Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
    Piont Of View
    Bijna goed
    POV = Point Of View = Uitzichtspunt van waar je een prachtig zicht hebt op bepaalde trekpleisters of zelfs over de volledige stad.
    Bij steden zijn er meestal zo wel een paar van die 'vast gelegde' POV's die dan ook bij de VVV gekend zijn. In vele gevallen zijn er echter ook nog 'minder algemene' punten die ook als POV gebruikt kunnen worden.
    Ik ken de regio niet echt maar moest in 't centrum zijn. Komende van Rotterdam passeerde ik langs een park, van waar je een prachtig beeld hebt op een deel van sommige van die hoge gebouwen ...

Ik blijf erbij ... Dit wordt een MUST
    .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
    ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Hier ook, onder voorbehoud, interesse voor een dagje Den Haag, alles hangt af van de datum. De gebouwen uit de voorgaande posts zijn te zien bij het binnenrijden van Den Haag via de utrechtsebaan, komende van Rotterdam dus.

Als ik kom kan ik ook mensen uit België meenemen, ik vertrek van bij de taalgrens dus passeer Brussel, Mechelen en Antwerpen. Ik blijf alleen hoogstwaarschijnlijk 's avonds in Scheveningen slapen bij familie, dus hou daar rekening mee.

Comment

Onder een klein voor behoud, ga ik er van uit dat een alles gaat plaats vinden op 2 mei 2009

Kan nog even geen poll beginnen omdat ik zelf mijn diensten nog niet ken, ik zou het nl wel leuk vinden er zelf ook bij te zijn
        Last edited by Wim1960; 10 februari 2009, 19:40.
        Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
        Canon eos 7D Mijn site

Comment

Interesse is er hier ook hoor
          Mvg,David
          [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Deze mail kreeg ik vandaag :

Helaas zijn er geen mogelijkheden om met een aantal fotografen een fotosessie te houden in de paleistuin van Huis ten Bosch. De paleistuin van Paleis Noordeinde biedt wellicht meer mogelijkheden aangezien deze vrij toegankelijk is. Ook zou u contact op kunnen nemen met nationaal museum Paleis het Loo voor de mogelijkheden van het fotograferen van de paleistuin aldaar.

Vriendelijke groet,

De paleis tuinen aan het Noordeinde zijn niet zo mooi als die bij huis ten Bosch. Nu die niet door gaan , ga ik kijken of er iets bijzonders is te regelen is in het Binnen Hof. Of de Gevangenen Poort.
            Het gaat er wel op neer komen dat we waarschijnlijk wat stukjes in de auto moeten overbruggen. Mochten er nog suggesties/interesses zijn, laat dit even weten. Architectuur kan nu ook uitgebreid aan bod komen, van oude tot moderne architectuur.
            Jullie horen snel meer.

Beroepshalve kom ik veel op het binnenhof en het is een prachtige plaats om te fotograferen. (mooie architectuur en ook prachtige natuurplaatjes eromheen. Ook wel een kick om de heren politic goed op de plaat te krijgen, die werken meestal wel mee

Maar mogen beginnelingen ook mee met zo'n shoot? Ik werk pas 3 weken met een spiegelreflexcamera.

groetjes

Comment

Onder een klein voor behoud, ga ik er van uit dat een alles gaat plaats vinden op 2 mei 2009

Kan nog even geen poll beginnen omdat ik zelf mijn diensten nog niet ken, ik zou het nl wel leuk vinden er zelf ook bij te zijn
              Wim we zijn intussen half april, hoe zit het er mee? Wordt het een andere datum?
              groetjes

Comment

in principe staat 2 mei nog steeds, het volgende is alleen een streep door een aantal dingen die ik had willen doen.
                Op za kunnen we het Binnen hof niet in, dat kan alleen door de weeks.
                op za kunnen we ook (ondanks dat er iets anders op een site vermeld staat) het Vredespaleis niet in .
                De "passage" staat tot ???? in de steigers.
                Rond om het Binnen hof en merkbaar in de weide omgeving daarvan is op 2 mei een behoorlijke kermis bezig i.v.m. de vieringen van koninginnendag op 30 april.
                In Nederland trekt dit helaas een hoop kwalijk publiek dus geen goede omgeving om met dure fotocamera's te gaan rond lopen.
                Al met al dus een behoorlijke tegenvaller wat betreft de te bezoeken objecten.
                Ik kan nu òf mijn route volledig omgooien , (er is nog genoeg te zien )
                òf ik ga naar een latere datum , wat de Japanse tuin niet ten goede komt.

Het zal dan waarschijnlijk geen officieel erkende SD worden maar best een leuke dag
                of we verzetten de datum. Als er genoeg zijn die er op de 2e mei bij willen zijn, gaat hij gewoon door, alleen in een afgeslankte vorm.

Gr Wim
                Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Beroepshalve kom ik veel op het binnenhof en het is een prachtige plaats om te fotograferen. (mooie architectuur en ook prachtige natuurplaatjes eromheen. Ook wel een kick om de heren politic goed op de plaat te krijgen, die werken meestal wel mee

Maar mogen beginnelingen ook mee met zo'n shoot? Ik werk pas 3 weken met een spiegelreflexcamera.

groetjes
                  Al had je hem pas één dag , mee mag je altijd.
                  Canon eos 7D Mijn site

Comment

Omgooien de datum...
                    Uit ervaring weet ik dat indien je een goed voorbereide SD-dag hebt, het zonde is alles te herwerken tot een iets lager niveau, alhoewel. Uitstel is geen afstel en kan alleen maar positief zijn. Trouwens, voor velen wordt het nu echt krap om nog planning te doen. Mei-maand is op het werk al goed gepland geworden, dus veel speling heb ik, velen niet en dan is het moeilijk als er een misschien, ik weet het nog niet tussen loopt, zit
                    Enfin, wat je ook kiest, je doet het voor het goede doel !

in principe staat 2 mei nog steeds, het volgende is alleen een streep door een aantal dingen die ik had willen doen.
                    Op za kunnen we het Binnen hof niet in, dat kan alleen door de weeks.
                    op za kunnen we ook (ondanks dat er iets anders op een site vermeld staat) het Vredespaleis niet in .
                    De "passage" staat tot ???? in de steigers.
                    Rond om het Binnen hof en merkbaar in de weide omgeving daarvan is op 2 mei een behoorlijke kermis bezig i.v.m. de vieringen van koninginnendag op 30 april.
                    In Nederland trekt dit helaas een hoop kwalijk publiek dus geen goede omgeving om met dure fotocamera's te gaan rond lopen.
                    Al met al dus een behoorlijke tegenvaller wat betreft de te bezoeken objecten.
                    Ik kan nu òf mijn route volledig omgooien , (er is nog genoeg te zien )
                    òf ik ga naar een latere datum , wat de Japanse tuin niet ten goede komt.

Het zal dan waarschijnlijk geen officieel erkende SD worden maar best een leuke dag
                    of we verzetten de datum. Als er genoeg zijn die er op de 2e mei bij willen zijn, gaat hij gewoon door, alleen in een afgeslankte vorm.

Gr Wim
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

Comment

als het zo druk is op 2 mei zou ik een latere datum kiezen Wim.
                      Jij prikt een nieuwe datum en start daarvoor dan een nieuwe topic bij Shooting Days.
                      Geef gewoon aan hoeveel mensen je op sleeptouw wil nemen..
                      groetjes linda

Comment

Wim, inderdaad best een andere datum. Je hebt er al veel werk ingestoken. Het zou zonden zijn dit moeten weg te gooien.

Zoals Linda voorstelt, zoek een geschikte datum ergens in mei en kondig het aan op het forum onder shooting days met maximum aantal deelnemers, plaats en uur van afspraak, .....

Patric
                        http://www.photo-patricske.be
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

'k volg het topic nog steeds met interesse
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Als alternatief voor de japanse tuin, die steeds minder wordt eind mei,
                            Waarom gaan we niet lekker naar een mooie zoo Diertjes fotograferen, die dan allemaal jonkies hebben.
                            Maar ik geloof dat ik wat dit betreft zwaar in de minderheid ben

Ik wacht het wel af...vind alles wel goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht

groetjes
                              Al had je hem pas één dag , mee mag je altijd.
                              Correctie, je mag zelfs zonder reflexcamera mee op pad, mensen met een compactje of bridge zijn evenzeer welkom op de SD's

Comment

Der is een poll waarin ik wat nieuwe data heb aangegeven.
                                Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
                                X