Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

    Ik heb niet het idee dat sterretjes dat gaan versterken, ik hoop dat iedereen eerlijk kan zijn daarin, ik hoop ook op een eerlijke quotering.
    Gezien je leeftijd is het je vergeven
    Geloof in de goedheid, de oprechtheid en de eerlijkheid van de mens, da's nog zoiets dat ge afleert met ouder te worden.
    fotosite

    Comment


    • #92
      Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

      Moest er voldoende zelfkritiek zijn zodat er alleen maar "showcase" foto's gepost werden zouden die sterretjes niet nodig zijn .

      TIP : zorg er eens voor dat de TS zijn eigen foto niet zélf kan waarderen

      Comment


      • #93
        Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

        ha neen hé, hans, dan zou ik nooit eens 5 sterren krijgen!


        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #94
          Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
          Moest er voldoende zelfkritiek zijn zodat er alleen maar "showcase" foto's gepost werden zouden die sterretjes niet nodig zijn .

          TIP : zorg er eens voor dat de TS zijn eigen foto niet zélf kan waarderen
          en maak zoals ik al opmerkte de mogelijkheid in je profiel er zelf voor te kunnen kiezen om al of niet aan de sterrenparade me te doen. ( rap lezen want roland heeft gepost, de kans is groot dat er een slotje op komt )

          Comment


          • #95
            Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

            ik bekijk eigenlijk steeds dit forum via 'nieuwe berichten'.
            en 't heeft een tijdje geduurd vooraleer ik merkte dat er sterretjes bijstonden.
            't geeft me niet het gevoel dat ik iets mis.

            mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

            Comment


            • #96
              Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

              Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
              TIP : zorg er eens voor dat de TS zijn eigen foto niet zélf kan waarderen
              Dat lijkt mij ook een goed idee , gisteren zag ik een nieuw topic (met dus nieuwe foto's), dat nog niet door iemand bekeken was (1x en dat is dus alleen door de persoon die de foto gepost heeft), en er stonden al 5 sterretjes bij .
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #97
                Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                Dat lijkt mij ook een goed idee , gisteren zag ik een nieuw topic (met dus nieuwe foto's), dat nog niet door iemand bekeken was (1x en dat is dus alleen door de persoon die de foto gepost heeft), en er stonden al 5 sterretjes bij .

                lol.. die zag ik ook. Ik had er iets bij gezet maar later toch maar weer weg gehaald hehehe.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #98
                  Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                  Dat lijkt mij ook een goed idee , gisteren zag ik een nieuw topic (met dus nieuwe foto's), dat nog niet door iemand bekeken was (1x en dat is dus alleen door de persoon die de foto gepost heeft), en er stonden al 5 sterretjes bij .

                  Is zeker de topic starter zijn fout niet !!! Die hoef je niks te verwijten. Ik geef iedereen 5 *, of er nu een foto in de topic staat of niet . Dit systeem vraagt er gewoon om, om verkracht te worden !
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #99
                    Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                    Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                    Dit systeem vraagt er gewoon om, om verkracht te worden !
                    niet echt een 'volwassen' houding, niet?
                    mm
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                    Comment


                    • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                      Persoonlijk vind ik sterretjes ook maar niets.
                      Ik geef een voorbeeld.....er staan 3 foto's,de ene is schitterend en de andere twee zijn maar gemiddeld tot slecht.
                      Hoe moet ik nu in godsnaam punten gaan geven.....dus per topic maar één foto meer posten dan.
                      mvg FrançoisVM
                      Canon 7D

                      Comment


                      • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Cois
                        Persoonlijk vind ik sterretjes ook maar niets.
                        Ik geef een voorbeeld.....er staan 3 foto's,de ene is schitterend en de andere twee zijn maar gemiddeld tot slecht.
                        Hoe moet ik nu in godsnaam punten gaan geven.....dus per topic maar één foto meer posten dan.
                        Indien de drie foto's voor jou niet onder één noemer (lees: dezelfde waardering) te vatten zijn, Cois, dan geef je gewoon géén waardering en plaatst zoals vanouds een reply met een korte commentaar.
                        Misschien kunnen we ook overwegen om de beste van de drie als basis voor een waardering te gebruiken?
                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                          Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                          Is zeker de topic starter zijn fout niet !!! Die hoef je niks te verwijten. Ik geef iedereen 5 *, of er nu een foto in de topic staat of niet . Dit systeem vraagt er gewoon om, om verkracht te worden !
                          Ja, dat is pas een fantastische oplossing...

                          Persoonlijk ben ik ook niet de grootste voorstander van de sterrenregen, vanwege de anonimiteit, maar om dan gelijk maar zo te handelen is wel wat kinderachtig.

                          En het is slechts een TEST periode. De op- en aanmerkingen worden uiteraard meegenomen in de evaluatie. Om er nu iets van te zeggen is wel wat te vroeg. De sterrenwaardering is een manier om te proberen om het forum te verbeteren. En blijkt dat dat niet zo werkt, dan is er ook geen man (en vrouw) overboord. Er wordt continu gedacht over hoe het forum verbeterd kan worden. Want hoe goed het nu is, het kan altijd beter. En op basis van de ideeën van de forumleden en onze eigen ideeën proberen wij dat zo goed mogelijk te doen. Al dan niet met of zonder humor.
                          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                          --------

                          Comment


                          • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                            Sorry maar hoe meer ik hier de gevolgen van dit sterrenvrehaal begin te zien hoe
                            meer het me tegen de borst begint te stoten :

                            Een paar reigers voor u allen, in verschillende smaken: We beginnen met een goede bekende van de lage landen: de Blauwe Reiger (Ardea Cinerea) EOS 20D + EF 70-200mm + TC 2x @ 190mm / diafragmavoorkeuze f5,6 bij 1/90sec -0,5EV @ ISO200 Vervolgens een wat onbekendere, van oorsprong uit Afrika: de Goliath

                            en ik kan zo nog effe doorgaan
                            Vinden jullie dit nog normaal ? Ik niet ! Ik krijg dus wel degelijk de indruk dat de mensen die recht voor hun raap hun mening geven en dikwijls terechte (en opbouwende!)kritiek op minder goeie foto's geven in dit deze sterrenslag daarop afgerekend worden. Dit is geen waardering van foto's meer, dit is een heksenjacht en een afrekening. Sorry voor de woorden maar het lijkt er sterk op dat jullie onbedoeld het paard van Troje in huis gehaald hebben.
                            Last edited by Hellcat; 21 juni 2006, 18:39.
                            fotosite

                            Comment


                            • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                              Oorspronkelijk geplaatst door elsan
                              Sorry maar hoe meer ik hier de gevolgen van dit sterrenvrehaal begin te zien hoe
                              meer het me tegen de borst begint te stoten :

                              Een paar reigers voor u allen, in verschillende smaken: We beginnen met een goede bekende van de lage landen: de Blauwe Reiger (Ardea Cinerea) EOS 20D + EF 70-200mm + TC 2x @ 190mm / diafragmavoorkeuze f5,6 bij 1/90sec -0,5EV @ ISO200 Vervolgens een wat onbekendere, van oorsprong uit Afrika: de Goliath

                              en ik kan zo nog effe doorgaan
                              Vinden jullie dit nog normaal ? Ik niet ! Ik krijg dus wel degelijk de indruk dat de mensen die recht voor hun raap hun mening geven en dikwijls terechte (en opbouwende!)kritiek op minder goeie foto's geven in dit deze sterrenslag daarop afgerekend worden. Dit is geen waardering van foto's meer, dit is een heksenjacht en een afrekening. Sorry voor de woorden maar het lijkt er sterk op dat jullie onbedoeld het paard van Troje in huis gehaald hebben.

                              Bedoel je dat de door jou hier aangegeven topic's te hoog met sterren gescoord worden of ?
                              Last edited by Hellcat; 21 juni 2006, 18:40.

                              Comment


                              • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                                Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                                Bedoel je dat de door jou hier aangegeven topic's te hoog met sterren gescoord worden of ?
                                Wil er iemand aub die foto weghalen ???? Die is per ongeluk in mijn post belandt en ik kan mijn posts blijkbaar niet meer aanpassen.
                                Ik bedoel gewoon dat foto's van Hans en van Azharn, wiens werk ik van beiden zeer waardeer, hier ratings krijgen van gemiddeld tot slecht. Waar zijn we mee bezig ?? Dit is rancune halen op anonieme wijze op mensen die nogal eens vrank voor hun mening uitkomen. Dit is BD onwaardig.
                                Excuseer me dat ik het op mijn zenuwen ervan krijg en ik zou graag ook hier de mogelijkheid nog hebben mijn tikfouten te corigeren ?
                                fotosite

                                Comment

                                Working...
                                X