Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD watertoren Groenendijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD watertoren Groenendijk

    EDIT: Ik heb terug een mail gekregen van IWVA, en die wist mij te vertellen dat de watertoren in Adinkerke niet open is voor publiek. Het zal dus enkel bij die in Groenendijk blijven. Ook zei ze dat we beste de tweede week van de Paasvakantie kiezen, anders hebben we geen gids.
    Ludo, zou je dus de eerste week uit de poll willen verwijderen? (sorry, ptah_be)

    Zien jullie dit ook zitten? "Het bezoek [aan de watertoren] duurt 1 uur en kan altijd gecombineerd worden met een wandeling in het natuurgebied De Doornpanne (1u) met bezoek aan het infiltratieproject.
    Dat kadert in het nieuwe programma dat volledig gezuiverd huishoudelijk afvalwater terugbrengt naar de duinen om het te laten infiltreren en op deze manier de grondwatertafel aan te vullen.
    Na 40 dagen wordt dit water opnieuw opgepompt, gezuiverd en verdeeld. Zo ontstond een kringlopend systeem waardoor water steeds opnieuw kan herbruikt worden."

    Voor de SD naar de watertoren in Groenendijk hebben we alvast 8 geïnteresseerden:
    -ƒƒ-
    linda16093
    seppuku
    mark w.
    Jeanine De Slak
    ptah_be
    Lightyear
    parakiet

    Door het wegvallen van watertoren Moeder Lambik rest ons nog de vraag: wat zouden jullie graag doen buiten de Groenendijkse watertoren en eventueel natuurreservaat Doornpanne?

    Ik ga nu ook even zoeken welk alternatief we voor de gesloten Adinkerkse watertoren kunnen gebruiken.
    10
    Maandag 2 april 2007 - afgelast
    0%
    0
    Dinsdag 3 april 2007 - afgelast
    0%
    1
    Woensdag 4 april 2007- afgelast
    0%
    0
    Donderdag 5 april 2007 - afgelast
    0%
    0
    Vrijdag 6 april 2007 - afgelast
    0%
    1
    Maandag 9 april 2007 (Paasmaandag)
    0%
    3
    Dinsdag 10 april 2007
    0%
    1
    Woensdag 11 april 2007
    0%
    1
    Donderdag 12 april 2007
    0%
    1
    Vrijdag 13 april 2007
    0%
    2

    The poll is expired.


  • #2
    Re: SD watertoren Groenendijk

    Ik koos voor vrijdag 13/4 .. niet omdat ik van ongeluk hou of on-bijgelovig ben .. maar omdat we de andere dagen in Spanje zitten .. het is wel nog niet zeker dat wij donderdag reeds uit Barcelona terug zijn .. bij goed weer zou het best kunnen dat we nog effe blijven "plakken" ..
    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

    Comment


    • #3
      Re: SD watertoren Groenendijk

      ja dat wordt moeilijk ik werk in de voormiddag, een dag verlof nemen is afhankelijk van wat er op de agenda staat op kantoor.
      ik zal me dus neerleggen bij de keuze van de anderen en als het lukt om vrij te nemen kom ik mee, tenminste als ge zo'n ouwe op sleeptouw wil nemen

      Comment


      • #4
        Re: SD watertoren Groenendijk

        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
        ja dat wordt moeilijk ik werk in de voormiddag, een dag verlof nemen is afhankelijk van wat er op de agenda staat op kantoor.
        ik zal me dus neerleggen bij de keuze van de anderen en als het lukt om vrij te nemen kom ik mee, tenminste als ge zo'n ouwe op sleeptouw wil nemen
        We hebben een goed touw, hé Linda!
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
        Uit: Apocrief

        Comment


        • #5
          Re: SD watertoren Groenendijk

          Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
          We hebben een goed touw, hé Linda!
          Dan is't goed

          Comment


          • #6
            Re: SD watertoren Groenendijk

            Beter een andere keer zo te zien.
            Misschien zijn er in de grote vakantie meer liefhebbers...

            Comment


            • #7
              Re: SD watertoren Groenendijk

              Er zijn al redelijk wat SD dagen maar je moet nu ook niet verwachten dat je een stormloop gaat krijgen.
              Van de 8 geïnteresseerden hebben er 6 gestemd en ik zou me neerleggen bij de keuze die gemaakt wordt, dat is toch niet slecht.
              Voor het invullen van de rest van de dag geef je best zelf een voorstel.
              Ik ken bv de streek niet en kan dus ook moeilijk een voorstel doen;
              enfin
              't zal dus voor een andere keer zijn heb ik begrepen

              Comment

              Working...
              X