Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Nou ja, eentje voor aan het koord en eentje voor op de schouw
Van mij mag je die zelfs inkaderen maar infeite is het een voor en achterkant omdat het hoesje nu eenmaal een eigen leven gaat leiden aan het houwtouw.
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Van mij mag je die zelfs inkaderen maar infeite is het een voor en achterkant omdat het hoesje nu eenmaal een eigen leven gaat leiden aan het houwtouw.
Willy
Willy,
Kijk, dat wist ik dus niet meer Maar bedankt voor de tip, ga ik zeker doen...
BD weet zelfs Marke te vinden...
Bedankt !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Willy
...euhh, begrijp ik het goed, je krijgt 2 kaartjes. Ik heb dus te vroeg gejuicht met 1 ontvangen kaartje??
...euhh, begrijp ik het goed, je krijgt 2 kaartjes. Ik heb dus te vroeg gejuicht met 1 ontvangen kaartje??
Is dit dan de voor- of achterkant??
Goedemorgen Marc,
Wil je nog eens nakijken of de 2de lidkaart niet in de enveloppe steekt? Ik heb er geen op overschot op jouw naam, tenzij ik hem verkeerdelijk in iemand anders enveloppe heb geduwd (deze persoon zou er dan 3 ontvangen hebben).
Geef maar een seintje, indien nodig stuur ik je eentje extra op...
Wil je nog eens nakijken of de 2de lidkaart niet in de enveloppe steekt? Ik heb er geen op overschot op jouw naam, tenzij ik hem verkeerdelijk in iemand anders enveloppe heb geduwd (deze persoon zou er dan 3 ontvangen hebben).
Geef maar een seintje, indien nodig stuur ik je eentje extra op...
Ik heb het even nagekeken en idd er zat nog een 2e kaartje vastgeplakt in de envelop. (de envelop was wat vochtig)
Ik ben een absolute beginner en zopas mijn eerste toestel gekocht (Minolta Dimage Z6). Het is goed dat deze club bestaat en ben lid geworden van de VZW. De 30 euro zijn gisterenavond overgeschreven.
Ik hoop hier veel te kunnen leren en wil ook graag de leden ontmoeten.
Als ik ergens kan helpen, laat maar een kreet!
Comment