Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Ik ga enkel voor de modellen

Gebouwen en vergezichten is dan weer niks voor mij.

Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paepke
      Aangezien ik 0,0 nieks ervaring heb met het fotograferen van modellen, hou ik me bij de omgeving.
      Maar ik ga da wel allemaal goe gadeslaan zené
      Groeten.
      Ik heb ook geen ervaring met modelfotografie, maar dit is een kans om wat bij te leren .

De omgeving wil ik daar ook zeker fotograferen, het zal dus een drukke dag worden.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

ik heb net mijn reflectie scherm binnen gekregen.
        falcon eyes crk42 107cm doorsnede deze kan ik mooi meenemen en daar uitproberen op die modellen.
        Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

zowel Swa als ik zouden een beetje van beide willen meepikken, dus zowel wat modellenfoto's als de gebouwen en uitzichten
          groetjes, Nina
          trotse eigenaar van een fuji S602Z
          Member of the Han Fan Clan
          http://ninasgallery.fotopic.net
          http://ninas--tutorials.fotopic.net

Comment

ga voor de gebouwen en omgeving, maar als het kan wil ik dat wel eens gadeslaan trouwens heb daar de apperatuur niet voor of zou mijn analoog valieske moeten meebrengen(heel wat kilooootjes)
            gr, eb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paepke
              Aangezien ik 0,0 nieks ervaring heb met het fotograferen van modellen, hou ik me bij de omgeving.
              Maar ik ga da wel allemaal goe gadeslaan zené
              Groeten.
              Je moet helemaal geen ervaring hebben... Er zijn "leermeesters" aanwezig die je 't allemaal uitleggen en antwoord geven op je vragen.

Comment

Bedankt Mic,

Ik zal het wel gadeslaan en goed opletten en luisteren en wie weet...
                Groeten.
                KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                http://www.photopat.be

Comment

Hallo Mic,

Het staat vast. Ik kom zeker.
                  Eten en foto's maken van de omgeving en de gebouwen.

Groetjes

Skitch
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch
                    Hallo Mic,

Het staat vast. Ik kom zeker.
                    Eten en foto's maken van de omgeving en de gebouwen.

Groetjes

Skitch
                    Fijn dan gaan we elkaan nog eens zien... al een tijdje geleden weer...

Comment

Wil ook wel eens een modelletje proberen, maar dat mag gerust over de schouder van een "leermeester".

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                        Wil ook wel eens een modelletje proberen, maar dat mag gerust over de schouder van een "leermeester".

seppuku.
                        Dat kan ... Er zijn leermeesters en goeroes aanwezig...

Comment

Er kan dus aan modellenshooting gedaan worden.
                          En dit is volledig gratis... maar....
                          We vragen om de foto's, de beste foto's aan de organisatie te bezorgen. En dit ten laatste voor 8 Juli.
                          Dat is toch het minste wat je kan geven he? Een CD of een mail met je modellenfoto's. Die meisjes werken de hele dag voor jou en al wat ze terug willen is enkele mooie foto's van zichzelf.
                          Dus dat gaan we zeker doen...
                          Anders zullen zo'n gratis modellenshootings geen lang leven beschoren zijn, denk ik.

De BDers die zich aanmelden op de modellenshoot krijgen van de twee modellenbeheerders (Umco en Bjokke) alle inlichtingen en adressen voor het opsturen of verzenden van de foto's.

Dus ook al heb je nog nooit aan een modellenshooting meegedaan... hier is je kans. Je wordt bijgestaan door echte vakmensen... en stuur daarna je foto's door of zet ze op een CD en stuur ze naar het verkregen adres. Dat is al wat deze mensen vragen als loon.
                          op voorhand bedankt he...

Last edited by mic; 23 mei 2005, 01:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mic
                            Maar ik zit nu met een vraag...
                            Om organisatorische redenen zou ik graag weten wie er aan die modellenshooting wil meedoen?
                            Er zullen fotografen zijn die dit graag willen doen en er zullen er anderen zijn die liever oude gebouwen, vergezichten enz... willen fotograferen.
                            Dus als je effe opgeeft of je al dan niet ook aan modellenshooting wil meedoen... Dan kan ik de tijd en de modellen wat indelen per fotograaf.
                            Mercikes he.
                            'k wil ook wel es proberen
                            A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts
                            pics @ www.thejudge.be

Comment

Ik zou niets liever proberen, alleen stijgt de kans dagelijks dat ik om persoonlijke redenen niet aanwezig zal kunnen zijn...
                              I need more time in my life. Don't you? :-) http://www.ramael.be

Comment

We vragen om de foto's, de beste foto's aan de organisatie te bezorgen. En dit ten laatste voor 8 Juli.
                                Dat zal wel kukken zeker
                                Anders zullen zo'n gratis modellenshootings geen lang leven beschoren zijn, denk ik.
                                Dat denk ik ook niet, daarom is het ook geen groot werkje alles op cd te branden en dan op te sturen via de post
                                De BDers die zich aanmelden op de modellenshoot krijgen van de twee modellenbeheerders (Umco en Bjokke) alle inlichtingen en adressen voor het opsturen of verzenden van de foto's.
                                Zo zien we het graag hé Mic, een excellente organisatie

Alvast een dikke pluim voor de hele organisatie !!!

Comment

Working...
                                X