Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
    teveel naar Peking Express gekeken of zo???

of hoop je weeral op die knappe blonde langs de weg...tsssk

Yep !
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Ben net terug van de werken voor deze SD...
      Alle vrachtwagens zijn gelost.
      We hebben hard gewerkt maar alles is klaar voor zondag.

Tussendoor hebben we ook nog wat aan preshooting gedaan.. kwestie van 't terrein te leren kennen...

En natuurlijk had Bjokke een modelleke meegenomen...

Viel enorm goed mee. Dus jullie gaan een plezante dag hebben zondag... Vooral de locatie en de modellen zijn echt mooi.

Mooi? nee keimooi !

Dus zorg voor genoeg geheugenkaartjes en batterijen voor zondag.... je zal ze nodig hebben.

Comment

inderdaad Mic we hebben hard gewerkt amai, ik ben er zelfs moe van.

hier zie je mic in actie met Elke.

Comment

Het weer :

Dat zit voorlopig goed.

1)Voor de realisten :

Uit De Sandaard :

Zondag is het eerst droog met een afwisseling van wolken en opklaringen. Na de middag neemt de bewolking toe en later kan het vanuit het westen gaan regenen.

En wij zitten in het oosten..

2 )Voor de pessimisten : het weer van het KMI :

eerst zwaar bewolkt met kans op neerslag, later wisselende bewolking met kans op regenbuien

3 )Voor de BD'ers

Waar zijn de eieren ???

En : we zitten binnen hé.

Wordt vervolgd.....

Groetjes

Skitch
          Last edited by Skitch; 2 juni 2005, 22:53.
          " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Hallo,

wij (mijn vriendin & ik) zijn ook graag van de partij. Ik zal de navigatie aanzetten, zodat ook de deelnemers uit de regio Heerlen-Aken achter mij aan kunnen rijden

[edit] We blijven niet eten
            --
            Groeten
            MarSu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mic
              Verry fine, i count you in.
              No food i suppose?
              Only light, No food
              http://www.duister.org

Comment

And a model with an attitude
                pls.
                http://www.duister.org

Comment

Ik kom ook... enkel om te schieten
                  Niet geschoten is altijd mis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maxkarting
                    Ik kom ook... enkel om te schieten
                    Ok, vergeet niet van genoeg munitie mee te brengen he?

Comment

Ehh, hum... ik dacht effe een klein BD shootingske te organiseren, omdat ze in een Thread zo aandrongen... en effe kijken of er intresse was...voor een oude koolmijn en wat modellekes..
                      Jawatte... dit is stilaan de grootste BD shooting ooit aan 't worden! Tot nu toe 108 BDers... wow.
                      Nu, laat die grote groep jou niet afschrikken (bv. Ajuin vind da nie gezellig ) Er is wel plaats voor 1000 mensen. Deze locatie is immens groot. Ook als 't de hele dag gaat regenen is er plaats genoeg binnen om een hele dag te vullen. Al dan niet modellenshoot.
                      Dus je kan nog inschrijven... Maar we houden wel een inschrijvingsstop!

INSCHRIJVINGSSTOP is Zondag 5/06/2005 om 14.00 uur !!! Als je dan niet ingeschreven bent moet je 't missen.
                      Voor 't avondeten zijn er nog maar zes plaatsen vrij! de rest is uitverkocht...

Maar alé, ik kijk ernaar uit jullie allemaal eens terug te zien... en vele nieuwe gezichten te zien...

Comment

Ehh, hum... ik dacht effe een klein BD shootingske te organiseren, omdat ze in een Thread zo aandrongen... en effe kijken of er intresse was...voor een oude koolmijn en wat modellekes..
                        Jawatte... dit is stilaan de grootste BD shooting ooit aan 't worden! Tot nu toe 108 BDers... wow.
                        Nu, laat die grote groep jou niet afschrikken (bv. Ajuin vind da nie gezellig ) Er is wel plaats voor 1000 mensen. Deze locatie is immens groot. Ook als 't de hele dag gaat regenen is er plaats genoeg binnen om een hele dag te vullen. Al dan niet modellenshoot.
                        Dus je kan nog inschrijven... Maar we houden wel een inschrijvingsstop!

INSCHRIJVINGSSTOP is Zondag 5/06/2005 om 14.00 uur !!! Als je dan niet ingeschreven bent moet je 't missen.
                        Voor 't avondeten zijn er nog maar zes plaatsen vrij! de rest is uitverkocht...

Maar alé, ik kijk ernaar uit jullie allemaal eens terug te zien... en vele nieuwe gezichten te zien...
                        eu we beginnen toch om 13 uur?of ben ik nu weer eens mis
                        gr, eb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sloefke
                          Dus kan je tot één uur na de start nog inschrijven! Niet zo ingewikkeld toch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sloefke
                            Nee we starten om 13.00 uur... da's juist. Dan heb je juist nog 1 uur om je in te schrijven goe gezien. Tja, we moeten ergens stoppen he? Anders komen ze maandag nog kijken...

Comment

Heb juist de bevestiging gekregen...
                              Er komt een echte Cowboy, een indiaanse en een Mustang... (Ford Mustang wa dacht gij?)

Comment

Nee we starten om 13.00 uur... da's juist. Dan heb je juist nog 1 uur om je in te schrijven goe gezien. Tja, we moeten ergens stoppen he? Anders komen ze maandag nog kijken...
                                verdorie kan ik maandag nu niet
                                gr, eb

Comment

Working...
                                X