Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moeten we niet wachten tot 1/1/2006 1 seconde na 00:01 uur om te betalen?
Anders gaat die stortingen bij het boekjaar 2005 zijn.
Lut zei me om het de boekhouder makkelijk te maken even te wachten tot 1 sec na middernacht van 't nieuwe jaar.
Dus vanaf 00:01 uur zondagmorgen beginnen met storten. en daarna pas het glas champagne (Fanta)heffen...
Heb ik iets gemist lidgeld opgetrokken van 25€ naar 30€.???
Yep, op bestuursvergadering laatst in st-truiden samen goedgevonden voor het verdere bestaan van BD met acties zoals SD's etc... (en verzekeringen... )
Yep, op bestuursvergadering laatst in st-truiden samen goedgevonden voor het verdere bestaan van BD met acties zoals SD's etc... (en verzekeringen... )
Dank U voor den uitleg.
Maar daar ik nog weinig actief ben op forum's moet ik daar toch nog eens over nadenken.
Want tenslotte betaal je ook voor de niet betalende leden bij,als er meer mee moesten betalen was het misschien voor de andere ook goedkoper.
Dank U voor den uitleg.
Maar daar ik nog weinig actief ben op forum's moet ik daar toch nog eens over nadenken.
Want tenslotte betaal je ook voor de niet betalende leden bij,als er meer mee moesten betalen was het misschien voor de andere ook goedkoper.
Het is een forum en om al het materiaal en bandbreedte te sponseren moet er geld zijn hé... Er zou misschien een onderscheid komen tussen betalende/niet betalende leden, maar das nog afwachten. En euh 5€ extra valt nog wel mee... als het elk jaar zo zal zijn, tja dan kan je er eens anders over nadenken. Het is hoe je het zelf bekijkt en 30€/jaar is nu niet echt een probleem hé... Ik heb althans hier veeel bijgeleerd.
Nog vele jaren voor BD... en sebiet is 2005 al voorbij....
Het is een forum en om al het materiaal en bandbreedte te sponseren moet er geld zijn hé... Er zou misschien een onderscheid komen tussen betalende/niet betalende leden, maar das nog afwachten. En euh 5€ extra valt nog wel mee... als het elk jaar zo zal zijn, tja dan kan je er eens anders over nadenken. Het is hoe je het zelf bekijkt en 30€/jaar is nu niet echt een probleem hé... Ik heb althans hier veeel bijgeleerd.
Nog vele jaren voor BD... en sebiet is 2005 al voorbij....
We zullen wel zien,in ieder geval nog een prettig einde jaar en een goede gezondheid 2006 zenne.
Mijn steun hebben jullie ook....na een beetje woelige wateren het voorbije jaar varen we hopelijk dit jaar in een kalme zee
En ja 5 euro meer....als we de "boel" daarmee draaiende kunnen houden
Hopelijk dit jaar nog wat meer steunende(betalende) leden, want zeg nu zelf welke vereniging is nu volledig gratis...de informatie die we hier bijeen sprokkelen kost dan nog geen fluitje van een cent
Aan iedereen nog een fijn BD-jaar toegewenst !!!
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment