Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Book of Fame 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Book of Fame 2007

    Ik ben mijn boek gisteren gaan halen........en het is echt fantastisch
    Bedankt aan het team dat dit voor elkaar heeft gekregen.
    BD0706BE

    Comment


    • Re: Book of Fame 2007

      Nu dan ook maar even een reactie van mij aan allen die een bijdrage hebben geleverd aan dit prachtige boek zowel vwb de content als de totstandkoming:


      (tsja, hier is nog geen Smiley voor en die zou niet goed genoeg zijn ook.nl)


      een van de kids zei me: o, pap, dat jij daar tussen staat!

      Het boek zegt zoveel meer dan dat scherm en met het huidige digitale tijdperk vergeten we dat soms wel eens. Dit boek helpt ons weer op het goede spoor.

      Het wordt een mooi 2008 want ik zou er graag weer in staan dus hard werken dan maar.
      het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
      Telecaster weblog
      km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

      Comment


      • Re: Book of Fame 2007

        Ik kom net thuis van TeleCaster vandaan.
        Bij hem thuis het boek opgehaald.

        Het is niet in woorden te vertellen hoe mooi het boek is.
        Ook de kwaliteit straalt er vanaf.

        Complimenten aan de hele organisatie die dit tot stand hebben gebracht.

        Gr Kees
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

        Comment


        • Re: Book of Fame 2007

          Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
          En natuurlijk ook omdat ik er in sta hé
          Natuurlijk da

          Comment


          • Re: Book of Fame 2007

            Afhaalpunt Tienen is nu ook voorzien van BOF, met enkele exemplaren op overschot voor de twijfelaars.

            Stuur me maar een PM...
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

            http://supermasj.zenfolio.com

            Comment


            • Re: Book of Fame 2007

              Reeds gisteren is er door feb toegezegt dat vandaag bekend zou worden wat de kosten zouden zijn voor het opsturen naar Nederland ,maar ik heb tot nu toe niets gezien gehoort of gelezen (of ik heb ergens niet goed gelezen dat zou ook een mogelijkheid zijn)

              Ik zou dan ook snel willen weten wat de kosten zijn vanuit bijvoorbeeld eindhoven of Belgie zodat ik ook gaarne voor de kerst dit boek in bezit kan hebben. Bijvoorbaad hartelijk dank voor jullie medewerking BOF mensen.

              Mvg Vmotion
              Durf bijna niks meer te zeggen

              Comment


              • Re: Book of Fame 2007

                Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion Bekijk bericht
                Reeds gisteren is er door feb toegezegt dat vandaag bekend zou worden wat de kosten zouden zijn voor het opsturen naar Nederland ,maar ik heb tot nu toe niets gezien gehoort of gelezen (of ik heb ergens niet goed gelezen dat zou ook een mogelijkheid zijn)

                Ik zou dan ook snel willen weten wat de kosten zijn vanuit bijvoorbeeld eindhoven of Belgie zodat ik ook gaarne voor de kerst dit boek in bezit kan hebben. Bijvoorbaad hartelijk dank voor jullie medewerking BOF mensen.

                Mvg Vmotion
                Idem hier.
                Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

                Comment


                • Re: Book of Fame 2007

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hawkie Bekijk bericht
                  Idem hier.
                  Dito hier, zou toch graag het boek dit jaar nog in huis hebben...
                  Nikon D70 + Tamron 28-300

                  http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

                  Comment


                  • Re: Book of Fame 2007

                    Ik ga nu zondag toevallig naar Den Haag, ik zal dat afhaalpunt bevoorraden...
                    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                    Comment


                    • Re: Book of Fame 2007

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                      Ik ga nu zondag toevallig naar Den Haag, ik zal dat afhaalpunt bevoorraden...

                      Dit is goed nieuws

                      Comment


                      • Re: Book of Fame 2007

                        Is hier verder niemand hier die uit het midden van Nederland komt dan ??

                        Zo ja is het misschien wat dat iemand ze dan ophaald in D.H. en dan vanuit zijn eigen huis verder verdeeld?

                        Greetz Vmotion
                        Durf bijna niks meer te zeggen

                        Comment


                        • Re: Book of Fame 2007

                          Heb het BOF reeds meerdere malen bewonderd. Echt prachtig!
                          Tof initiatief en bedankt aan allen die hieraan meewerkten.
                          Ik zou zeggen op naar de volgende.

                          Ook bedankt aan Skitch, voor het verdelen van BOF in Brugge.

                          groeten,
                          M.

                          Comment


                          • Re: Book of Fame 2007

                            Ik heb gisteren mijn BOF gaan afhalen, fantastisch super prachtig boek van hoge kwaliteit
                            Via deze weg wil ik iedereen bedanken die aan dit boek meegewerkt hebben en ik hoop dat er vogend jaar weer een BOF verschijnt.
                            Ook aan Hesy merciekes voor het verdelen van het BOF in de regio Leuven.

                            Comment


                            • Re: BoF - Verzending

                              Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk bericht
                              Voor degenen die het BoF wensen opgestuurd te zien...

                              Voor meerdere exemplaren moet ik het nog even bekijken, alsook voor Nederland, hier verwacht ik ten laatste morgen een antwoord op te posten.

                              Al wat meer bekend Feb ?
                              Z900
                              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                              Comment


                              • Re: Book of Fame 2007

                                Heb geopteerd om verzending per post.
                                Is dit reeds gaande ? Hebben anderen al een zending ontvangen?

                                Henri
                                lidnummer: BD0435BE

                                Comment

                                Working...
                                X