Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

UPDATE

Er is een verkeerswijziging !!!

We zijn daarstraks naar de locatie geweest om de laatste hand te leggen aan de SD.
    Maar... Er zijn werken begonnen aan de parking voor het gebouw!!! We kunnen de normale parking voor 't gebouw dus niet bereiken of benutten.
    Maar ze hebben een nieuwe parking aangelegd achter de mijngebouwen. Deze kan je langs de voorkant evenwel niet bereiken. Nu althans niet, misschien dat 't tegen 5 juni wel kan... ???
    We gaan dus onze wagens op de nieuwe parking plaatsen.
    Daarvoor moet je echter anders rijden als ik eerder had opgegeven.

Eénmaal van de autosnelweg af (afrit 31 richting centrum Genk) aan de verkeerslichten links tot aan de volgende weg, deze rechts in. Blijven volgen tot aan de rotonde (met zo een buizenkunstwerk in inox) rechtover die rotonde rijden en de weg volgen langs de Aldi achter het mijngebouw in. Tot aan de volgende rotonde. Rechtoversteken en rechtdoor rijden (ook al staat er verboden ingang) blijven volgen en de tweede rechts af naar de brandweer.
    Tegenover de brandweerkazerne ligt de nieuwe parking.

Daar zet je je wagen en loopt dan naar de voorkant om het gebouw heen naar de ingang. Daar zit er iemand op jou te wachten voor de inschrijving en badges.
    Dus loop van de parking om het gebouw (zie bolletjes op 't plan)

Ingang mijngebouw
    Last edited by mic; 26 mei 2005, 20:01.

Comment

Voor de BDers die een rondleiding willen met gids (Als je iets van de kolen wil weten) maar het merendeel zal daar toch niet zo aan geïnteresseerd zijn.. maar alé,
      voor de mensen die met een mijngids een rondleiding willen, dit kan perfekt tegen twee euro de man.
      Er zijn rondleidingen om 13.30, 14.15, 15.00, 15.45 en 16.30. Dus wil je iets over 't mijnverleden weten...

Maar er is genoeg te doen (teveel)
      De ontvangst van de BDers is om 13.00 aan de ingang mijngebouw (binnen) volg de wegwijzers.
      Om 13.30 begint de modellenshoot op verschillende locaties. (18 modellen)
      En ook om 13.30 doen twee mensen van de organisatie een rondleiding in de mijngebouwen. (breng genoeg geheugenkaartjes mee voor duizenden foto's)
      Je mag ook vrij rondwandelen (no problem we hebben carte banche)
      Omstreeks 15.00 uur verzamelen de BDers die de mijnterril willen beklimmen.
      Ook om 15.00 uur is het vertrek van de omgevingshoot gebouwen buitenzijde Triage en paardestallen. Zelfde groep als teril maar splitsing halverwege.
      Dus je ziet maar wat je graag doet.
      Je kan alles perfect combineren ... Dus modellenshoot en omgeving en terril.
      Er is drank en hapjes voorzien.
      We hebben de gidsen gevraagd om een kantine te openen.
      Last edited by mic; 27 mei 2005, 00:44.

Comment

Voor de mensen die eten blijven.

We zijn daarstraks ook ons avondmaal gaan regelen in hotel restaurant de Venne.

Je kan dus a la carte eten wat je wil. Geen opgelegd menu verplicht.
        En een hele mooie zaal wordt voor ons gereserveerd. Alleen voor ons dus je kan je dure camera gerust achterlaten...
        Het eten is er voortreffelijk vooral het dagmenu is tot ver over de grenzen bekend. Uitstekende keuken.
        Als je wat langer wil genieten zijn er prachtige tuinterrassen om weg te zakken bij een streekbiertje...
        Voor de mensen die dat zouden willen. Er zijn voor de nacht van zaterdag op zondag nog enkele kamers vrij.

Dus diegene die blijven eten zullen geen spijt hebben.
        We hebben een zaal voor ons alleen en gaan ons amuseren da 't schoon is om te zien. mmmm lekker ! en Fanta (ECHTE FANTA geen namaak) wordt extra voor ons aangevoerd! Vandaag nog deze Fanta gaan voorproeven, voortreffelijk aan de juiste temperatuur, in 't juiste glas, en de juist hoeveelheid.. Die mensen kennen er iets van.

Dus voor diegene die zich nog niet ingeschreven hebben om te blijven eten. Niets houd je nog tegen (Zeker hun prijzen niet) Voor 16 euro een volledig menu met soep, voorgerecht, dessert of voor 5 euro spagetti of croc messieur..of...of... Alé, zelfs al ben je vegetarier je zal 't overheerlijk vinden !. We hebben daarstraks ook de keuken bezocht... mmm.

Enkele prijzen:
        - Vegetarische Salade schotel met Brood: 6,00 €
        - Spaghetti Bolognaise met Brood: 5.50 €
        - Spare Ribs met salade en Frietjes: 10,35
        - Diverse Croque's en nog meerder keuze op onze dagkaart
        - Dagmenu bestaande uit: Soep, Hoofdschotel, Dessert Prijs: 16.50 €
        Last edited by mic; 26 mei 2005, 20:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
          Ik ga dus voor de modellen. En ik breng nog extra de jongste fotograaf mee (12 jaar), want je moet het toch eens beginnen leren. De foto's van Nancy en Sandra op de site mag je gerust publiceren - zij werken nog maar een drietal maanden als model en zoeken nog bekendheid.
          Een vraagje: is er stroom beschikbaar? Of moeten we op batterijen werken?
          Er is in verschillende zalen stroom beschikbaar (en we moeten hem zelfs niet betalen)
          Wel zal je een verlengkabel moeten meebrengen... want soms zijn de stopcontacten nogal afgelegen.

En idd Sandra en Nancy zullen er zeker bij zijn...
          Een genot voor je lens.

Sandra

Nancy

Voor de modellenshoot...
          Er is genoeg licht in de zalen voorhanden. Dus ook al heb je geen flits, je zal met perfect belichte foto's naar huis gaan. De meeste zalen hebben veel glas in 't plafond.
          En het decor en achtergrond is echt om je vingers af te likken... Zo mooie oude gebouwen, vandaag nog gaan bekijken... En als je daar dan zo'n model voorzet... Je lens zal echt niet weten waar eerst te beginnen !

Mic, Ik heb je foto's even achter een linkje moeten zetten, want ze zijn nogal groot. Mod PcWiet
          Last edited by pcwiet; 27 mei 2005, 07:55. Reden: linkje v/d foto's gemaakt

Comment

Ik wil ook wel meedoen . (niet eter)

Noliko

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko
              Ik wil ook wel meedoen . (niet eter)

Noliko
              Ok je staat erbij en welkom.

Comment

Wil er ook graag bij zijn, vooral om kennis/ervaring op te doen. (Ga ook de modellen eens wagen) Blijf wel tafelen 's avonds.
                Amberes,
                Last edited by Amberes; 27 mei 2005, 00:18.
                BD0415BE Nikon spulletjes

Comment

Drukke periode voor mij Mic kan slechts op het laatste moment beslissen,
                  maar wil er dolgraag bijzijn...
                  Stuur dus nog wel een mailken of ik alsnog kan komen...
                  D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                  BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
                    Drukke periode voor mij Mic kan slechts op het laatste moment beslissen,
                    maar wil er dolgraag bijzijn...
                    Stuur dus nog wel een mailken of ik alsnog kan komen...
                    Dat begrijp ik...
                    Laat maar weten als je wil komen.
                    Het is een grote shooting met meer dan 100 BDers... Dus ééntje meer of minder
                    en er is wel plaats voor 1000 mensen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Amberes
                      Wil er ook graag bij zijn, vooral om kennis/ervaring op te doen. (Ga ook de modellen eens wagen) Blijf wel tafelen 's avonds.
                      Amberes,
                      Ok je staat erbij met eten om 18.00 uur.

Comment

Voor ik het vergeet...
                        Er is maar plaats voor 40 mensen om om 18.00 te eten.
                        Dan is de zaal vol. Dus geef je tijdig op als je wil tafelen s'avonds en bijpraten na een drukke dag.

Comment

Ik heb totaal geen ervaring met Shooting Days maar ik zou graag eens kennis maken met de activiteiten van deze geweldige BelgiumDigital. Kan ik er nog bij? Voor mij hoef je 's avonds geen eten te voorzien, ik kan nl. bij mijn schoonouders blijven eten...

Comment

@mic
                            je mag ermij uit gooien hoor.
                            Met de trein niet te doen en helaas geen ander vervoer beschikbaar of gevonden
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

Comment

Ok één erbij en één eruit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wilburke
                                Ik heb totaal geen ervaring met Shooting Days maar ik zou graag eens kennis maken met de activiteiten van deze geweldige BelgiumDigital. Kan ik er nog bij? Voor mij hoef je 's avonds geen eten te voorzien, ik kan nl. bij mijn schoonouders blijven eten...
                                Je zal het een leerrijke ervaring vinden.
                                Zo'n SD is voor ieders wat wils. Jong en oud, leek en professional allemaal als oude vrienden onder elkaar.
                                Maar pas op het kan een verslaving worden.

En eten bij je schoonouders??? mmm dan toch liever bij de BDers.

Comment

Working...
                                X