Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb ook besloten om lid te worden, ik heb op BD veel geleerd en daar heb ik wel 30 euro voor over. De centen zijn onderweg, krijg ik een berichtje als het bij jullie binnen is?
mijn bijdrage van een luttele 30€ hebben jullie nu op jullie rekening .
Dit is zijn geld meer dan waard !!!!
Hopelijke komer er nu meer georganiseerde BD SD's dan vorig jaar en krijgen we veel shooting plezier .
Ik kijk er in elk geval naar uit en hopelijk vind het bestuur de tijd, de middellen en sponsering om nog lang door te gaan met dit alvast fantastische forum.
dit is de eerste keer dat ik lid wordt nadat ik belgium
forum vorig jaar ontdekt heb
Proficiat met jullie inititatief en op mijn 30 euro steun
mag je alvast rekenen ... die 30 euro betekenen immers niks
tegenover de onschatbare informatie die ik hier vind
cheers
marc
BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0 It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt
Zojuist m'n bankrekening nagekeken...
Er is idd 30 euro naar BelgiumDigital geschreven.
Oef, ben weer een jaar lid van de beste vriendekring van Benelux...
Mannekes ( en vrouwtjes natuurlijk ), 1 à 3 per dag dat is wat weinig hé en er zijn maar 10 dagen niet meer........je moet je vooral niet in houden hé.
Volgens het verslag van de alg.verg. is de verhoging van 25 naar 30 euro voor het afsluiten van een verzekering tijdens de SD's.
Ik mag veronderstellen dat 25 euro voor de werking van het forum is en 5 euro voor een verzekering voor de 'betalende' BD-leden of betaal ik hier voor een hele groep mensen die wel de lusten en niet de lasten willen delen?
Graag opheldering voor de 20e?!
Volgens het verslag van de alg.verg. is de verhoging van 25 naar 30 euro voor het afsluiten van een verzekering tijdens de SD's.
Ik mag veronderstellen dat 25 euro voor de werking van het forum is en 5 euro voor een verzekering voor de 'betalende' BD-leden of betaal ik hier voor een hele groep mensen die wel de lusten en niet de lasten willen delen?
Graag opheldering voor de 20e?!
Tja... een rationeel denkend individu zet zich nu eenmaal niet in voor collectieve doelen e .
Comment