Hallo, ik weet niet of dit in deze rubriek, mag?
Daar in 2008, Bokrijk (lees: openluchtmuseum) 50 jaar bestaat, was er van mij uit het voorstel gedaan (intern) om een eventuele "foto-dag" te organiseren in het museum. (Gedeelte met de oude huisjes )
Als opzet een kleinschalige fotowedstrijd, onderverdeeld in enkele rubrieken:
v.b.:
- zwart/wit
- landschap
- architectuur
- mens in Bokrijk
- dier in Bokrijk
- ............
Enkele hersenkronkels waren dan ook, de winnende selecties, mogen gebruikt worden door de PR-dienst van Bokrijk.
Komen eventueel te hangen in de vergaderzalen terplaatse...........enz.
Eventueel een verzamelende link te maken over Bokrijk: v.b. op Picassa...
Deze dag zou dan een unieke kans zijn om Bokrijk te schieten vanuit een ander ooghoek en met leuke mogelijkheden zoals.......
v.b.:
-zeer vroeg ............ Bokrijk in mist, ochtendzon............
-Eventueel met medewerking van de acteurs, in klederdracht op hun locatie..
-Enz....
Daarom deze interesse-peiling.......... bij "ons" intern moet er ook nog rond de tafel worden gezeten, voor wat kan, wat niet, wat is haalbaar....datum.....kan dit nog buiten het seizoen (geen bezoekers) of toch........
Na eerste overleg kan het bestaan uit meerdere SD-dagen op jaarbasis, werkende met een mailinglist. v.b. men is zeker van morgen sneeuw en 't is technisch (intern) mogelijk in het Openluchtmuseum, dan krijg je een last-minut mail........
Wel wil ik erop benadrukken dat zulke SD-dag(en) opengesteld wordt naar "iedereen toe" en niet enkel naar vereniging A of forum B enz.....= Provinciaal Domein is voor iedereen - motto. Info volgt.
Laat maar lezen, en eventuele suggesties zijn welkom!
Daar in 2008, Bokrijk (lees: openluchtmuseum) 50 jaar bestaat, was er van mij uit het voorstel gedaan (intern) om een eventuele "foto-dag" te organiseren in het museum. (Gedeelte met de oude huisjes )
Als opzet een kleinschalige fotowedstrijd, onderverdeeld in enkele rubrieken:
v.b.:
- zwart/wit
- landschap
- architectuur
- mens in Bokrijk
- dier in Bokrijk
- ............
Enkele hersenkronkels waren dan ook, de winnende selecties, mogen gebruikt worden door de PR-dienst van Bokrijk.
Komen eventueel te hangen in de vergaderzalen terplaatse...........enz.
Eventueel een verzamelende link te maken over Bokrijk: v.b. op Picassa...
Deze dag zou dan een unieke kans zijn om Bokrijk te schieten vanuit een ander ooghoek en met leuke mogelijkheden zoals.......
v.b.:
-zeer vroeg ............ Bokrijk in mist, ochtendzon............
-Eventueel met medewerking van de acteurs, in klederdracht op hun locatie..
-Enz....
Daarom deze interesse-peiling.......... bij "ons" intern moet er ook nog rond de tafel worden gezeten, voor wat kan, wat niet, wat is haalbaar....datum.....kan dit nog buiten het seizoen (geen bezoekers) of toch........
Na eerste overleg kan het bestaan uit meerdere SD-dagen op jaarbasis, werkende met een mailinglist. v.b. men is zeker van morgen sneeuw en 't is technisch (intern) mogelijk in het Openluchtmuseum, dan krijg je een last-minut mail........
Wel wil ik erop benadrukken dat zulke SD-dag(en) opengesteld wordt naar "iedereen toe" en niet enkel naar vereniging A of forum B enz.....= Provinciaal Domein is voor iedereen - motto. Info volgt.
Laat maar lezen, en eventuele suggesties zijn welkom!
Comment