Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prosumerdag St-Truiden ;-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

    Indien dit doorgaat op een voor mij passende dag,(niet tussen 3 en 20 mei ) mag je mij er ook bijzetten.
    Met een FZ30
    ***Ne kodak en ne zak...***

    Comment


    • #47
      Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

      Ik zie mezelf in de lijst deelnemers staan met als toestel minolta ? Maak er maar minolta 7i van
      Ik zal er bij zijn als rasechte truienaar. Lijkt me niet makkelijk om in eigen stad foto's te maken. Alles lijkt hier voor mij zo gewoon hé. Als je wil gaan voor bloesems dan denk ik dat je het beste gaat in april ergens. Alhoewel als je ziet hoe sommige bloemmen nu al in bloei staan moeten we misschien nog niet zolang wachten.

      Groetjes
      Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

      Comment


      • #48
        Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

        Hoi Filip

        U mag mij ook bij de geintereseerden rekenen

        Minolta A1
        gr tony

        Comment


        • #49
          Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

          OK Tony, je staat bij op het lijstje

          Naar de resultaten van de enquete en in afspraak met enkele andere SD-inrichters is er al een definitieve datum komen bovendrijven.

          De Prosumerdag St-Truiden zal doorgaan op 27 Mei 2007.

          Ik zal binnenkort een nieuw draadje starten met wat meer uitleg en de mogelijkheid om in te schrijven.

          Indien er nog goede zielen zijn die wat mee willen/kunnen helpen zijn die altijd welkom.
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

          Comment


          • #50
            Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

            De inschrijvingen kunnen vanaf nu gebeuren in deze draad

            Hier kan er nog verder geschreven worden over zaken die niet rechtstreeks met de inschrijvingen te maken hebben.
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #51
              Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

              Ik kan er dus niet bij zijn op 27 mei.
              Spijtig.

              Comment

              Working...
              X