Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Dju! Zo ingewikkeld, die route! Ik ga zaterdag eens oefenen geloof ik . Bedankt alleszins voor de uitleg Mic! Ik heb alle foto's uitgeprint en op mijn voorruit geplakt, zo zal ik misschien deze keer eens niet verloren rijden Hoewel? Ik zie niks meer door mijn voorruit
    Mic ben jij al vroeger daar? Dan kom ik met mijn frigobox vanaf 's morgens! Om zeker niet te laat te komen.

Serieuze vraag nu:
    Moet je dat echt van tevoren weten Mic? Of ik modellen wil shooten? Ik ben namelijk in dubio. Ik heb er wel eens zin in om me aan modellen te wagen (de eerste keer, je kent dat ), maar ik heb er het gerief niet voor Zie je mij daar al staan met mijnen S7000?) Of ik zou mijn oude Nikon's moeten meebrengen?
    Voorlopig hou ik het maar op gebouwen, omgeving en pano's. Misschien is er zondag nog wel een ouwe rot die me over zijn (haar) schouders laat meekijken

PS! Ik ga Mr Wallace thuis laten, niet omwille van al die modellen, maar omdat hij vlak voor zijn examens staat. Zijn euro, krijg je natuurlijk van me (dat had ik al eerder beloofd, niet?)

Comment

Hey Mic, ik weet dat het laat is, maar als er nog plaats is zou ik ook wel meewillen (alleen SD - geen eten) ...

Comment

ik kom ook ( alleen SD no food )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
          Dju! Zo ingewikkeld, die route! Ik ga zaterdag eens oefenen geloof ik . Bedankt alleszins voor de uitleg Mic! Ik heb alle foto's uitgeprint en op mijn voorruit geplakt, zo zal ik misschien deze keer eens niet verloren rijden Hoewel? Ik zie niks meer door mijn voorruit
          Mic ben jij al vroeger daar? Dan kom ik met mijn frigobox vanaf 's morgens! Om zeker niet te laat te komen.

Serieuze vraag nu:
          Moet je dat echt van tevoren weten Mic? Of ik modellen wil shooten? Ik ben namelijk in dubio. Ik heb er wel eens zin in om me aan modellen te wagen (de eerste keer, je kent dat ), maar ik heb er het gerief niet voor Zie je mij daar al staan met mijnen S7000?) Of ik zou mijn oude Nikon's moeten meebrengen?
          Voorlopig hou ik het maar op gebouwen, omgeving en pano's. Misschien is er zondag nog wel een ouwe rot die me over zijn (haar) schouders laat meekijken

PS! Ik ga Mr Wallace thuis laten, niet omwille van al die modellen, maar omdat hij vlak voor zijn examens staat. Zijn euro, krijg je natuurlijk van me (dat had ik al eerder beloofd, niet?)
          Bha nee, ik moet dat nu echt niet weten of je modellenshoot gaat doen of niet.... Maar zondag zeg je gewoon dat je dit wel eens wil proberen en geef je op.
          En welke camera je hebt speelt echt geen rol hoor. Of dat nu een Medion of een Leica is... maakt niets uit. En ook of je dit nog nooit gedaan hebt maakt niets uit. Daar is BD voor, om het je te leren als je dat wil. Er zullen genoeg fotografen zijn die je graag wegwijs maken, daar is BD sterk in. dus je ziet maar.
          Dat je je moet opgeven voor de modellenshoot is ergens normaal. De twee mensen (Umco & Bjokke) die hiervoor zorgen moeten de BDers in kleine groepjes indelen.... ha ja, je kan moelijk met 66 man foto's van één model maken... Dan staan er meer fotografen op de foto dan model. Daarom is er een indeling per model.
          Het enigste dat je moet doen, wat verplicht is als je deelneemt aan de modellenshooting is dat je de foto's aan de twee mensen bezorgd die 't regelen, zodat de modellen hun foto's krijgen. Dit moet tegen 8 juli. Kan of wil je de foto's niet geven dan moet je hieraan niet deelnemen. Maar dit zal voor niemand een probleem zijn denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kazan
            ik kom ook ( alleen SD no food )
            Van harte welkom natuurlijk en we beloven je niet te voederen...

Comment

Mijn vriendin, chris1908 en ik zullen dan ook onze eerste stappen nemen in modellenshoot ...

Wie nie waagt nie wint eij
              [Nikon D5100 & Nikon D70]
              [Yves en Liesbeths blog Resort]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mic
                Van harte welkom natuurlijk en we beloven je niet te voederen...
                Euh, Mic, en ikke dan ? Kazan heb je bijgezet bij de lijst, mij niet (zie posting voor die van Kazan) ?

Comment

Hé Mic, dit riekt naar discriminatie hé.
                  Ik kom uit richting Aken-Heerlen en dat staat niet op je kaartjes, kan ik het dan wel vinden ?

Groeten, Jan.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                    Hé Mic, dit riekt naar discriminatie hé.
                    Ik kom uit richting Aken-Heerlen en dat staat niet op je kaartjes, kan ik het dan wel vinden ?

Groeten, Jan.
                    Hoe???
                    Nee, dan rij je best via Oostende en neem in Brussel de A2 om later in Lummen de E314 te nemen... en dan de aangegeven weg volgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iO
                      Euh, Mic, en ikke dan ? Kazan heb je bijgezet bij de lijst, mij niet (zie posting voor die van Kazan) ?
                      Hoe??? je staat er toch bij?
                      Nee, sorry je stond wel in m'n excel lijst... maar idd niet op deze threadlijst. Maar nu wel dus.
                      Ik bied je daarom ook mijn oprechte en nederige excuses aan.

Comment

tnx Mic, tot zondag.

als iemand wil meerijden... ik kom van Zolder. Misschien kunnen we carpoolen, ook al is het niet ver.
                        Last edited by iO; 2 juni 2005, 14:18.

Comment

I might join!
                          http://www.duister.org

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angelbracket_
                            I might join!
                            Verry fine, i count you in.
                            No food i suppose?

Comment

Iemand een lift nodig vanuit regio Tongeren ???

Yvan
                              Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
                                Iemand een lift nodig vanuit regio Tongeren ???

Yvan
                                teveel naar Peking Express gekeken of zo???

of hoop je weeral op die knappe blonde langs de weg...tsssk

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
                                X