Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Book of Fame 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Book of Fame 2007

    Ik heb ook één exemplaar besteld.
    En er is al een plaats gereserveerd in mijn boekenkast.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

    Comment


    • Re: Book of Fame 2007

      Ook ikzelf heb mijn eigen foto teruggekocht. 'k Heb alvast al m'n schoentje klaargezet bij de haard.
      SITE: http://www.xraypictures.be
      FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

      Comment


      • Re: Book of Fame 2007

        Ook een exemplaar besteld

        Zou mijn willen afhalen bij Hesy te Leuven indien mogelijk;-))
        Last edited by Albatros; 14 november 2007, 15:26.
        Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

        Comment


        • Re: Book of Fame 2007

          Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk bericht
          Even onder de aandacht brengen, dit weekend wordt een betalingsbevestiging verstuurd naar iedereen die het boek besteld heeft. Indien je geen berichtje krijgt na zondag, aarzel niet om me een seintje te geven zodat we het nodige kunnen controleren.

          Bedankt,
          BoF-Team
          Misschien kan dit bericht in in het eerste bericht bijgeplaatst worden? Aangezien niet iedereen alle pagina's gaat lezen, kan dit wel eens door de meerderheid niet opgemerkt worden

          Comment


          • Re: Book of Fame 2007

            Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
            Misschien kan dit bericht in in het eerste bericht bijgeplaatst worden? Aangezien niet iedereen alle pagina's gaat lezen, kan dit wel eens door de meerderheid niet opgemerkt worden
            Goede opmerking yowan, ik heb ondertussen dit bericht in het openingstopic geplaatst . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • Re: Book of Fame 2007

              Bof-team, ik heb net ook m'n bestelling van 1 Book of Fame betaald.
              Indien mogelijk wil ik het afhalen in het Waasland (Temse).
              Vriendelijke groeten,
              PhvB

              Comment


              • Re: Book of Fame 2007

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Goede opmerking yowan, ik heb ondertussen dit bericht in het openingstopic geplaatst . . .
                Op 11/11/07 19u 46 nog een bevestigingsmail ontvangen??? Normaal ?
                Bedrag is wél van mijn rekening....
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

                Comment


                • Re: Book of Fame 2007

                  Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
                  Op 11/11/07 19u 46 nog een bevestigingsmail ontvangen??? Normaal ?
                  Bedrag is wél van mijn rekening....
                  GEEN bedoel je wellicht
                  Ik ook niet maar de dag is ook nog niet teneinde
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • Re: Book of Fame 2007

                    Oef , dan ben ik toch niet alleen die nog niks ontvangen heeft
                    wingske

                    Comment


                    • Re: Book of Fame 2007

                      Mensen, maak jullie geen zorgen.
                      Ik weet zeker (BD kennende) dat de centen in goede handen zijn.

                      Gr Kees
                      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                      Comment


                      • Re: Book of Fame 2007

                        En misschien moet Feb de klein mannen nog in bad en bed stoppen, en daarna de afwas nog doen, en ...
                        daarna mag hij pas van zijn vrouwtje terug naar BD om jullie een mailtje te sturen.

                        Comment


                        • Re: Book of Fame 2007

                          Oorspronkelijk geplaatst door RvB Bekijk bericht

                          Even onder de aandacht brengen, dit weekend ( 10-11 November 2007 )wordt een betalingsbevestiging verstuurd naar iedereen die het boek besteld heeft. Indien je geen berichtje krijgt na zondag, aarzel niet om Feb een seintje te geven zodat we het nodige kunnen controleren.

                          Indien geen bericht na zondag... Da's nog 2u wachten hé alvorens te panikeren...
                          BD0910BE

                          Comment


                          • Re: Book of Fame 2007

                            Voila, net online overgeschreven.
                            Zal dus vandaag wel geen bevestigingsmail meer ontvangen .

                            Ik ben benieuwd naar het boek, zal ongetwijfeld wel de moeite zijn .
                            Canon EOS350D

                            Comment


                            • Re: Book of Fame 2007

                              hmm nog een kwartierke ... ik heb nog geen e-mail ontvangen dat mijn betaling is aangekomen ...

                              RonnyE

                              Comment


                              • Re: Book of Fame 2007

                                Maak je niet te vlug zorgen. We hebben heel veel betalingen ontvangen.
                                Als Feb om één of andere reden niet in de mogelijkheid is om vandaag zijn werk af te maken, dan help ik maandagavond na 9u.

                                Comment

                                Working...
                                X