Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook ik ben het gisteren in Diepenbeek gaan halen tijdens een gezellige middag in een kroeg op de markt.
In elk geval bedank ook ik graag het hele Bof-team, Jos en Lut voor het organiseren van deze bijeenkomst en alle aanwezigen die ik daar tegenkwam voor de gezellige middag.
En om de woorden van Willy (hombre) te gebruiken, "ik ben er trots op dat ik er ook in sta" en het is een echt "collecters-item" geworden.
Gisteren op de sd Schulensmeer mijn boek mogen ontvangen...1 woord schitterend....alles erop en eraan...bij deze een geweldige proficiat voor het BOF team voor dit werk...'k ben apetrots dat ik er in sta
Gisteren op de sd Schulensmeer mijn boek mogen ontvangen...1 woord schitterend....alles erop en eraan...bij deze een geweldige proficiat voor het BOF team voor dit werk...'k ben apetrots dat ik er in sta
Hallo, ik heb ook het boek besteld en betaald. Ik kijk er met spanning naar uit. Laat iemand mij weten waar en wanneer ik het hier in Brugge of omgeving kan ophalen? Alvast bedankt!
Hallo, ik heb ook het boek besteld en betaald. Ik kijk er met spanning naar uit. Laat iemand mij weten waar en wanneer ik het hier in Brugge of omgeving kan ophalen? Alvast bedankt!
Vorige week heb ik in Terneuzen mijn boek(en) van Skitch gekregen.
Ik ben onder de indruk van al het werk dat geleverd is door het Bof team, om tot dit resultaat te komen! Dikke complimenten voor allen die meewerkten.
Had er 4 besteld om aan bevriende foto-geïnteresseerden een exemplaar cadeau te doen. Alleen maar positieve reacties gehad Goede reclame voor BD
Ja, ik had vandaag het boek mee naar het werk en heb ondertussen ook al 1 extra bestelling binnen. Dus aan iedereen, toon het boek aan familie, vrienden, werkmakkers... misschien zijn er nog gïnteresseerden.
De voorraad is beperkt.
Net mijn exemplaar in ontvangst mogen nemen
Prachtig werk geleverd, eht is een pareltje geworden!
Iedereen die aan het afwachten is, bestellen die handel!
Iedereen die neen knikt heeft zeker en vast ongelijk
Ik heb net ook mijn 3 exemplaren ontvangen. Knap werk jongens
Alleen had ik beter mijn foto's voor een keertje zonder kader doorgestuurd
Het zwarte papier is ook niet echt optimaal voor mijn vettige vingers. Daarom kan ik er maar eentje openen en doorbladeren. In mijn exemplaar is 1 pagina wat bevlekt en is er op 1 foto een vlek op een arm te zien. Niet de moeite om moeilijk over te doen hoor.
Comment