Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dubbel accounts - gebruik/misbruik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

    Juist, bouk! Goed om er ons af en toe aan te herinneren dat er nog zoiets bestaat als een forumreglement.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #77
      Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      uit het forumregelement:

      Als jouw topic aan 't uitbloeien is (d.w.z. als er geen reacties meer komen), behoort het tot een elementaire vorm van beleefdheid, de mensen die gereageerd hebben te bedanken.
      grt,bouk.

      Ik heb dit bijna nog nooit gedaan

      Ik dacht dat dit onbeleefd was en dat dit alleen maar was op nog eens uw post bovenaan te krijgen
      Bootjes

      Comment


      • #78
        Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes




        Ik heb dit bijna nog nooit gedaan

        Ik dacht dat dit onbeleefd was en dat dit alleen maar was op nog eens uw post bovenaan te krijgen
        als je het onbeleefd vind, mag je ook "aanpassen" gebruiken, gaat je topic niet omhoog.
        maar denk dat je bedankje dan ook minder gelezen wordt!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #79
          Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

          uit het forumregelement:

          Als jouw topic aan 't uitbloeien is (d.w.z. als er geen reacties meer komen), behoort het tot een elementaire vorm van beleefdheid, de mensen die gereageerd hebben te bedanken.
          grt,bouk.
          Wist dit ook niet ... dacht net dat die soort bedankjes "not done" waren. Nu blijkt dat ik al jaren een grove, onbeleefde persoon ben geweest
          Je ziet maar: elke dag leer je ietsje bij hier
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #80
            Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

            Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
            Wist dit ook niet .. Nu blijkt dat ik al jaren een grove, onbeleefde persoon ben geweest
            het zij U vergeven.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #81
              Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

              Dank U Bouk voor uw vergiffenis .... voel me al veel beter nu
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #82
                Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                Neem het toch maar met een korreltje zout.
                Een reply als bedankje of een reply als schopje verschillen toch wat in timing

                Comment


                • #83
                  Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                  Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                  Wist dit ook niet ... dacht net dat die soort bedankjes "not done" waren. Nu blijkt dat ik al jaren een grove, onbeleefde persoon ben geweest
                  Je ziet maar: elke dag leer je ietsje bij hier


                  Oei wist dit ook niet,dacht ook dat het wat "not done" was,een vorm van selfbumping.Niet dus,ik moet ook mijn onbeleefde gedrag herzien....



                  Walter
                  Last edited by Phororhacos; 19 juni 2009, 17:01.
                  D850

                  Comment


                  • #84
                    Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                    Neem het toch maar met een korreltje zout.
                    Een reply als bedankje of een reply als schopje verschillen toch wat in timing
                    9.9. Topics omhoog schoppen
                    Als je een tijdje geen reacties krijgt in een net gepost topic zakt de topic al snel in de lijst. Een populaire methode om je topic weer onder aandacht te brengen is er zelf een post inzetten zodat hij weer stijgt, oftewel je topic weer omhoog schoppen. Het is niet gewenst dat je dit al enkele uren na het openen van een topic doet, het wordt pas gedoogd nadat je topic niet meer in de actieve onderwerpenlijst staat mits het met mate gebeurt, dus niet dagenlang bezig blijven hiermee. Doe het alleen als je denkt dat het zinvol is. We vertrouwen hierbij op je gezond verstand.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #85
                      Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                      Oeps ,wist niet dat dat allemaal van belang was topic counters .
                      Vind zelf dat niet van belang ,kan iemand mij het tegendeel bewijzen aub.
                      Soms ^heb je veel bekijks maar geen reactie ,wat is nu het onbeleefdst.
                      Zijn er trouwens objectieven bij een HOF nominatie?
                      Trouwens een bedankje of niet ,normen zijn zo differenteel ...

                      Comment


                      • #86
                        Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                        Neem het toch maar met een korreltje zout.
                        Een reply als bedankje of een reply als schopje verschillen toch wat in timing
                        Geen schrik Lut, zal nu niet te pas en te onpas gaan bedanken hoor
                        Er is nu eenmaal een groot verschil tss. gemeend bedanken en bedanken om je topic een "schopje" te geven .
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                        Comment


                        • #87
                          Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                          Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                          Er is nu eenmaal een groot verschil tss. gemeend bedanken en bedanken om je topic een "schopje" te geven .
                          Wat is het verschil als je de "bedankt" ziet staan ? Wie gaat uitmaken wat wel of niet gemeend is ? Een stelletje bevooroordeelden ?
                          Doodgewone forumetiquette is dus interpreteerbaar en kan tegen je gebruikt worden...

                          Comment


                          • #88
                            Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                            Hey juppekes

                            We kunnen natuurlijk ook bij het openen van een nieuw topic iedereen bedanken voor het kijken en reageren op de vorige foto
                            Bootjes

                            Comment


                            • #89
                              Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                              Wat is het verschil als je de "bedankt" ziet staan ? Wie gaat uitmaken wat wel of niet gemeend is ? Een stelletje bevooroordeelden ?
                              Doodgewone forumetiquette is dus interpreteerbaar en kan tegen je gebruikt worden...
                              Tja, da's natuurlijk de moeilijkheid ... mss. heb jij een antwoord om dit "probleem" op te lossen. Ik zie in ieder geval geen oplossing hiervoor

                              Als ik jouw stelling gebruik: forumetiquette (bedanken) kan tegen je gebruikt worden maar "niet bedanken" is nu eenmaal onbeleefd en kan dus als dusdanig ook tegen je gebruikt worden. Tja dit wordt wel heel moeilijk voor diegenen die correct willen handelen.

                              PS wie is in deze wereld nog "onbesmet & onbevooroordeeld" ... ik in ieder geval niet, maar wie wel ?????
                              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                              Comment


                              • #90
                                Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                                Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                                PS wie is in deze wereld nog "onbesmet & onbevooroordeeld" ... ik in ieder geval niet, maar wie wel ?????
                                Ik probeer mijn best te doen om zo weinig mogelijk vooroordelen te hebben, en meestal baseer ik me ook op feiten om conclusies te trekken, eerder dan op waarschijnlijkheden. Maar... hij die zonder zonde is werpe de eerste steen, en dat ga ik zeker niet doen.

                                Insinuaties, zoals gemaakt in dit topic, vind ik eigenlijk niet kunnen, net als dit hele topic, omdat het gewoon heel insinuerend is. Er wordt gezegd dat bepaalde mensen geband zijn, en tussen haakjes wordt er wat later gezegd om een reden die men moeten zoeken heeft, omdat men ze om de echte reden niet kon bannen. De nieuwsgierige aard van sommige mensen komt dan boven en ze gaan vissen... met een klein visje hopen ze de grote vis te vangen, maar die zwemt te diep in de vijver, en men kan er alsnog niet aan.

                                Heel veel misverstanden berusten op gebrekkige communicatie. Typisch hedendaagse maatschappij : veel communicatiemiddelen / weinig communicatie. Gebrekkige communicatie laat ruimte voor interpretatie, en dus ook ruimte voor misverstanden.

                                Comment

                                Working...
                                X