Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

    Zelfs de reden van het bannen is me tot op heden nog niet medegedeeld.
    De uitleg in de forums is telkens dat dit gebeurd na groot overleg, wel bij mij is dat gebeurd door een buitenlands moderator 1 minuut nadat ik op de entertoets had gedrukt. De leugens hopen zich maar steeds op.

    Comment


    • #32
      Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

      Jezus, heb jij echt niks anders te doen zeg...

      Comment


      • #33
        Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

        Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
        Jezus, heb jij echt niks anders te doen zeg...
        Teddy ik heb meebetaald voor die server en om het forum te laten draaien maar ik mag er officieel niet op, bovendien heb ik als lid gestemd voor een bepaalde werking van Belgiumdigital en al die meerderheidsstemmen, ook die van jouw zijn gewoon genegeerd want het bestuur heeft gewoon zijn eigen ding gedaan. Als jij je op zo'n manier wil laten doen en jaknikken dan is dat uw zaak, ik had allezins een groter gedacht over U.

        Comment


        • #34
          Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

          Bovendien Teddy wat vind je van het volgende :
          je gaat een ganse dag naar een BDdag
          's avond zit je met een crewlid en een moderator aan tafel, je denkt dat het gezellig is terwijl die 2 *****zakken op dat moment wisten dat ik 's avonds bij thuiskomst zou merken dat ik gebanned zou zijn na zogenaamd ernstig overleg tussen al die instanties
          wie zoekt dan de confrontatie?
          Wie wil zo'n zaak nog dienen?

          Comment


          • #35
            Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

            'hele dag naar een shooting en ene onnozelaar kan zijn foto's niet posten' dat is dus wat men kameraadschap noemt bij BD

            Comment


            • #36
              Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

              terug on topic
              de BDleden moeten dus wel degelijk per brief uitgenodigd worden, tja de ene dag komt er geld in het bakje en de andere dag moet er geld uit
              tip aan de crew : er bestaan nu wel zelfklevende postzegels, dan hoevel jullie niet de hele tijd staan likken -> ik wou hier nog een vervolg aan schrijven maar zal me maar inhouden

              Comment


              • #37
                Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                Havelaer ontopopt zich hier duidelijk als een kloon van een gebande forummer. Dit is iets wat egen alle forumregels ingaat en daarom word ook de naam havelaer net als in het verleden zijn andere nicknames er per direct uitgegooid.

                Comment


                • #38
                  Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                  Oorspronkelijk geplaatst door havelaer
                  Wie wil zo'n zaak nog dienen?
                  Heb me lang moeten inhouden en afgevraagd of ik zou reageren op die vele onnozele posts van jou, maar nu doe ik het toch.

                  om terug te komen op je bovengestelde vraag : wat let je om te vertrekken.

                  Groeten, Jan.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #39
                    Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                    Oorspronkelijk geplaatst door Plofkop
                    Havelaer ontopopt zich hier duidelijk als een kloon van een gebande forummer. Dit is iets wat egen alle forumregels ingaat en daarom word ook de naam havelaer net als in het verleden zijn andere nicknames er per direct uitgegooid.
                    Beter zou een IP-Ban zijn En meer zeg ik er niet over
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                    Comment


                    • #40
                      Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                      Ik had me reeds een tijdje geleden voorgenomen lid te worden van Belgiumdigital maar als ik dit hier allemaal lees concludeer ik toch dat dit mijn geluk niet zal dienen. Als lid zo behandeld worden, nee dat zou bij mij ergere reacties uitlokken. Uit dit topic leer ik dat men niet wil debateren met leden en ze bovendien ook onmiddelijk bant, nu ik ga eerder voor een democratie en de vrije meningsuiting.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                        Oorspronkelijk geplaatst door caanoon
                        Ik had me reeds een tijdje geleden voorgenomen lid te worden van Belgiumdigital maar als ik dit hier allemaal lees concludeer ik toch dat dit mijn geluk niet zal dienen. Als lid zo behandeld worden, nee dat zou bij mij ergere reacties uitlokken. Uit dit topic leer ik dat men niet wil debateren met leden en ze bovendien ook onmiddelijk bant, nu ik ga eerder voor een democratie en de vrije meningsuiting.
                        Het lidmaatschap van de VZW is natuurlijk geen vrijbrief om maar een beetje te gaan trollen en de sfeer te verzieken. Als men dit anders ziet kan en mag dat niet zonder gevolgen blijven, anders is het onmogelijk om een prettige gemeenschap op het internet te realiseren.

                        Zelden word een ban uitgedeeld aan iemand, en dan nog altijd in overleg. Democtratie staat ook in de BD hoog in het vaandel. Dit wil echter niet zeggen dat iedereen maar gewoon vrij is om een gemeenschap zoals die op de BD is gegroeid te verzieken.

                        Debateren is iets heel anders als stoken, verzieken en onrust zaaien, denk daar maar eens over na.

                        Gelukkig heb je wel de vrije keuze om lid te worden, , of gewoon deel uit te maken van het forum. Als het je echt niet bevalt heb je ook de vrije keuze om weg te blijven.
                        Last edited by Plofkop; 25 november 2004, 23:58.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                          Oorspronkelijk geplaatst door Peter1
                          We voorzien in het voorjaar een wijziging van de statuten,waarin we een aantal dingen tegelijk willen veranderen, dat bespaart de publicatiekost; het is toch een beetje zonde om telkens 185 euro ( publicatiekost) te moeten betalen voor elke kleine wijziging....
                          98 EUR en een sjiek is ook al voldoende hoor
                          *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

                          Comment


                          • #43
                            Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                            Oorspronkelijk geplaatst door Peter1
                            We voorzien in het voorjaar een wijziging van de statuten,waarin we een aantal dingen tegelijk willen veranderen, dat bespaart de publicatiekost; het is toch een beetje zonde om telkens 185 euro ( publicatiekost) te moeten betalen voor elke kleine wijziging....
                            Zeker en vast,het lidgeld mag niet opslagen hé.
                            mvg FrançoisVM
                            Canon 7D

                            Comment


                            • #44
                              Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                              Heb net de uitnodiging per email ontvangen. Weet niet wie hem gemaakt heeft maar ziet er mooi uit zo met die foto s

                              Comment


                              • #45
                                Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                                Oorspronkelijk geplaatst door marjo
                                Heb net de uitnodiging per email ontvangen. Weet niet wie hem gemaakt heeft maar ziet er mooi uit zo met die foto s
                                dank u dank u
                                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                                Comment

                                Working...
                                X