Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prosumerdag St-Truiden ;-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

    Filmar, je mag mij ook inschrijven hoor.
    Ik kruis nu mijn vingers dat deze dag doorgaat in de eerste veertien dagen van mei of anders in juni want ik ben op reis van 18 mei tot en met 01 juni.
    Hopelijk wel want ik kijk al lang uit naar zo'n dag met andere FZ30 gebruikers.
    Tof van je dat je de organisatie van zo'n dag op je schouders wil nemen
    Mvg,

    Philippe.
    Panasonic Lumix FZ30.

    Comment


    • #17
      Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

      Dag iedereen,

      Graag zou ik me willen inschrijven voor de SD-Prosumer in Sint-Truiden. Al is het maar om kennis te maken met de wondere wereld van Vicky! (Ik vind Vicky's foto's altijd zó mooi, net of ze in een andere wereld vertoeft dan de onze ).

      Ik ben in het bezit van een FZ-30 en heb bitter weinig ervaring . Ik heb nog veel te leren, dus

      Groetjes,

      MrsMoe(iketreimeloe)
      Last edited by MrsMoe(iketreimeloe); 3 februari 2007, 17:57.
      Wie zich verliest in z'n passie, heeft minder verloren dan wie z'n passie verliest.

      Comment


      • #18
        Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

        Voila, jullie staan er ook bij

        @MrsMoe: Wees gerust, je bent niet de enige met een boontje voor Vicky (allée, haar foto's toch )
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • #19
          Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

          Ik wil ook wel mee,ben zelf van sint-truiden,dus al geen vervoersproblemen.Ik bezit een Canon Powershot 3S.Volg een avondcursus fotografie en kan dus nog heel veel leren,en zulk een kans om te oefenen in eigen streek kan ik moeilijk negeren.Hoop alleen dat het niet in mijn werkend weekend valt,want ben werkzaam in de verpleging,maar zelfs dan probeer ik mijn collega's wat te bewerken!
          Groetjes,Anita
          Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
          tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

          Comment


          • #20
            Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

            Als de datum past ben ik er ook by (CP8800).
            Voor mij ook liefst in Mei (verlof in juni)

            Comment


            • #21
              Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

              Hoi,

              Ik veronderstel dat mijn Fuji S5600 ook als prosumer door het leven gaat.
              Als de datum goed ligt dan zou dat wel eens mijn eerste live-vertoning aan de mensen van BD kunnen zijn. Jammer voor wie der nog meegaat, jullie leven zal voor eeuwig en altijd getekend zijn.

              Ik kende mijn camera tot nu to enkel als een Bridge camera.
              Prosumer is weer een keer iets anders hé

              Hopelijk tot dan!
              Peeke
              ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

              Comment


              • #22
                Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                Interesse heb ik zeker, maar het valt nog af te wachten wat de datum word.
                Ik vond het best wel grappig om op de SD-Dinant als enigste kodaksken tussen al die canons en nikons rond te lopen.
                Maar ik heb er geen minderwaardigheidsgevoel opgelopen, zelfs integendeel. Het was zeer fijn!
                Enfin, Cahor heeft interesse, en bezit de Kodak Z740.

                Groeten, Cahor

                Comment


                • #23
                  Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                  Voila, de lijst nog even aangepast.

                  @Peeke: Je hebt gelijk hoor, je Fuji is een bridge, alsook de FZ30/FZ50 en nog enkele. Voor mij is een bridge een prosumer die dicht aanleunt bij de DSLR's (met andere woorden, die ook een zoomring heeft) maar als ik enkel de bridges uitnodig zit je wel met een heel select groepje. Daarom dat ik het maar een Prosumer-dag genoemd heb.
                  Trouwens, je bent de eerste van het Fuji-kamp. Ik vroeg me al af waar die bleven

                  Voor degenen die St-Truiden wat kennen, ik moet nog wat verder verkennen maar normaal zal de wandeling vooral de oude omwalling (=o.a. stadspark) volgen met een uitstapje naar de stationsbuurt (Art Nouveau elementen), misschien ook Begijnhof en Speelhof.
                  Om ook en een andere kant van St-Truiden te zien.

                  Zo te zien is er voldoende belangstelling dus zal de SD er wel komen. Ik zal binnenkort een een Poll plaatsen voor de datum (als ik uitvind hoe je dat moet doen ).
                  Groetjes,
                  FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                  * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                  Comment


                  • #24
                    Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                    Filmar, ik ken Sint-Truiden niet zo goed, maar vertrek aan een makkelijk te bereiken parking!
                    't Speelhof lijkt me daarvoor heel geschikt. In die buurt geraken we ook nog aan lekker eten! (Remember de AV in Sint-Truiden)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                      Ook ik ga graag mee. Heb nog een Coolpix 5700. Valt deze ook in die categorie?
                      Lidnummer: BD0742BE
                      Last edited by JeanP; 9 maart 2007, 20:23.
                      ___________________________________
                      JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                        Ik wil ook mee met mijn sonny h1. Als inwoner ben je wel verplicht
                        Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

                        Comment


                        • #27
                          Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                          Voila weeral bijgewerkt.

                          @Lut: Dat had ik als vertrekpunt al in gedachten. De parking Veemarkt recht tegenover t'Speelhof (of die van het begijnhof, naast 't Speelhof)

                          @iemand die het wel weet: Kon je vroeger geen polls aanmaken bij een tread??? Of zie ik er weer over
                          [aangepast] Blijkbaar gaat het wel, er staan er enkele in het subforum. Kan er mij iemand zegen hoe ik dat kan toevoegen?
                          Last edited by FilMar; 4 februari 2007, 17:46.
                          Groetjes,
                          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                          Comment


                          • #28
                            Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                            Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                            @iemand die het wel weet: Kon je vroeger geen polls aanmaken bij een tread??? Of zie ik er weer over
                            Welke data stel je voor? Dan zal ik de poll aanmaken.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                              Als het niet op 13 mei is en niet tussen 08-en 18 juni valt (vakantie).wil ik er ook bij zijn met mijn sony 828
                              gr, eb

                              Comment


                              • #30
                                Re: Prosumerdag St-Truiden ;-)

                                Oorspronkelijk geplaatst door Anita HSt-T Bekijk bericht
                                maar zelfs dan probeer ik mijn collega's wat te bewerken!
                                collega's bewerken? Dat moet ik zien!
                                Oh, in Photoshop


                                @Filmar
                                Van 20 tot 27 mei zit ik elders, verweg. Maar andere data zijn in principe goed.
                                Vergeet niet dat er ook nog verkiezingen zijn dus die dag kan wel voor problemen zorgen.

                                Comment

                                Working...
                                X