Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ps: PM staat voor persoonlijk bericht.
wil je je openbaar bericht aanpassen? daar staan gegevens in
die niet bedoeld zijn om op een openbaar forum te verschijnen ...
Heb ik ondertussen in orde gebracht Maarten . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Heb mijn exemplaar ook al volledig doorgenomen en zoals onze enige echte Eddy Wally zou zeggen: Geweldig!
Hoop dat dit niet iets éénmalig is, kijk al uit naar de editie van volgend jaar (en hoop er uiteraard dan ook zelf in te staan, maar dan zal ik wel eens moeten starten met het posten van foto's - voornemen voor 2008).
Enthousiast ging ik op zoek naar mijn foto, waarvan ik zo blij was dat hij in dit prachtig boek stond. Op pagina 128 zag ik hem dan trots staan.
Groot was echter mijn ontgoocheling toen ik zag dat niet mijn naam maar die van een andere fotograaf (Luna) onder mijn foto staat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch een beetje 'in mijn gat gebeten' ben. Zo'n fouten kunnen toch vermeden worden zou ik denken ?
Kan dit op enige manier rechtgezet worden ???
Voor alle duidelijkheid, de fotograaf van de foto p.128 is Jelle Van de Veire - mblue01
ik wil hier alvast in naam van het BoF-team onze welgemeende
excuses aanbieden. we zoeken uit op welke manier we deze
fout zo correct mogelijk kunnen rechtzetten.
Vandaag toevallig een exemplaar te kijken gekregen... Peuk boekje, mooie afwerking en layout en... Blij vast te stellen dat ik er ook in sta ( alleen met nickname en in kleine lettertjes weliswaar )
Gisteren ook mijn exemplaar afgehaald bij Lut. Schitterend boek, prachtige kwaliteit. Heb nog geen tijd gehad om het aandachtig door te nemen, maar er staan schitterende foto's in. Kan ook niet anders he, met zo een forum. Zeker en vast voor vervolg vatbaar.
Comment