Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

    Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
    Edje.C....waarschijnlijk zal het ons niet lukken om mee te gaan. Intussen heb ik weer slecht nieuws gehoord en dit heeft nu voorrang.
    Amuseren jullie daar en komen jullie maar met hele knappe foto's!
    Gr Pascale
    Jammer Pascale maar zeer begrijpelijk, veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijden.

    Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
    ik ga toch een efforke doen (vrijdagavond concert gaan fotograferen in Verviers)
    dus:
    ja:
    NoenkelMi
    aantal 1 fototrekker + Gina (niet fototrekker)
    reservatie eten: ja
    Heb je nog m'n gsm nr van Yerseke?
    Deelname staat genoteerd.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #32
      Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

      Hallo,

      We zitten in de laatste rechte lijn richting Opaalkust, straks de koffer pakken en morgenvroeg al heerlijk uitwaaien aan Cap Blanc Nez.
      De weersvoorspellingen zien er relatief goed uit voor deze week, ook naar zaterdag toe.
      Geen stralende en keiharde zon, mooie wolkenluchten kunnen dus wel eens heel goed tot de mogelijkheden behoren.
      Misschien even een drupje regen maar dat zal niet zo veel zijn, temperatuur ietsje te fris met zo'n 13°C maar dan doen we gewoon iets extra aan hé.

      Straks sluiten de inschrijvingen definitief en stuur ik alle deelnemers nog een laatste pm met info.

      Grtjs,
      Edje C
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #33
        Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

        Hoi,

        Zoals altijd op 't laatste nippertje
        werner.k, BD0380BE, aantal:1p, carpool kan (3p) vanuit Leuven, reserveren resto (1p) aub, gsm: zie pm
        Tot zaterdag !

        Grtz,
        Werner.
        Werner.
        BD0380BE.

        Comment


        • #34
          Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

          op de valreep!

          1. Johan W
          2. BD2081BE
          3. 2
          4. geen carpool
          5. nee
          6. zie PM

          Comment


          • #35
            Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

            Johan en Werner, welkom in de groep , jullie deelnames zijn genoteerd.
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #36
              Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

              Hopelijk nog op tijd

              1. Soeki Wan
              2. BD1071BE
              3. 1
              4. Geen carpool (hoop zelf mee te rijden)
              5. Reserveren aub
              6. Mjn gsm heb je
              Mvg,
              SW
              BD1071BE

              Comment


              • #37
                Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                Hopelijk nog op tijd

                1. Soeki Wan
                2. BD1071BE
                3. 1
                4. Geen carpool (hoop zelf mee te rijden)
                5. Reserveren aub
                6. Mjn gsm heb je
                Met de hakken over de sloot maar je bent er bij .
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment


                • #38
                  Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                  .



                  !!! Inschrijvingen voor deze SD zijn afgesloten !!!




                  .
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                    .


                    !!!Bericht aan alle deelnemers, zonet een pm verstuurd met extra info voor aanstaande zaterdag!!!




                    Groetjes en tot zaterdag aan Cap Blanc Nez.

                    Edje C
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                      Spijtig dat dit jaar de lente en de zomer en de herfst met enkele maanden vertraging aangekondigd zijn, maar dit wil ik toch effen delen.
                      De orchideeën van Noord-Frankrijk. Er zitten er zelfs bij die men in De Pannen, duinenreservaat kan vinden. Jawel, ook aan onze kust vinden we deze plantenfamilie met de meest waanzinnige vormen.

                      http://www.orchid-nord.com/orchids_n...chids_nord.htm

                      In de nabijheid van Cap-Blanc-Nez en Gris-Nez ook te vinden, maar helaas, dit jaar zijn ze overtijd. De plantrozetjes zijn nog niet te zien, laat staan de bloeiaanzet, bloeistengels en de bloemen.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                        Heb geen PM ontvangen.

                        mvg

                        Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                        .


                        !!!Bericht aan alle deelnemers, zonet een pm verstuurd met extra info voor aanstaande zaterdag!!!




                        Groetjes en tot zaterdag aan Cap Blanc Nez.

                        Edje C
                        Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
                        schitterende maltwhisky op de kast

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                          Oorspronkelijk geplaatst door maltje1962 Bekijk bericht
                          Heb geen PM ontvangen.

                          mvg
                          Ik heb inderdaad de foute persoon een pm verstuurd, mailtje ipv mailtje 1962, mijn excuses daarvoor..
                          Wil er even iemand zo vriendelijk zijn van de andere deelnemers om deze pm naar mailtje1962 door te sturen, alvast bedankt.
                          Ik zit al aan de Opaalkust en vanaf mijn tablet lukt het me niet om het bericht opnieuw te versturen.

                          Momenteel prachtig weer hier en een mooie zonsondergang op komst, althans dat hoop ik toch.

                          Groetjes,
                          Edje C
                          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                            Is bij deze gebeurd
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                              miss een tip ,volgens ik begrepen heb verblijven we aan de kust van cape blanc nez s'morgens ,maar als je de mosselpaaltjes wil zien en fotograferen aan cape griz nez ,dan moet je daar staan bij laag tij en laag tij is om negen uur ,ze zijn snel weer overspoeld bij het opkomende water ,of anders moet je wachten tot s'avond bij zonsondergang dan is het laagtij tussen 20 en 21 h
                              zie hier

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Opaalkust (Fr), zaterdag 11 mei 2013

                                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                                Is bij deze gebeurd
                                Waarvoor dank.

                                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                                miss een tip ,volgens ik begrepen heb verblijven we aan de kust van cape blanc nez s'morgens ,maar als je de mosselpaaltjes wil zien en fotograferen aan cape griz nez ,dan moet je daar staan bij laag tij en laag tij is om negen uur ,ze zijn snel weer overspoeld bij het opkomende water ,of anders moet je wachten tot s'avond bij zonsondergang dan is het laagtij tussen 20 en 21 h
                                zie hier
                                Ik kan nu toch maar moeilijk heel het programma, wat al lang gekend is, gaan omgooien. In maart heb ik in de poll nog gevraagd voor tips of suggesties. Het ws iets makkelijker geweest natuurlijk als je toen het voorstel had gedaan.
                                We zullen zaterdagochtend wel zien wat we doen. Niet iedereen zal er om 8u00 al zijn en met deze mensen moet ik ook rekening houden.
                                Zij die er al wel zijn kunnen eventueel even naar Gris Nez rijden en vervolgens terug aansluiten bij Blanc Nez, dat zien we dan wel.

                                Los van dit zal het weer ook een grote rol spelen, voorlopig zien de voorspellingen er voor zaterdag niet al te best uit.
                                Gisteren stralende zon gehad, nu grijs en regen, namiddag zou het wel opklaren.
                                Afwachten dus tot vrijdag, want de voorspellingen veranderen hier om de haverklap.

                                Zo, ik sluit af nu want ik ben tenslotte op vakantie hier, hoogste tijd dus om terug op pad te gaan.

                                Grtjs,
                                EdjeC
                                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                                Comment

                                Working...
                                X