Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

    Ja Edje, ik dacht 's morgens ook "het wordt niks vandaag", maar vanaf 9u kwam de zon er door en regen hebben we eigenlijk niet meer gezien.
    Prachtige dag, maar tegen de namiddag begon ik de vermoeidheid te voelen en ik ben niet meer naar de zonsondergang gaan kijken. De zon was er toch niet meer.
    Nu richtingBreskens en deze namiddag de foto's bekijken.

    Al bij al, zoals steeds, een leuke dag, met een blij weerzien met vele gekende gezichten en een asngename kennismaking met heel wat nieuwe.

    Bedankt voor de organisatie en het initiatief.

    Groetjes vanuit Boulogne en klaar voor de volgende etappe.

    Peter

    Comment


    • #62
      Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

      bedankt Edje,

      Zoals gewoonlijk een aangename dag, in goed gezelschap. De start was nat, maar voor de rest een mooie verkenning van de streek. Ik ga zeker nog eens terug.

      Op naar de volgende ( zaterdag en zondag)

      groetjes

      Lvb
      http://lvbfoto.jimdo.com/

      Comment


      • #63
        Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

        bedankt Edje voor deze superaangename dag ,alles zoals we jou kennen was tiptop in orde georganiseerd !!
        we kwamen toe om 8 h in de regen ,maar na een korte tijd kwam de zon erdoor en kregen we mooie wolkenluchten ,ideaal om mooie foto's te nemen ,ik kon weer mijn hartje ophalen ,na de middag kregen we nog af en toe de zon te zien ,maar toen trok alles dicht en was de hoop op een mooie zonsondergang verdwenen ,maar dit kon zeker mijn dag niet meer stuk maken ,ik heb genoten tot en met en het deed deugd om al die BD'ers weer eens persoonlijk te ontmoeten ,een gezellige toffe bende !!!
        we waren ook heel vrij en konden naar wens ons bewegen over de hele kustlijn en we spraken dan gezellig af om s'middags van een smakelijke maaltijd te genieten
        er was heeeeeel veel wind maar dat maakte dan ook de zee weer spectaculair
        s'avonds nog een drink in de bar en dan voldaan weer huiswaarts
        en nu op naar de volgende SD volgende week zondag (als het weer meezit )
        grtjs Patrick
        Last edited by bopatje; 12 mei 2013, 11:16.

        Comment


        • #64
          Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

          allé, ik ben blij voor jullie dat het toch iets geworden is
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #65
            Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

            Edje, heel erg bedankt voor de organisatie van deze SD! Voor mij was het m'n eerste SD, maar het zal zeker niet de laatste zijn! Ik heb er echt van genoten... En zoals hierboven reeds gezegd: de afwezigen hadden ongelijk!
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

            Comment


            • #66
              Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

              Na een rit van exact 300 km ben ik ook weer thuis.
              Vandaag met een mooi zonnetje vertrokken is Escalles. Geen verkeersproblemen in Frankrijk, maar het Belgische kustverkeer heeft ook niet gewacht tot het einde van de dag, ik zat er precies middenin!

              Edje heel erg bedankt voor de organisatie en zeker ook voor mijn plaatselijke taxiritten!
              Enkele dagen wind hebben weer deugd gedaan om alle dipjes weg te blazen en mooie herinneringen over te houden.

              Comment


              • #67
                Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                Edje bedankt!
                Leuk om de X10 uit te testen.


                mvg
                Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
                schitterende maltwhisky op de kast

                Comment


                • #68
                  Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                  Bedankt Edje, dikke proficiat voor de organisatie!
                  Wij, mijn zoon en ikzelf hebben er in elk geval heel erg van genoten.
                  Tot een volgende afspraak.

                  Groetjes,
                  Johan W / Tom W

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                    Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                    Een mooie zonsondergang zat er helaas niet meer in maar we zijn wel gespaard gebleven van de voorspelde regen.

                    Grtjs,
                    Edje C.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                    en ik ben niet meer naar de zonsondergang gaan kijken. De zon was er toch niet meer.




                    Peter
                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    ,na de middag kregen we nog af en toe de zon te zien ,maar toen trok alles dicht en was de hoop op een mooie zonsondergang verdwenen ,maar dit kon zeker mijn dag niet meer stuk maken
                    grtjs Patrick
                    Edje en anderen,I
                    k moet jullie toch tegenspreken , maar de volhouders winnen,
                    blackje, ikzelf en later kwam Crispyn nog aandraven, hebben nog een pracht van een zonsondergang meegemaakt, vol
                    van kleur, een zon friemelend en volhardend door de hardnekkige wolken, mijn foto's volgen weldra.

                    Edje,
                    Erg bedankt voor het prachtige programma, mijn 2e SD smaakt naar meer, zelf het weer vond ik erg 
                    passend bij de lokatie,
                    Bruno

                    Comment


                    • #70
                      Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                      Oorspronkelijk geplaatst door primaatje Bekijk bericht
                      Edje en anderen,I
                      k moet jullie toch tegenspreken , maar de volhouders winnen,
                      blackje, ikzelf en later kwam Crispyn nog aandraven, hebben nog een pracht van een zonsondergang meegemaakt, vol
                      van kleur, een zon friemelend en volhardend door de hardnekkige wolken, mijn foto's volgen weldra.

                      Edje,
                      Erg bedankt voor het prachtige programma, mijn 2e SD smaakt naar meer, zelf het weer vond ik erg 
                      passend bij de lokatie,
                      Bruno
                      euh.. verdorie toch ,je zou het toch niet meer gedacht hebben maar zo zie je toch hoe snel het ginder kan veranderen he

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                        dubbelpost

                        Comment


                        • #72
                          Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                          Leuk voor de volhouders en ik ben benieuwd naar jullie foto's.
                          Ik was evenwel te moe. Better next time.

                          Groetjes

                          Peter

                          Comment


                          • #73
                            Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                            Wij hebben het zaterdag ook niet tot het laatste uitgehouden, wel nog langs Wissant gereden. Leuk daar met de kiters en surfers.
                            Maar waren dan de wind wat beu en met al het grijs zijn we dan maar teruggekeerd naar het hotel, wel van gelegenheid nog gebruik gemaakt om Boulogne sur Mer (waar ons hotel lag) kort te bezoeken (versterkte stadsgedeelte).
                            Zondagmorgen was de zon weer helemaal present en de wind een heel stuk minder, dus hebben we de SD nog eens dunnentjes overgedaan bij het naar huis komen.
                            Het Fort lag er, bij eb en in de zon, heel anders bij (ook zonder schuim) . En vanuit Escalles was nu Dover heel duidelijk te zien.

                            Edje, bedankt voor de inrichting van deze SD, aan het weer hebben we nog niets te zeggen (en was al bij al nog best meegevallen), maar verder was alles pico bello in orde. We hebben een heel leuk WE gehad.
                            Groetjes,
                            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                            Comment


                            • #74
                              Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                              Zijn er al ergens foto s te zien?
                              Ben vollop bezig hier en de mojn zijn vooral "vakantie foto's"
                              Al zijn er hier en daar wel beter geslaagde.
                              Mvg
                              Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
                              schitterende maltwhisky op de kast

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                                Oorspronkelijk geplaatst door maltje1962 Bekijk bericht
                                Zijn er al ergens foto s te zien?
                                Ben vollop bezig hier en de mojn zijn vooral "vakantie foto's"
                                Al zijn er hier en daar wel beter geslaagde.
                                Mvg
                                Twee rubriekjes naar beneden onder "Shooting Days foto's".
                                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                                Comment

                                Working...
                                X