Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voila,mijn lidkaart is vandaag al geariveerd met de post en direct in het voorziene plaats gestoken.
Wat ik me nu nog wel afvraag,met hoeveel betalende leden we nu feitelijk zijn.
Natuurlijk weten we dan alléén wie dat in Januari betaald heeft,want er zullen ook nog betalen na januari hé.
Ook die van mij is vandaag toegekomen.
BD infeite pas een maand geleden ontdekt, en al veel bijgeleerd.
Ik kan het niet laten om alle dagen effe de site te bezoeken
Een dikke roficiat aan iedereen achter de scherman die BD draaiende weet te houden
Nikon D70s °°°°° BD0517BE
"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi
vorige week ook geregistreerd en betaald
't had lang genoeg geduurd, maar nu eindelijk: BD0547BE (dus, cois, met de BD....NL erbij vermoed ik dat dat er een 700 gaan zijn?)
't had lang genoeg geduurd, maar nu eindelijk: BD0547BE (dus, cois, met de BD....NL erbij vermoed ik dat dat er een 700 gaan zijn?)
Maar daar zullen ( spijtig genoeg ) lidnummers tussen zitten die niet meer betalen waarschijnlijk.
Als ik me niet vergis zijn er nu in het eerste deel van 2006, 174 lidkaartjes voor de reeds betaalde leden gemaakt. Dit is zonder de rvb en mods.
Dus tot midden januari zullen er een dikke 190 betalende leden zijn geweest, maar dat is op moment van schrijven ongetwijfeld achterhaald.
De nummers zijn steeds oplopend. Geen afzonderlijke nummering voor BE of NL.
Af en toe schrijft er wel eens iemand in volle enthousiasme opnieuw in, in plaats van zijn lidmaatschap te vernieuwen. Dat zijn dan nummertjes die ooit gegeven zijn, maar nooit gebruikt werden.
Lidkaart van 2006 is toegekomen. Die van 2005 en 2004 worden goed bewaard. Wie weet komen ze nog bij Christie's terecht als mijn kleinkinderen groot zijn....
Bedankt aan alle medewerkers die de administratie doen.
Groetjes
Skitch
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment