Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Nachtshoot Ghent Poll 14 of 21 november 2008

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD Nachtshoot Ghent Poll 14 of 21 november 2008

Ik kan trouwens allebij de dagen dus zal zoiezo aanwezig zijn... tenzij er nog iets belangrijkers zou tussenkomen
    ~ Visit my Blog ~
    ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

Comment

Voor mij passen beide datums!
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
        daar heb je wel een punt, neem de trein Rudy ik zal je opwachten aan Gent Sint Pieters
        bijkomend voordeel, je kan een pintje nemen voor de terugkeer want je hebt nog een uurtje trein vooraleer je de wagen neemt
        Goed idee Ik ga dit ook in overweging nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          Goed idee Ik ga dit ook in overweging nemen.
          Oppassen want 's avonds is sneller geen vebinding dan gedacht.
          Zo moet ik om 22u20 al naar huis, dus dat is in het Centrum ten laatste om 21u50 vertrekken en als ik de trein mis, kan ik overnachten tot 's anderendaags...
          Treinen zijn voor 's avonds en zeker nachtfotografie niet echt het van het. Tijdens de dag geen probleem
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

'k heb er ook wel goesting in.

welke plekken zou je graag bezoeken? bedoel je eerder centrum gent? of in de periferie?
            (nieuw gerechtsgebouw, watersportbaan, voetgangersbrug gentbrugge, ...)

mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Ik denk er even over na...Ben de laatste tijd op regelmatige basis de Gentse binnenstad ingetrokken gewapend met mijn fotoprullen dat ik het even beu ben.
              Ik laat zo snel mogelijk iets weten indien mijn goesting terugkomt

De watersportbaan zie ik dan weer wel zitten.
              Ben ik nog niet geweest en heb er nog niet aan gedacht om eens naar ginder te trekken.
              Bedankt voor de tip Maarten. Ik zal morgenavond al eens gaan piepen ginder
              Mvg Tim

Comment

Ben ook wel geïnteresseerd. Zowel de 14de als 21ste zijn goed voor mij.
                Flickr page

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                  'k heb er ook wel goesting in.

welke plekken zou je graag bezoeken? bedoel je eerder centrum gent? of in de periferie?
                  (nieuw gerechtsgebouw, watersportbaan, voetgangersbrug gentbrugge, ...)

mm
                  Wel mm, das nu net de moeilijkheid aan het geval.... zelf heb ik al een waslijstje met plekken en de meesten zitten in en rond de kern van de binnenstad. Gezien velen het niet zien zitten om met hun fotostuff alleen rond te hangen heb ik deze topic geopend.
                  Laat maar zeggen en ik heb er even mijn blad bij gehaald:
                  Rabot
                  Prinsenhof
                  Korenmarkt
                  NTG
                  Veerleplein
                  Patershol
                  vrijdagmarkt
                  Kouter
                  St- Pieterslein

Is een ruwe schets van mogelijkheden en plekken (kan het natuurlijk weer geven tot in het detail van monumenten enz...maar dan ga ik hier een pagina hebben dat het geen naam heeft)
                  Met twee of meer is alles leuker...ervaringen delen en standpunten delen... En gezien het feit dat er toch mensen zijn die eens graag een nightshoot willen doen maar niet kunnen omwille ze alleen zijn en het risico niet willen lopen van dat hun materiaal gestolen zou worden (wat ik kan aannemen als een risicofactor) dat ik dit inricht
                  Last edited by Blue Point; 6 november 2008, 14:53. Reden: bijvoegen tekst

Comment

Ik zou dolgraag komen, maar ik ga toch mijn interesse/deelneming annuleren. Die week sta ik met de vermoeiende vroege, en om daarna helemaal alleen de files nog eens te trotseren (mogelijk 1.5u of meer onderweg) lijkt me toch iets teveel van het goede.

Spijtig

Comment

Als er nog een plaatsje is mag je mij erbij zetten.
                      Zowel 14 als 21 november schikken mij.

Comment

nightshoot zijn gewoonlijk plezant, maar ik nu toch ook passen.
                        BD0497BE : Nikon body + glas
                        www.RudyVerrijt.info

Comment

Zoals gezegd blijf ik interesse hebben; binnenstad of periferie maakt me niet zoveel uit. Ik stel me wel de vraag of je alles van je lijstje wil afwerken. Je moet hier immers rekening houden met afstanden; Gent is vrij groot en niet alles ligt op wandelafstand van elkaar.
                          gr
                          Yannicks

oh ja 14/11 past me niet, maar laat gerust de meerderheid beslissen.

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                          Rabot
                          Prinsenhof
                          Korenmarkt
                          NTG
                          Veerleplein
                          Patershol
                          vrijdagmarkt
                          Kouter
                          St- Pieterslein
                          Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

Comment

Ik heb ook interesse
                            Voorkeur voor 21/11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              Oppassen want 's avonds is sneller geen vebinding dan gedacht.
                              Zo moet ik om 22u20 al naar huis, dus dat is in het Centrum ten laatste om 21u50 vertrekken en als ik de trein mis, kan ik overnachten tot 's anderendaags...
                              Treinen zijn voor 's avonds en zeker nachtfotografie niet echt het van het. Tijdens de dag geen probleem
                              Dat is inderdaad ook mijn probleem.
                              Ik zou veel te vroeg terug moeten vertrekken, dus zal ik ook moeten passen voor deze shoot.
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik geef de voorkeur aan 21/11. Als er niets tussenkomt, zal ik erbij zijn.
                                http://www.photo-patricske.be
                                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Working...
                                X