portret met een zonnebril met spiegel glazen. het is een portret over heroïne.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heroïne Junk
Collapse
X
-
-
Re: Heroïne Junk
Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk berichtGeen reacties hier??
Vind het een super foto! Idee dat er achter zit en defotozelf ook! 10+
Ik wil hem wel groter zien.
Comment
-
Ik vind dit ook een hele mooie.
Denk dat hij op groter formaat veel meer tot z'n recht zou komen!
Comment
-
Zeer goed gedaan, origineel ook. Alleen jammer dat de spuit de verkeerde richting uit wijst. Prikken doen ze naar het lichaam doe, niet naar de hand toe.Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk berichtAlleen jammer dat de spuit de verkeerde richting uit wijst. Prikken doen ze naar het lichaam doe, niet naar de hand toe.
bedankt voor de leuke reacties!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk berichtZeer goed gedaan, origineel ook. Alleen jammer dat de spuit de verkeerde richting uit wijst. Prikken doen ze naar het lichaam doe, niet naar de hand toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Bekijk berichtZoveel research heb ik niet gedaan maar ik neem aan dat je gelijk hebt
bedankt voor de leuke reacties!
Ik vind het een goede en triggerende foto
Alleen zie ik in dit mooie en gespierde model geen heroïne junk. Daar zou een mager model met holle ogen beter bij passen. Maar....zeer goed idee en mooie foto!
Comment
-
Hey.. deze heb ik gemist.
Knap staaltje fotografie. Gaaf!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
brrr ... "grellig" zeggen ze bij ons ... maar wat mooi weergeven ... zeer mooie fotoZonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtAlleen zie ik in dit mooie en gespierde model geen heroïne junk. Daar zou een mager model met holle ogen beter bij passen.
Dit is het begin, en het evolueert dan naar wat jij beschrijftCanon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Comment
Comment