Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dubbel accounts - gebruik/misbruik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

    Het lijkt me beter dit onderwerp via pm met de forumleiding uit te vechten .
    Zolang die personen nog lid zijn van de vzw. heeft hij nog steeds dezelfde rechten als elk lid ,ook al botst dat met het forum .
    Daaromtrent zou een wijziging aangebracht moeten worden in de interne orde , ik ken zelf niet de procedure ,en ik zal me wijselijk niet uitspreken over wie wat hoe moet doen ,(stap ik niet op teentjes )die hiervoor geld .
    Misschien moet de gabannene zelf contact opnemen ,t zou in elk geval voor duidelijkheid zorgen .

    Comment


    • Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

      Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
      Het lijkt me beter dit onderwerp via pm met de forumleiding uit te vechten .
      Zolang die personen nog lid zijn van de vzw. heeft hij nog steeds dezelfde rechten als elk lid ,ook al botst dat met het forum .
      Daaromtrent zou een wijziging aangebracht moeten worden in de interne orde , ik ken zelf niet de procedure ,en ik zal me wijselijk niet uitspreken over wie wat hoe moet doen ,(stap ik niet op teentjes )die hiervoor geld .
      Misschien moet de gabannene zelf contact opnemen ,t zou in elk geval voor duidelijkheid zorgen .
      Dit is een topic van de forumleiding.
      Waarom moeten we het dan per pm verder uitvechten.
      Vraag me trouwens af wat er uit te vechten is?

      Achter de vraagstelling die Phororhacos stelde sta ik ook volledig achter.
      Het antwoord daarintegen rammelt een beetje.

      Hoe kun je nu een album aanmaken en beheren als je niet kunt inloggen.
      Tevens kunnen wij ook die album niet bekijken.
      Doordat hij niet kan inloggen kan hij ook niet deelnemen aan de rubriek VZW.
      Dus zijn VZW rechten zijn wel degelijk beperkt door een Ban.

      mvg
      Antoine

      Comment


      • Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        duindistel is geband op het forum.
        Aangezien hij vzw lid is heeft hij nog andere voorrechten.
        - hij kan een album aanmaken
        - is verzekerd bij een erkende SD
        - krijgt zijn gratis Shoot
        - kan deelnemen aan de AV
        - krijgt korting op gadgets, BOF en toegansprijs BD-Live
        - ........
        Ik vind dit toch duale situatie. De VZW-statuten indachtig is het echter duidelijk waarom deze situatie ontstaan is.

        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        (sommige mensen hebben blijkbaar nog steeds problemen om te begrijpen dat Belgiumdigital vzw meer is dan enkel het forum alleen).
        Er zijn er ook die niet begrijpen dat er zonder dit forum geen BD is, en dat alle randactiviteiten er enkel en alleen kunnen zijn dankzij dit forum.

        Ik blijf erbij dat dit draadje er NOOIT had hoeven te zijn, en dat mail of PM met de betrokken partij voldoende was geweest. De insinuaties en bedenkingen die in dit topic gemaakt zijn, gaan toch geen weerslag hebben op de toekomst, en niemand gaat uit dit draadje iets leren, dat is inmiddels ook al duidelijk .

        Mvg

        Chris

        Comment


        • Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          duindistel is geband op het forum.
          Aangezien hij vzw lid is heeft hij nog andere voorrechten.
          - hij kan een album aanmaken
          - is verzekerd bij een erkende SD
          - krijgt zijn gratis Shoot
          - kan deelnemen aan de AV
          - krijgt korting op gadgets, BOF en toegansprijs BD-Live
          - ........

          Omdat je gebanned wordt van het forum betekend niet dat je al je rechten verliest, enkel je forumaccount wordt opgeschort.
          Iemand uit de vzw gooien is een andere kwestie

          (sommige mensen hebben blijkbaar nog steeds problemen om te begrijpen dat Belgiumdigital vzw meer is dan enkel het forum alleen).
          Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
          Hoe kan iemand die niet meer kan inloggen een album aanmaken?
          mvg
          Antoine
          Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
          Dit is een topic van de forumleiding.
          Waarom moeten we het dan per pm verder uitvechten.
          Vraag me trouwens af wat er uit te vechten is?

          Achter de vraagstelling die Phororhacos stelde sta ik ook volledig achter.
          Het antwoord daarintegen rammelt een beetje.

          Hoe kun je nu een album aanmaken en beheren als je niet kunt inloggen.
          Tevens kunnen wij ook die album niet bekijken.
          Doordat hij niet kan inloggen kan hij ook niet deelnemen aan de rubriek VZW.
          Dus zijn VZW rechten zijn wel degelijk beperkt door een Ban.

          mvg
          Antoine
          Radio Stilte
          mvg
          Antoine

          Comment


          • Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

            Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
            Hoe kan iemand die niet meer kan inloggen een album aanmaken?
            mvg
            Antoine
            Antoine,

            De laatste wijzigingen die plaatsvonden in de albums van Duindistel, dateren van voor de ban (laatste wijziging 24 mei 2009). De albums zelf waren dus reeds aangemaakt voor de ban. Volgens mij is het niet mogelijk om een album aan te maken na een ban. Ik vraag het in ieder geval na.
            Mvg,David
            [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

            Comment


            • Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

              Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
              Antoine,

              De laatste wijzigingen die plaatsvonden in de albums van Duindistel, dateren van voor de ban (laatste wijziging 24 mei 2009). De albums zelf waren dus reeds aangemaakt voor de ban. Volgens mij is het niet mogelijk om een album aan te maken na een ban. Ik vraag het in ieder geval na.
              Dank je voor de reactie David.

              Voor mij is het geheel logisch dat je geen album kunt aanmaken cq beheren bij een ban.
              Het account is namelijk geblokkeerd.
              Door deze blokkerering wordt dus de VZW rechten ook beperkt, dit integenstelling wat Zunoel beweert.

              Laat ik even duidelijk stellen dat ik hier niet voor Duindistel opkom.
              Het gaat mij puur om de inhoud van de vraagstelling van Phororhacos.

              mvg
              Antoine
              Last edited by antoine200; 9 september 2009, 18:14. Reden: Hel vervangen door Het

              Comment


              • Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                Dank je voor de reactie David.

                Voor mij is het geheel logisch dat je geen album kunt aanmaken cq beheren bij een ban.
                Het account is namelijk geblokkeerd.
                Door deze blokkerering wordt dus de VZW rechten ook beperkt, dit integenstelling wat Zunoel beweert.

                Laat ik even duidelijk stellen dat ik hier niet voor Duindistel opkom.
                Het gaat mij puur om de inhoud van de vraagstelling van Phororhacos.

                mvg
                Antoine
                Antoine,
                Ik heb zoals eerder vermeld wat navraag gedaan bij de administrators en zoals ik dacht zijn de albums geintegreerd in het forum en is er dus bij een ban ook geen mogelijkheid meer om er nog aan te maken.

                Mvg,

                David
                Mvg,David
                [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                Comment


                • Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                  Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                  Antoine,
                  Ik heb zoals eerder vermeld wat navraag gedaan bij de administrators en zoals ik dacht zijn de albums geintegreerd in het forum en is er dus bij een ban ook geen mogelijkheid meer om er nog aan te maken.

                  Mvg,

                  David
                  David, bedankt voor je antwoord.

                  Ik hoop dat zunoel, dit nu ook weet.
                  mvg
                  Antoine


                  Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                  duindistel is geband op het forum.
                  Aangezien hij vzw lid is heeft hij nog andere voorrechten.
                  - hij kan een album aanmaken
                  - is verzekerd bij een erkende SD
                  - krijgt zijn gratis Shoot
                  - kan deelnemen aan de AV
                  - krijgt korting op gadgets, BOF en toegansprijs BD-Live
                  - ........

                  Omdat je gebanned wordt van het forum betekend niet dat je al je rechten verliest, enkel je forumaccount wordt opgeschort.
                  Iemand uit de vzw gooien is een andere kwestie

                  (sommige mensen hebben blijkbaar nog steeds problemen om te begrijpen dat Belgiumdigital vzw meer is dan enkel het forum alleen).

                  Comment

                  Working...
                  X