Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

    Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
    Als 'halven hollander' wil ik mij gerust nog eens tot daar verplaatsen
    Mochten we dan ook de familie kunnen meenemen (vrouw en kind) kunnen deze ook misschien eens meegenieten van het gebeuren. ('t vrouwtje fotografeert ook graag )
    De datum zal uiteindelijk ook beslissend zijn gezien mij toch wel vrij drukke kalender.
    Mijn mail is in behandeling bij het ministerie van binnenlandse zaken, mocht het zo zijn dat het niet uitmaakt hoeveel mensen er de paleis tuin in gaan vind ik het prima als vrouw en kind mee gaan, als er restricties zijn zullen dat natuurlijk wel de eerste zijn die dan de tijd even buiten het hek moeten doorbrengen, waar overigens genoeg te zien valt hoor. Ik hoop binnen een maand toestemming te hebben. Omdat de Japanse tuin in het voorjaar op zijn mooist is zal de datum zo rond mei 2009 gaan vallen. de tuin is open vanaf 30 april tot 8 juni, dan hoop ik een dag deel het alleen recht in de tuin te krijgen zodat we niet zoveel publiek op de foto's krijgen.

    Ik hou jullie op de hoogte.

    HIER nog een stel foto's uit 2006 om een indruk te krijgen van de japanse tuin.
    Last edited by Wim1960; 19 juni 2008, 00:26.
    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
    Canon eos 7D Mijn site

    Comment


    • #17
      Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

      Ik hoop dat je succes boekt Wim.
      Ik kijk er alvast naar uit - nu nog een geschikte datum
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #18
        Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

        Als de datum past, zeker interesse hier
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment


        • #19
          Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

          LOL, een shoot in Den Haag mag en wil ik natuurlijk niet missen!!!
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #20
            Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

            Deze mail kreeg ik vandaag :

            Helaas zijn er geen mogelijkheden om met een aantal fotografen een fotosessie te houden in de paleistuin van Huis ten Bosch. De paleistuin van Paleis Noordeinde biedt wellicht meer mogelijkheden aangezien deze vrij toegankelijk is. Ook zou u contact op kunnen nemen met nationaal museum Paleis het Loo voor de mogelijkheden van het fotograferen van de paleistuin aldaar.



            Vriendelijke groet,

            De paleis tuinen aan het Noordeinde zijn niet zo mooi als die bij huis ten Bosch. Nu die niet door gaan , ga ik kijken of er iets bijzonders is te regelen is in het Binnen Hof. Of de Gevangenen Poort.
            Het gaat er wel op neer komen dat we waarschijnlijk wat stukjes in de auto moeten overbruggen. Mochten er nog suggesties/interesses zijn, laat dit even weten. Architectuur kan nu ook uitgebreid aan bod komen, van oude tot moderne architectuur.
            Jullie horen snel meer.
            Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
            Canon eos 7D Mijn site

            Comment


            • #21
              Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

              Met jou ga ik altijd mee

              Hou me maar op de hoogte
              Grt,
              Hexagon

              Comment


              • #22
                Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                Als de datum me past ga ik zeker mee.

                Wanneer zal de datum gekend zijn?
                http://www.photo-patricske.be
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                Comment


                • #23
                  Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                  Ik ga graag mee als reservebelg.

                  Moderne architectuur fotografeer ik graag.

                  Heb je al zicht op een datum?
                  Nikon D70 + Tamron 28-300

                  http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                    Zoals het openings topic al zei wordt het als alles door gaat eind April begin Mei 2009 omdat de Japanse tuin dan op zijn mooist is , en nog belangrijker ....weer open , en dat was een wezelijk onderdeel van de SD.
                    De Paleis tuin van Huis Ten Bosch gaat helaas niet door. Ik ben nu bezig met een alternatief op het Binnen hof of de Gevangenen poort, daar mag je zoizo wel in , maar ik wil er iets exclusiefs van maken. Daar moet ik dus een ingang zien te vinden die wat andere deuren open zet dan die we gewend zijn.

                    Heel even heeft de datum 30 april de revue gepasseerd, dit omdat dan de verjaardag van onze koningin wordt gevierd, de nacht daaraan vooraf heb je in Den Haag dan de zogeheten "koninginnen nâgh (nacht) " . Dit betekend een nacht lang feest in het centrum van Den Haag. 30 april is in Ned. een nationale feestdag, maar valt in 2009 op donderdag, en is dus geen gunstige dag voor een SD.
                    30 April is ook de datum waarop de Japanse tuin voor het eerst open gaat dat jaar.

                    Tot zo ver de update, er is interesse genoeg dus hij gaat wat mij betreft wel door, zodra ik iets definitief weet ga ik een poll starten voor een datum.

                    moderne en oude architectuur is er in Den haag voldoende te vinden dus ook daaraan geen gebrek, en bij voldoende belangstelling ook zeker opgenomen in de tour.
                    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                    Canon eos 7D Mijn site

                    Comment


                    • #25
                      Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                      count me in
                      stay within compass and you will be shure, to avoid troubles that other endure

                      Comment


                      • #26
                        Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                        interesse hier!
                        ik volg dit draadje op de voet!
                        http://www.jvs-photography.be/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                          Ik ga in januari de plannen verder uitwerken. Dan hoop ik met wat meer definitievere antwoorden te komen. Binnenhof blijft moeilijk, wel standaard rondleidingen meer niets exclusiefs. Heb nu ook de tip gekregen om eens te gaan kijken voor het Vredespaleis.
                          Last edited by Wim1960; 18 november 2008, 18:06.
                          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                          Canon eos 7D Mijn site

                          Comment


                          • #28
                            Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                            Ik ga in januari de plannen verder uitwerken. Dan hoop ik met wat meer definitievere antwoorden te komen.
                            ik blijf dit topic in de mod houden
                            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                            IMac/IPad/Mac Air 
                            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                            Comment


                            • #29
                              Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                              zeker interesse als de datum enigszins past
                              We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                              Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

                              Comment


                              • #30
                                Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                                Ik heb hierin ook interesse en ook voor mij mag er wel wat architectuur bij komen kijken.

                                Groeten,

                                Mark
                                http://markwijnants.zenfolio.com/
                                Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                                Comment

                                Working...
                                X