Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

    Ik heb het idee om en shoot te organiseren in Den Haag,
    Het gaat dan om een shoot in het voorjaar 2009
    We hebben een bijzonder mooie Japanse tuin die dan volop in bloei staat , deze is gelegen in een mooi stadspark (clingendael) Dit park is weer zeer dicht gelegen bij het Haagschebos waar onze koningin woont. Huis ten Bosch is weer gelegen in een bijzondere tuin (die van Beatrix) Nu heb ik geen idee of het mogelijk is , maar ik denk eraan om aan de rijks voorlichtings dienst toestemming te vragen in de tuin te mogen fotograferen. Mocht dit niet mogen dan kunnen we door naar het Binnenhof alwaar een aantal bijzondere gebouwen te bezichtigen zijn.

    Laat weten of je interesse hebt .......andere ideeën zijn welkom.
    18
    Zaterdag 23 mei
    0%
    7
    Zondag 24 mei
    0%
    4
    Zaterdag 4 Juli
    0%
    2
    Zondag 5 Juli
    0%
    5
    Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
    Canon eos 7D Mijn site

  • #2
    Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

    Ja in principe wel - zou gaaf zijn als we op ' t Binnenhof de val van Balkenende 4 mogen meemaken
    Empowering Ideas in Photography

    Comment


    • #3
      Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

      Wim

      Ook ik heb interesse. De datum moet natuurlijk lukken en het is niet tegen de deur. Maar als dienen 'hof' van jullie koningin echt zo mooi ik wil ik daar zeker moeite voor doen.
      (als het niet lukt ook natuurlijk )

      Ik volg dit draadje.
      Patrick
      BD0694BE
      http://pdeco.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

        k'heb mooie herinneringen aan Den haag ( en Scheveningen ) , why not
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

          Word in het oog gehouden
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

          Comment


          • #6
            Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

            Je bent goed op tijd met je peiling

            Ik ga graag met je mee op pad als de datum me schikt, prima idee

            Comment


            • #7
              Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

              Den Haag ? Niet vandaag !

              Nja... het voorjaar 2009 is nog ver af, en tussen nu en dan kan er nog heel veel gebeuren, maar... het is even ver dan de Belgische kust, en half zover rijden dan Cap Griz Nez. Dus, als de datum enigzins schikt, doe ik graag mee .

              Comment


              • #8
                Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                Ik ben nu bezig contact te zoeken met de Rijksvoorlichtingsdienst om toe stemming te krijgen om de tuin te bezoeken, omdat het ambtenaren zijn ben ik er vroeg bij. hier zie je iets van het bos rond om huis Ten Bosch (het Haasche Bos), en wat Den Haag nog meer te bieden heeft als je onderaan de pagina op de linken klikt. en hier alvast een virtuele rondleiding door de tuin.

                voor een blik op het tweede deel van de shoot kun je hier al vast een blik vooruit werpen.

                Mocht je na dit gezien te hebben nog verzoeken vragen of ideeën hebben laat ze dan even weten.
                Last edited by Wim1960; 7 juni 2008, 20:50. Reden: items toe gevoegd
                Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                Canon eos 7D Mijn site

                Comment


                • #9
                  Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                  Hoi Wim,

                  Goed initiatief, tot 1 september werk ik nog in Den Haag en dan ga ik terug naar Brussel. Ik heb zeker interesse om dan in het voorjaar van 2009, terug af te zakken naar Den Haag voor een fotoshoot. Niet alleen voor het bos, maar eveneens voor de interessante architectuur.
                  Mvg,David
                  [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                  Comment


                  • #10
                    Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                    Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                    Hoi Wim,

                    Goed initiatief, tot 1 september werk ik nog in Den Haag en dan ga ik terug naar Brussel. Ik heb zeker interesse om dan in het voorjaar van 2009, terug af te zakken naar Den Haag voor een fotoshoot. Niet alleen voor het bos, maar eveneens voor de interessante architectuur.
                    Als er meer verzoeken zijn voor architectuur dan zal ik het zeker mee nemen.
                    Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                    Canon eos 7D Mijn site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                      Leuk idee, ik houd het in de gaten.
                      Sony en Olympus
                      Fotoseries

                      Comment


                      • #12
                        Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                        Interesse wel, maar nog veraf, dus moeilijk te voorzien of de datum me ligt.
                        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                        "Casu Consulto - Modo Fac"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                          Ik ben bijzonder geïnteresseerd, maar alles zal natuurlijk van de datum afhangen. Ik zal het zeker in de gate houden.

                          Het is misschien ook de moeite om carpooling te organiseren, of met enkele mensen samen de trein te nemen. Dichter bij de feiten wil ik me wel er wel over bekommeren om dit een beetje mee te organiseren en uit te zoeken.
                          Onder voorbehoud van de datum natuurlijk, maar ik hoop dat je die vroeg genoeg gaat kennen.

                          enthousiaste groetjes,
                          Gebba
                          groetjes, Gebba
                          Fotograferen is blijven leren!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                            Als er meer verzoeken zijn voor architectuur dan zal ik het zeker mee nemen.
                            een beetje architectuur zou ik toch ook op prijs stellen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                              Als 'halven hollander' wil ik mij gerust nog eens tot daar verplaatsen
                              Mochten we dan ook de familie kunnen meenemen (vrouw en kind) kunnen deze ook misschien eens meegenieten van het gebeuren. ('t vrouwtje fotografeert ook graag )
                              De datum zal uiteindelijk ook beslissend zijn gezien mij toch wel vrij drukke kalender.
                              .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                              ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

                              Comment

                              Working...
                              X