Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

    Ik ben je gestook en gedoe meer dan beu. Je bent hier niet meer welkom.[/QUOTE]
    --------------------------------
    AMEN!!! EN VREDE OP AARDE AAN ALLE MENSEN VAN GOEDE WIL

    Tot in Gent Peter

    Erik.D en Trees

    Comment


    • #77
      Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

      oef, tx Erik D
      Peter

      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
      http://www.photoblog.be/peterwarson

      Comment


      • #78
        Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

        Wat een discussies....
        Het lijkt wel of we in Belgie allemaal plotseling heiliger dan de Paus moeten zijn....

        Wat is tussen haakjes de traceerbaarheid van een brief? Een mail is mits gerechtelijk bevel veel sneller terug te traceren dan een brief. En wie zegt dat een brief op tijd aankomt, of uberhaupt te plekke raakt??

        Veel succes en plezier in Gent. Leuk restaurantje, leuke omgeving.... Sfeervolle nachtfoto op de uitnodiging trouwens

        Comment


        • #79
          Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

          Peter even ter ondersteuning ,

          Begium DIGITAL zegt al alles "een internet vereniging" dus graag via mail, en de heren die zich genoodzaakt voelen er elke keer weer een lang verhaal van te maken, de meeste LEDEN vinden het prima zo, en voor de anderen of lid worden of je er niet meer mee bemoeien.

          We willen het graag gezellig houden.
          Groeten Omega.

          www.digiwaart.nl

          Comment


          • #80
            Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

            Oorspronkelijk geplaatst door Omega
            Peter even ter ondersteuning ,

            Begium DIGITAL zegt al alles "een internet vereniging" dus graag via mail, en de heren die zich genoodzaakt voelen er elke keer weer een lang verhaal van te maken, de meeste LEDEN vinden het prima zo, en voor de anderen of lid worden of je er niet meer mee bemoeien.

            We willen het graag gezellig houden.
            Prima Omega,kort en goed.
            mvg FrançoisVM
            Canon 7D

            Comment


            • #81
              Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

              Ik stem ook voor kort en goed!

              Comment


              • #82
                Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim
                Je mag die per email zeker doorsturen, ik denk dat het geldig is omdat het van je emailadres komt en mocht er een geschil over zo'n geldigheid zijn kan het perfect technisch opgevraagd worden bij je provider of het wel degelijk van jouw computer komt door de header van je emailbericht te controleren. Je mag het dan wel niet via een gratis emailprovider zoals hotmail versturen maar van een betalende dienst zoals een kabelprovider of adslprovider.
                Ik wacht nog even op Peter1 om dit te controleren of het zo wettelijk is nu en of we zoiets kunnen door een aanpassing van onze statuten of huishoudelijk regelement.
                Het is sinds kort ook verboden om je te registreren op het forum via een gratis emailaccount, er is al teveel misbruik vastgesteld via zo'n adres.

                wim
                Ik zou dit zeker laten controleren.voor dat onwillige leden jullie een hak zetten.
                "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

                Comment


                • #83
                  Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                  Oorspronkelijk geplaatst door sloefke
                  ben een hele tijd secretaris geweest van een visclub.
                  wat een algm.verg. aangaat dat is dat er 2/3 leden nodig zijn,wat niet altijd het geval is.
                  daarom worden er ok 2 uitnodegingen uitgeschreven
                  1 uitnodeging voor de algemene vergadering
                  2 uitnodeging voor buitengewone algemene vergadering
                  wanneer men de 2/3 niet bereikt kan de voorzitter over gaan tot de buitengewone algemene vergadering en kan men alles verder stemmen en goedkeuren van wat er eventueel zou veranderen en daar kan niemand nog over zeuren dan had men maar moeten aanwezig zijn.


                  ook moet ieder lid een afschrift van het huishoudregelement en statutten
                  krijgen bij het lid worden en tekenen bij ontvangst
                  zo is dat bij deze visclub.

                  geloof mij men kan nooit voor iedereen goed doen.
                  ben daar ook mee gestopt maarja vissen doe ik nog het gaat zich hier toch ook over fotokes maken of niet?

                  gr.sloefke
                  volgens mij is dit niet rechts geldig, volgens mij zit je aan een termijn vast die tussen de 2 vergaderingen in moet zitten
                  "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

                  Comment


                  • #84
                    Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                    Frevaro,
                    Je hebt volledig gelijk. Zoals ik reeds in een eerder post heb gemeld is dit minstens 14 dagen.
                    @Dean. Sorry hoor, maar art. 8 van de Wet op VZW is duidelijk en is niet nieuw mbt tot de nieuwe wetgeving. Dus ook vroeger moest dat met een tussenpose. Ik weet dat in praktijk....

                    Aan de crew: zou eens ernstig overwegen in de statuten onderscheid te maken tussen soorten leden en jullie veilig stellen door het stemrecht enkel toe te kennen aan de "veilige" leden. Alle anderen zijn dan gewoon lid zonder stemrecht en welkom op georganiseerde evenementen. Zo vermijd je een hoop dispuut met mensen die de zaak maar tegenwerken. Je moet de statuten wettelijk toch aanpassen, dus pak dit dan maar mee.

                    Veel succes
                    [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                    Comment


                    • #85
                      Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                      wat mijn zorgen baard is dat er toch hier en daar vzw-leden zijn die kritiek hebben op het functioneren van bestuur en moderatoren.(ook zouden die 2 dingen volgens mij niks met elkaar moeten hebben).
                      wat mij dan opvalt als het bestuur word aangevallen via het forum dat de moderatoren rucksichloos zich dit dan aantrekken en zich het veroorloven om daar gepaste en ongepaste acties op los te laten.

                      volgens mij moeten moderatoren onpartijdig en neutraal blijven en zich niet moet laten verlijden tot partij kiezen en standpunten voor het bestuur innemen en uitdragen.omdat het forum en de vzw 2 geschijden zaken zijn is mij altijd door het bestuur en moderatoren verteld op het forum.
                      "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

                      Comment


                      • #86
                        Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                        Oorspronkelijk geplaatst door patrickL
                        Frevaro,
                        Je hebt volledig gelijk. Zoals ik reeds in een eerder post heb gemeld is dit minstens 14 dagen.
                        @Dean. Sorry hoor, maar art. 8 van de Wet op VZW is duidelijk en is niet nieuw mbt tot de nieuwe wetgeving. Dus ook vroeger moest dat met een tussenpose. Ik weet dat in praktijk....

                        Aan de crew: zou eens ernstig overwegen in de statuten onderscheid te maken tussen soorten leden en jullie veilig stellen door het stemrecht enkel toe te kennen aan de "veilige" leden. Alle anderen zijn dan gewoon lid zonder stemrecht en welkom op georganiseerde evenementen. Zo vermijd je een hoop dispuut met mensen die de zaak maar tegenwerken. Je moet de statuten wettelijk toch aanpassen, dus pak dit dan maar mee.

                        Veel succes
                        dit riekt naar russiche taferelen en niet erg democratisch.
                        "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

                        Comment


                        • #87
                          Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                          Ik heb me lange tijd stil gehouden, ondermeer wegens tijdelijk andere prioriteiten in mijn leven. Maar het stoot me behoorlijk tegen de borst dat telkens een paar personen verkondigen dat ze zullen vertrekken, maar telkens opnieuw terugkeren, en postings maken via verschillende accounts en gebruik maken van anonymous proxy's (je moet er maar de tijd voor hebben) met enkel tot doel de sfeer te bederven.

                          Mijn inziens heel laag, en enkel tot doel de mensen (al dan niet achter de schermen) die er hun vrije tijd belangeloos instoppen de moed ervoor te ontnemen.

                          Wie het schoen'tje past, trekke het aan.

                          Peter

                          Comment


                          • #88
                            Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                            Het is al even ter 'sprake' gekomen dat met volmacht gestemt kan worden. Vraag is natuurlijk, hoeveel volmachten mag een natuurlijk aanwezig lid van de VZW meedragen? Ik kan zelf die dag niet, heb het secretariaat al per e-mail-brief uitgelegd waarom niet, maar wil graag weten wie mijn volmacht per e-mail-brief wil ontvangen, om die in de AV te overleggen.
                            Het is namelijk (denk ik toch) verplicht deze schriftelijk bij de vergaderstukken te bewaren, dus moeten de volmachten uitgeprint worden.

                            mijn €0.02...
                            Groets, Gerhard
                            Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                            Comment


                            • #89
                              Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                              De meest logische is die te bezorgen aan iemand die je vertrouwt en die je mening begrijpt en volgt in uitvoering.
                              Nu, ik wil er best meenemen. Anders veel eenvoudiger is die gewoon over te maken aan het secretariaat. Je kan eventueel melden aan wie je die dan doorgeeft. Of heb ik het heir ergens mis en moet er een getekent papieren briefke zijn ?
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • #90
                                Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                                Ieder stemgerechtigd lid kan 1 EEN volmacht dragen van een ander stemgerechtigd lid. Het is niet mogelijk om meerdere volmachten te hebben. De volmacht dient door beide partijen ondertekend te worden en is slechts geldig voor de daarop vermelde punten (je kan dus een volmacht geven voor slechts 1 punt van de vergadering of voor de ganse AV). De volmacht dient zoals hierboven gezegd uitgeprint te worden en overhandigd te worden op de AV.


                                Mvg,
                                *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

                                Comment

                                Working...
                                X