Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prosumerdag St-Truiden ;-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

    waarom niet "prosumer- & compact-sd"? Open voor iedereen behalve de SLR-gebruikers
    Rangefinders, daar moet dan nog eens over gedebatteerd

    Comment


    • #32
      Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

      Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
      waarom niet "prosumer- & compact-sd"? Open voor iedereen behalve de SLR-gebruikers
      Rangefinders, daar moet dan nog eens over gedebatteerd
      Stefaan, ik neem prosumer heel ruim hoor. Ik denk niet dat er hier op BD veel mensen met een echte point&shoot zitten (en dan nog) dus laten we alles wat hier niet DSLR is maar 'prosumer' noemen (dit in tegenstelling van vele DSLR-eigenaars die alles anders maar 'compactjes' noemen )
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #33
        Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

        Zijn er bij de FZ30/FZ50-ers mensen die van die Raynox lenzen of aanverwanten hebben?
        Die zou ik op die dag ook wel eens willen uitproberen
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • #34
          Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

          Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
          Voila, de lijst nog even aangepast.

          @Peeke: Je hebt gelijk hoor, je Fuji is een bridge, alsook de FZ30/FZ50 en nog enkele. Voor mij is een bridge een prosumer die dicht aanleunt bij de DSLR's (met andere woorden, die ook een zoomring heeft).
          Filmar,

          dan is mijn Fuji een Prosumer, want als ik (na 1 week) 1 ding al mis, dan is het een zoomring!!!

          Verder heb ik alleen nog maar mogen ontdekken dat ik mijn toestel nog niet genoeg ken om er mooie foto's mee te maken
          ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

          Comment


          • #35
            Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

            Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
            Zijn er bij de FZ30/FZ50-ers mensen die van die Raynox lenzen of aanverwanten hebben?
            Die zou ik op die dag ook wel eens willen uitproberen
            Ik heb de Raynox DCR-250, maar da's macro, dus niet echt interessant voor Sint-Truiden denk ik. Maar ik wil ze wel meebrengen.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #36
              Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

              @Peeke: Oops, ik had hem even verwisseld met Fuji (S6500). Ook moet ik zeggen dat het voorgaande voor mij de definitie is van Bridge, er zijn er anderen die dat ruimer nemen en prosumer en bridge meer door elkaar gebruiken.

              @nete: Graag, en alvast bedankt. Niet om tijdens de hele SD op te zetten, maar er zullen toch wel enkele onderwerpen te vinden zijn waarop je Raynox even is uit te testen

              @Iedereen: Lut is zo vriendelijk geweest om ook een Poll op te zetten met enkele mogelijke datums, zodoende kan iedereen al zijn voorkeuren opgeven.
              Het zijn allemaal zondagen omdat op zaterdag er ook rommelmarkt is op de veemarkt en ik weet niet in hoeverre die al terug vrij is juist na de middag. Als het goed is kan je ook verschillende data's aanvinken.

              Na de SD kunnen degenen die dat willen nog wat nakaarten op 'Speelhof. Daar kan eventueel ook nog gegeten worden, als er voldoende zijn die willen blijven eten kan ik daar al op voorhand voor kijken.
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

              Comment


              • #37
                Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                Zet mij er ook maar bij (Olympus C5050z)
                Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                Comment


                • #38
                  Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                  Hallo,
                  Ik heb hier nog nooit een foto (durven) plaatsen, maar al wel veel gelezen en gezien op dit forum; graag zou ik meedoen aan de prosumerdag in St-Truiden; ik heb een Canon S3 IS.
                  met vriendelijke groeten,
                  Anny B

                  Comment


                  • #39
                    Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                    Ik heb hier nog nooit een foto geplaatst, maar ik surf hier wel bijna dagelijks rond om kennis op te doen. Ik zou dan ook wel heel graag meedoen aan de prosumerdag in Sint-Truiden.
                    Ik heb een Canon S3 IS (en moet nog veel leren).
                    met vriendelijke groeten,
                    Anny B

                    Comment


                    • #40
                      Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                      Zet mij er ook maar bij
                      mvg,
                      Ludo V.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                        Anny B en Ludo V staan er ook bij

                        @Ludo V: met welk toestel? is misschien interessant voor anderen met hetzelfde bakske

                        Ik heb ondertussen zelf al andere verplichtingen voor 13 mei dus die datum zal het zeer niet worden...
                        Groetjes,
                        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                        Comment


                        • #42
                          Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                          Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                          Anny B en Ludo V staan er ook bij

                          @Ludo V: met welk toestel? is misschien interessant voor anderen met hetzelfde bakske

                          Ik heb ondertussen zelf al andere verplichtingen voor 13 mei dus die datum zal het zeer niet worden...
                          Sony F828, Filmar
                          mvg,
                          Ludo V.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                            Als ik het fototoestel van mijn dochter mag lenen, kom ik ook.
                            Dus eigenlijk onder voorbehoud voor mij.
                            canon Powershot S3 IS
                            groetjes freyake

                            Comment


                            • #44
                              Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                              Deze zie ik ook wel eens zitten (onder voorbehoud van datum)
                              Sony alpha 200 met glas en flitser...

                              Comment


                              • #45
                                Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                                'k Heb hier nog een G5 liggen die graag nog eens wat fotootjes zou nemen.


                                seppuku.

                                Comment

                                Working...
                                X