfect, alleen nu aan het uitkijken voor een A4 model (voor gebruik in AutoCAD).
                    Groetjes Goofy
                    Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi

I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                      vraag ik me ook wel af... zeker als je op +19" monitor werkt op hoge resolutie...
                      Hou er rekening mee dat dit geen "prof" tablet is, kan niet voor dat geld !
                      (Dus met dat in je achterhoofd kan je een goeie koop doen
                      Ik werkte met een vergelijkbaar tablet op 19" monitor zonder probleem, alleen de muis die daar dan ook op werkte (draadloos op tablet) was niet goed (traag). Die pen is heel makkelijk als je dat eenmaal doorhebt (het klikken ermee). Nadeel was dat het toen nog serieel was en de bestaande muis verving, mijn echtgenote kon er dan weer niet goed mee werken, maar voor mij verving ze volledig de muis (het tablet hé)
                      Nu op USB moet dat nl gezien gewoon naast je bestaande muis werken.

Comment

Maar stel, je werkt in ps fullscreen 1600x1200. niet ingezoomd op foto (foto 100%)
                        Wat is het bereik met je "klein" werkplaatsje met je pen. vervangt je plaatje héél je monitor?? of gedeeltelijk (en als het gedeeltelijk is, moet je 3x of meer dezelfde bewerking doen met pen om bv linksboven te zijn met je cursor???)

ervaringen??? (en het er een wacom uit in den aldi...)
                        -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                          Maar stel, je werkt in ps fullscreen 1600x1200. niet ingezoomd op foto (foto 100%)
                          Wat is het bereik met je "klein" werkplaatsje met je pen. vervangt je plaatje héél je monitor?? of gedeeltelijk (en als het gedeeltelijk is, moet je 3x of meer dezelfde bewerking doen met pen om bv linksboven te zijn met je cursor???)

ervaringen??? (en het er een wacom uit in den aldi...)
                          Als je de driver voor de tablet installeerd kan je je tablet confiigureren
                          1. Welke functie ana de toetsen van de pen
                          2. het oppervlakte van de tablet instellen
                          3. ....
                          Groetjes Goofy
                          Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi

I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Comment

Werk sinds 2 jaar met dat exact het zelfde tablet.

De pen is heel goed en als je niet op monsterlijk grote resoluties werkt dan is het werkopp groot genoeg (vergeet niet, het is geen professioneel ding). Ook drukgevoelig voor bijvoorbeeld met brushes te werken in PS.

De muis gebruik ik niet omdat die wat traag is en ik gewoon de pen als muis gebruik (hoe raar dat ook klinkt), juist op internet neem ik mijn gewone logitech muis erbij omdat die een scrollwieltje heeft.

De prijs in de aldi is wel duurder dan ik hem betaald heb bij Exell in den tijd (€20).

Kortweg: Zoek je een goed tablet voor een goede prijs zonder de intentie te hebben om professionele toeren uit te halen dan is dit een goede koop
                            * Nikon D50 * Nikkor AF D 50mm f/1.8 * Sigma 18 - 125 mm DC * Sigma 70 - 300 APO DG *
                            See something you like? take a shot!

Comment

'k Ben hem vandaag gaan kopen. 'k Moet zeggen, wel een leuk speeltje. Vermoedelijk is er wel een leerperiode nodig om aan die pen te wennen, maar mijn eerste indruk is toch heel positief Zeker als je weet dat er in het pakket ook coreldraw essential 2.0, photoimpact XL SE, just write office 4.0 en photo printer 4 bijgeleverd zijn. (en dit voor een prijs van 30 euro)
                              meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

Comment

Working...
                              X