Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
daar heb je wel een punt, neem de trein Rudy ik zal je opwachten aan Gent Sint Pieters
bijkomend voordeel, je kan een pintje nemen voor de terugkeer want je hebt nog een uurtje trein vooraleer je de wagen neemt
Oppassen want 's avonds is sneller geen vebinding dan gedacht.
Zo moet ik om 22u20 al naar huis, dus dat is in het Centrum ten laatste om 21u50 vertrekken en als ik de trein mis, kan ik overnachten tot 's anderendaags...
Treinen zijn voor 's avonds en zeker nachtfotografie niet echt het van het. Tijdens de dag geen probleem
Re: SD Nachtshoot Ghent Poll 14 of 21 november 2008
'k heb er ook wel goesting in.
welke plekken zou je graag bezoeken? bedoel je eerder centrum gent? of in de periferie?
(nieuw gerechtsgebouw, watersportbaan, voetgangersbrug gentbrugge, ...)
Ik denk er even over na...Ben de laatste tijd op regelmatige basis de Gentse binnenstad ingetrokken gewapend met mijn fotoprullen dat ik het even beu ben.
Ik laat zo snel mogelijk iets weten indien mijn goesting terugkomt
De watersportbaan zie ik dan weer wel zitten.
Ben ik nog niet geweest en heb er nog niet aan gedacht om eens naar ginder te trekken.
Bedankt voor de tip Maarten. Ik zal morgenavond al eens gaan piepen ginder
welke plekken zou je graag bezoeken? bedoel je eerder centrum gent? of in de periferie?
(nieuw gerechtsgebouw, watersportbaan, voetgangersbrug gentbrugge, ...)
mm
Wel mm, das nu net de moeilijkheid aan het geval.... zelf heb ik al een waslijstje met plekken en de meesten zitten in en rond de kern van de binnenstad. Gezien velen het niet zien zitten om met hun fotostuff alleen rond te hangen heb ik deze topic geopend.
Laat maar zeggen en ik heb er even mijn blad bij gehaald:
Rabot
Prinsenhof
Korenmarkt
NTG
Veerleplein
Patershol
vrijdagmarkt
Kouter
St- Pieterslein
Is een ruwe schets van mogelijkheden en plekken (kan het natuurlijk weer geven tot in het detail van monumenten enz...maar dan ga ik hier een pagina hebben dat het geen naam heeft)
Met twee of meer is alles leuker...ervaringen delen en standpunten delen... En gezien het feit dat er toch mensen zijn die eens graag een nightshoot willen doen maar niet kunnen omwille ze alleen zijn en het risico niet willen lopen van dat hun materiaal gestolen zou worden (wat ik kan aannemen als een risicofactor) dat ik dit inricht
Last edited by Blue Point; 6 november 2008, 14:53.
Reden: bijvoegen tekst
Ik zou dolgraag komen, maar ik ga toch mijn interesse/deelneming annuleren. Die week sta ik met de vermoeiende vroege, en om daarna helemaal alleen de files nog eens te trotseren (mogelijk 1.5u of meer onderweg) lijkt me toch iets teveel van het goede.
Zoals gezegd blijf ik interesse hebben; binnenstad of periferie maakt me niet zoveel uit. Ik stel me wel de vraag of je alles van je lijstje wil afwerken. Je moet hier immers rekening houden met afstanden; Gent is vrij groot en niet alles ligt op wandelafstand van elkaar.
gr
Yannicks
oh ja 14/11 past me niet, maar laat gerust de meerderheid beslissen.
Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook
Oppassen want 's avonds is sneller geen vebinding dan gedacht.
Zo moet ik om 22u20 al naar huis, dus dat is in het Centrum ten laatste om 21u50 vertrekken en als ik de trein mis, kan ik overnachten tot 's anderendaags...
Treinen zijn voor 's avonds en zeker nachtfotografie niet echt het van het. Tijdens de dag geen probleem
Dat is inderdaad ook mijn probleem.
Ik zou veel te vroeg terug moeten vertrekken, dus zal ik ook moeten passen voor deze shoot.
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Comment