Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

    Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
    Omdan te horen, dat jullie moeten oordelen over iets dat jullie niet kennen, niet gestest hebben, eerste willen testen om te zien wat het is....??!!

    Tom,

    Met alle respect, maar we zijn toch geen kleuters dacht ik.

    Al denken sommige mensen van het bestuur blijkbaar van wel.

    Comment


    • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

      ah , je hebt mijn punt gesnapt.
      Jou reractie die ik quote valt voor mij even zeer onder dat "kleutergedrag", vandaar ook de reactie.
      Waarom? Omdat dat soort reactie me stilaan de keel uit komen.

      Voor de één is dit goed, voor de ander dat, en nog een anders is niks goed....
      Dus zoals al zo vaak gezegd ondertussen, smeek ik jullie, aub om gewoon eens even af te wachten dat de teste, geven.
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

        Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom

        Voor de één is dit goed, voor de ander dat, en nog een anders is niks goed....
        Dus zoals al zo vaak gezegd ondertussen, smeek ik jullie, aub om gewoon eens even af te wachten dat de teste, geven.

        Waarom testen ? Jullie veranderen gewoon het volledige principe van de showcase. Showcase was er, om foto's te tonen (zo heb ik het altijd begrepen, excuseer me als ik het mis begrepen heb). Als ik een foto wou beoordeeld hebben, was er een ander onderdeel nl fotodiscutie, of zelf de challenge.
        Nu worden in de showcase de foto's beoordeeld. Als ik een foto post in de showcase, wil ik gewoon een foto aan iedereen tonen, heb ik niet de behoefte om op die foto beoordeelt te worden.

        Kunnen jullie dan nog een andere onderdeel maken, waar we terug foto's kunnen posten, zonder dat die een beoordeling hoeven. Of mogen we gewoon die foto's, die we niet beoordeeld willen zien gewoon in chit chat posten ?

        Als het jullie bedoeling is, van minder foto's in de showcase te krijgen. Dan lukt dit wel, met dit nieuwe systeem. Ik heb helemaal geen behoefte meer om foto's te posten (niet dat dit veel verschil maak, zoveel post ik toch niet maja), en ik heb de indruk dat anderen ook die behoefte verliezen, nu de foto's een beoordeling krijgen.

        Maar ik denk niet dat jullie het willen begrijpen, dat er mensen willen foto's posten, gewoon om deze te laten zien, zonder dat ze willen dat die beoordeeld worden, en dat dit nu niet meer mogelijk is. Dit is een vrij fundamentele verandering.
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

          Dat is fijn voor U. Dat is dan Uw menning (ik, ik , ik...)
          Uw opmerkingen wordt rekening meegehouden.

          En als je denk dat ik je onderste regels niet begrijp, dan moet je mijn post maar eens teruglezen, en voor de rest reageer ik niet meer op onzin die hier kom te staan.
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

            Hmmm ... blijkbaar had ik deze topic gemist.
            Begon mij al af te vragen waarom ik plots allemaal sterretjes begon te zien
            Website
            Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

            Comment


            • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

              Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
              Dat is fijn voor U. Dat is dan Uw menning (ik, ik , ik...)
              Uw opmerkingen wordt rekening meegehouden.

              Tuurlijk ik, ik spreek hier alleen voor mezelf, zoals de rest voor zichzelve spreekt.
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                [MOD] On topic aub! Tekst verwijderd.

                Willy
                Last edited by Hombre; 23 juni 2006, 18:57.
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                  Ik lees hier nogal wat commentaren die getuigen van een stevige irritatie als het gaat over de discrepantie tussen het aantal views en het aantal sterren.
                  Los van het debat rond die sterrenwinkel lees ik af en toe ook in draadjes dat mensen zich afvragen hoe het komt dat er zo weinig reacties komen op een/hun foto terwijl er al veel views zijn.

                  Daarom een vraagje aan de Mod's.

                  Worden de views van niet geregistreerde bezoekers (de forumgasten) ook geteld? Ik had de indruk van wel.
                  Als dat zo is dan kunnen die natuurlijk niet reageren en of sterretjes toekennen, is het niet?
                  Misschien moet dit ergens op het forum wat beter uitgelegd worden.
                  Als ik zie hoe mensen (leden én mods) zich dit allemaal aantrekken kan wat uitleg ter zake misschien voor wat zielerust zorgen.
                  Tenzij het er al opstaat en deze jongen er naast gekeken heeft natuurlijk.
                  Meer foto's op mijn website

                  Comment


                  • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                    Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
                    Daarom een vraagje aan de Mod's.

                    Worden de views van niet geregistreerde bezoekers (de forumgasten) ook geteld? Ik had de indruk van wel.
                    Als dat zo is dan kunnen die natuurlijk niet reageren en of sterretjes toekennen, is het niet?
                    Views van niet-geregistreerde bezoekers tellen ook mee als aantal views. Van die bezoekers mag je geen waarderingen verwachten, maar natuurlijk ook geen commentaren.
                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                      Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
                      ah , je hebt mijn punt gesnapt.
                      Jou reractie die ik quote valt voor mij even zeer onder dat "kleutergedrag", vandaar ook de reactie.
                      Waarom? Omdat dat soort reactie me stilaan de keel uit komen.

                      Voor de één is dit goed, voor de ander dat, en nog een anders is niks goed....
                      Dus zoals al zo vaak gezegd ondertussen, smeek ik jullie, aub om gewoon eens even af te wachten dat de teste, geven.
                      Beste Tom,

                      Indien je nu niet de reactie had :"Jou reractie die ik quote valt voor mij even zeer onder dat "kleutergedrag", vandaar ook de reactie.
                      Waarom? Omdat dat soort reactie me stilaan de keel uit komen."

                      had ik verder gezwegen.

                      Jammer genoeg kan ik me niet van de mening ontdoen dat we beter een stelletje lijdzame kippen zijn die naar de slachtbank gebracht worden dan mondige mensen. (Sorry kippen voor het vergelijk)

                      Moest het zijn dat ik geen geldelijke bijdrage had geleverd aan BD, had ik me waarschijnlijk op de achtergrond gehouden.

                      Maar een aandeelhouder, zei het maar een kleine, heeft recht op spreken en verdiend toch enig respect

                      Ik heb ooit één kleine Belgische aandeelhouder van Suez, de grote baas, Mistralet, weten aanpakken op een algemene vergadering.


                      Deze kleine Belg die zelfs de franse taal niet machtig was, heeft later zijn gelijk gehaald.

                      Daarmee wil ik alleen maar zeggen, bestuur heb eens respect voor de achterban en dat mis ik momenteel hier.

                      Comment


                      • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                        Views van niet-geregistreerde bezoekers tellen ook mee als aantal views. Van die bezoekers mag je geen waarderingen verwachten, maar natuurlijk ook geen commentaren.
                        Voila zie, net zoals ik dacht. Dit lijkt me toch belangrijke info te zijn. Als ik zie wat er soms aan gasten op dit forum zit is dit een niet te verwaarlozen factor voor diegenen die blijkbaar sterren, reacties en views tegen mekaar zitten af te wegen.
                        Meer zelfs, je kunt er geen conclusies aan verbinden gezien je niet alle parameters kent (bijv. mijn foto heeft 100 views: hoeveel % zijn forumleden, hoeveel % daarvan zijn actieve forumleden en hoeveel % zijn gasten).

                        En als je geen conclusies kunt trekken uit je gegevens, dan kan je je er ook niet over opwinden.

                        Bedankt Hombre voor de reply

                        Maar hoe komt het dat ik in deze rubriek de optie 'aanpassen' van mijn bericht moet missen?
                        Meer foto's op mijn website

                        Comment


                        • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                          Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
                          Maar hoe komt het dat ik in deze rubriek de optie 'aanpassen' van mijn bericht moet missen?
                          Waarschijnlijk omdat BD-Mededelingen niet bedoeld was voor dit soort discussies, maar eerder als "aanplakbord" van mededelingen. De "forumrechten" die bepalen wie wat en waar kan posten en/of aanpassen worden per subforum aangemaakt en aanvankelijk was er geen noodzaak om hier uitgebreide forumrechten te voorzien.
                          Hombre

                          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                          Comment


                          • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                            Waarom testen ? Jullie veranderen gewoon het volledige principe van de showcase. Showcase was er, om foto's te tonen (zo heb ik het altijd begrepen, excuseer me als ik het mis begrepen heb). Als ik een foto wou beoordeeld hebben, was er een ander onderdeel nl fotodiscutie, of zelf de challenge.
                            Nu worden in de showcase de foto's beoordeeld. Als ik een foto post in de showcase, wil ik gewoon een foto aan iedereen tonen, heb ik niet de behoefte om op die foto beoordeelt te worden.

                            Kunnen jullie dan nog een andere onderdeel maken, waar we terug foto's kunnen posten, zonder dat die een beoordeling hoeven. Of mogen we gewoon die foto's, die we niet beoordeeld willen zien gewoon in chit chat posten ?

                            Als het jullie bedoeling is, van minder foto's in de showcase te krijgen. Dan lukt dit wel, met dit nieuwe systeem. Ik heb helemaal geen behoefte meer om foto's te posten (niet dat dit veel verschil maak, zoveel post ik toch niet maja), en ik heb de indruk dat anderen ook die behoefte verliezen, nu de foto's een beoordeling krijgen.

                            Maar ik denk niet dat jullie het willen begrijpen, dat er mensen willen foto's posten, gewoon om deze te laten zien, zonder dat ze willen dat die beoordeeld worden, en dat dit nu niet meer mogelijk is. Dit is een vrij fundamentele verandering.
                            Volledig zoals ik het begrepen had. fout blijkbaar.
                            Ik heb daarom op de duur bij mijn eerste post al mijn tegenreacties gewist omdat ik het beu was. Om iemand te citeren, ik ben kleine aandeelhouder geworden met de kennis die in de regeltjes stond. Deze regeltjes zijn blijkbaar in een voor mij onbegrijpbare taal geschreven.
                            Nu ja. Ik slik het wel, tussen de vele (té vele) post heb ik ook al pareltjes gezien die alles de moeite waard maken, zelfs mijn aandeelhoudersschap.

                            Comment


                            • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                              Waarschijnlijk omdat BD-Mededelingen niet bedoeld was voor dit soort discussies, maar eerder als "aanplakbord" van mededelingen. De "forumrechten" die bepalen wie wat en waar kan posten en/of aanpassen worden per subforum aangemaakt en aanvankelijk was er geen noodzaak om hier uitgebreide forumrechten te voorzien.

                              Willy,

                              Misschien zou het verstandig zijn om even een periode in te lassen van afkoeling.

                              Gedurende jullie testfase dit topic te stoppen, enfin mijn gedacht maar hoor.

                              Dit brengt toch maar ergernis en ik sluit me hiervan niet uit.

                              Comment


                              • Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                                Waarschijnlijk omdat BD-Mededelingen niet bedoeld was voor dit soort discussies, maar eerder als "aanplakbord" van mededelingen. De "forumrechten" die bepalen wie wat en waar kan posten en/of aanpassen worden per subforum aangemaakt en aanvankelijk was er geen noodzaak om hier uitgebreide forumrechten te voorzien.
                                Daar kan ik mee leven
                                Meer foto's op mijn website

                                Comment

                                Working...
                                X