Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prosumerdag St-Truiden ;-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prosumerdag St-Truiden ;-)

    Was ooit eens in een ander topic aangevraagd, dus even kijken of er voldoende interesse is.

    Is er dus interesse voor een mini SD te St-Truiden eerder gericht naar de Prosumers (FZ30-FZ50, Fuji ..., ...)?

    Datum: nog te bepalen, maar eerder richting mei, juni.

    Bij voldoende respons wil ik wel eens kijken om dit klaar te stomen.

    Al een eerste lijstje:

    1. FilMar (Panasonic FZ30)
    2. Vicky (Canon G6)
    3. kapitein (Panasonic FZ50)
    4. vanslycken (Sony H1)
    5. Goody (Minolta 7i)
    6. nabi (Panasonic FZ30)
    7. jaja (Sony F828)
    8. nete (Panasonic)
    9. Roland Cuypers (Nikon CP8400)
    10. Lut (Canon Powershot Pro 1)
    11. Fluppe1 (Panasonic FZ30)
    12. MrsMoe(iketreimeloe) (Panasonic FZ30)
    13. Anita HSt-T (Canon Powershot 3S)
    14. jv2e (Nikon CP8800)
    15. Peeke (Fuji S5600)
    16. CaHoR (Kodak Z740)
    17. JeanP (Nikon Coolpix 5700)
    18. eric schroeven (Sony H1)
    19. sloefke (Sony 828)
    20. Bingel (Olympus C5050z)
    21. Anny B (Canon S3 IS)
    22. Ludo V (Sony F828)
    23. Freyake (Canon Powershot S3 IS)
    24. Bucho (FZ30)
    25. Seppuku (Canon G5)
    26. Ikkenie (FZ30)
    27. Tony V (Minolta A1)
    58
    22 april
    0%
    7
    6 mei
    0%
    9
    13 mei
    0%
    6
    20 mei
    0%
    11
    27 mei
    0%
    11
    3 juni
    0%
    6
    17 juni
    0%
    8

    The poll is expired.

    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

    Mag een Canon G6 ook meedoen want een FZ50 die heb ik enkel maar eens mogen testen Als de datum mij past ... zet mij er maar bij
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

      Hoy Vicky,

      Natuurlijk ben je welkom, de G6 valt, bij mijn weten, ook nog onder de Prosumer-vlag
      Persoonlijk noem ik het ze wel geen bridge (wegens de zoom-knopjes) maar dat is nog wat anders

      Het is vooral omdat er (veel ?) leden zijn die schrik hebben om op een SD in te schrijven tussen al det DSLR geweld...
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

        Als mijne rug in orde is tegen die tijd wil ik graag meedoen.

        kapitein.
        FZ50, een flits en nog wat lensjes...

        Comment


        • #5
          Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

          Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
          Hoy Vicky,

          Het is vooral omdat er (veel ?) leden zijn die schrik hebben om op een SD in te schrijven tussen al det DSLR geweld...
          Wel Filmar die schrik heb ik nooit gehad en als anderen die hebben is dat volledig ongegrond want ik ben op een shooting met mijn G6 nog nooit 'scheef' bekeken
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

            Ja Vicky, we zijn elkaar toch al enkele malen tegengekomen op SD's hé , we weten wel beter. Ik heb die schrik ook nooit gehad maar blijkbaar anderen wel.

            Oorspronkelijk was de vraag zelfs naar een FZ30/FZ50-dag. Misschien wel interessant voor nieuwere bezitters hiervan voor het uitwisselen van echte gebruiks-ervaringen, maar zover wou ik toch ook niet gaan, dus heb ik er maar een prosumerdag van gemaakt.

            @kapitein: we zullen duimen voor je rug
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #7
              Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

              hewel dat lijkt mij een zéér leuk idee. Ik ben nog altijd in het bezit van mijn sony H1, die gaat normaal enkel nog mee als ik niet de hele boel wil of kan meezeulen, maar 'k ben daar indertijd toch steeds héél content van geweest. Misschien het moment om die nog eens 't stof af te blazen (niet van de sensor, want daar komt geen stof op!!!! ).
              Ik ben ook nieuwsgierig naar de reacties op de foto's die achteraf gepost zullen worden.
              Ik ben helemaal niet van die streek, wat is er in en rond St-Truiden zo allemaal te zien? Het eerste waar ik aan denk zijn boomgaarden...

              Comment


              • #8
                Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                Heb me net een DSLR gekocht en was eindelijk blij dat ik eens kon meegaan op shooting day, ik vond altijd dat ik met m'n vorig toestel er niet veel kon gaan doen. En nu mogen DSLR toestel niet mee
                Maar tel me in elk geval toch maar mee, dan haar ik mijn oud toestel nog maar eens uit de kast.

                GRoetjes
                Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

                Comment


                • #9
                  Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                  ik doe mee (als ik kan)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                    Hallo,

                    Als Truienaar heb ik uiteraard ook interesse (als de datum past).
                    En een Sony DSC-F828 zal ook wel tot de juiste categorie camera's behoren hoop ik ...

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                      Zet me maar bij de kandidaten, mei is ietsje riskant wegens te plannen reisje, we zien wel.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                        Damn, net nu ik mijnen S7000 verkocht heb

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                          Goeiedag,

                          Mijn CP8400 neem ik overal mee, om niet telkens met de zware spullen te moeten sleuren...
                          Ja als de datum past zou ik er graag bij zijn.


                          mvg,

                          Roland

                          Comment


                          • #14
                            Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                            @vanslycken: Rond St-Truiden heb je al zeker de boomgaarden, zeker een aanrader in de bloesemperiode. Verder zijn er nog wel een deel interessante plekjes te vinden.

                            Ik dacht eens te proberen een stadwandeling naar een thema ineen te steken.

                            @pcwiet: men kan nooit voor iedereen goed doen, natuurlijk
                            Groetjes,
                            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                            Comment


                            • #15
                              Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                              Af en toe ruil ik mijn DSLR ook nog eens voor mijn Powershot Pro 1.
                              Schrijf me ook maar op je deelnemerslijstje (onder voorbehoud van de datum uiteraard )

                              Comment

                              Working...
                              X