Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Logo voor stille waters shoot

    BD0235BE

    http://www.pbase.com/macchap

    We do what we can with what we have and where we are

    Comment


    • Hustler,

      Als goede vriend van GiantPat kan ik je garanderen dat hij van het forum weg is gebleven omdat het verleden jaar effe een serieus verziekt boeltje werd. Met name door mensen als "Sjakie" en - het spijt me dit te moeten zeggen - ook jij.

      Het feit dat hij daarna lang is weggebleven komt doordat hij is veranderd van job. Zijn huidige job (IT manager) is drukker, dus tijd verliezen op een forum is er niet meer bij denk ik.

      En de reden waarom hij nu effe kwam piepen is omdat hij was ingelicht over het vervolg op de SD moto-dag van vorig jaar.

      Zijn herintrede is van korte duur geweest. Raad eens door wie.

      In feite heb jij een communicatieprobleem. Als je bvb. opmerkingen hebt op het schema van deze SD, dan kan je dat op een positieve manier doen. Als je de streek kent, geef dan tips. Met iets af te breken win je toch niks? Zeker geen vrienden.

      Een voorbeeldje uit je laatste post:

      Originally posted by ravasjol
      ...gezeten op dat krakemikkig geel brommertje...
      Nu weet je heel goed dat dat Bear z'n Harley is. Hoe laag is dit?! En jij gaat je laten zien op die SD?

      Excuses zijn op zijn plaats vind ik...

      http://www.theafricabug.com

      Comment


      • @ jochen.

        Je hebt gelijk hee. ‘k heb inderdaal al van in het begin een groot communicatieprobleem op BD.

        Soms vraag ik me af hoe het ooit zo erg fout kon lopen. De meeste forumleden zouden blij zijn, als er eens een shooting-day in hun streek georganiseerd werd, en zouden graag meehelpen daaraan.

        ‘K heb het ook wel geprobeerd hoor. Teddy stuurde mij al een mailtje, (met telefoonnummer en al), kwestie van eens af te spreken met iemand die de streek een beetje kent, of om wat gedachten uit te wisselen. ‘k heb hem toen enkele mailtjes teruggestuurd, met wat onsamenhangende tips, maar eigenlijk kwam ik toen niet verder dan me te schamen omdat ik de “hustler” ben. Omdat ik op dit forum al meer kwaad gedaan heb dan goeds.

        Een verdediging daarvoor heb ik niet. Slechte communicatie via reply’s, e-mail of sms-jes is geen echt afdoend argument. En mijn persoonlijke toestand heb ik indertijd ook wel al eens verteld. Spijtig genoeg heb ik toen voornamelijk gereageerd op de enkele slechte reacties. (waar het allemaal mee begonnen was) En de echte BD-spirit kon ik toen nog niet zien. (nu wel, maar daarvoor zal het al te laat zijn, bij de meesten)

        Harrietje is een legendarische motor. (‘k heb voor dat “brommertje” vorig jaar eens een logootje gemaakt, harley-davidson, maar dan met teddy-beertjes en gele lettertjes en zo). De topics over de garagist ( de prutser: we doen hem een proces aan!) heb ik ook niet met leedvermaak gelezen hoor. Maar uiteindelijk heb ik geen emotionele band met machines. Volgens mij is het belangrijker om te genieten van een ritje met de motor, plaatsen te bezoeken waar je je goed voelt, met mensen die je graag hebt. (Het zal me worst wezen welk nieuw of versleten zitje me op die plaatsen brengt)

        En nee, ik doe niet mee aan de moto-sd. (maar je kunt er donder op zeggen dat ik een oogje in het zeil zal houden).

        En niets zal me meer plezier doen die dag, dan dat ik een rare snuiter met een superman pakje aan, voorbij zal zien suizen, gezeten op een luidruchtig, in volle glorie hersteld, naar olie – en benzine stinkend, geel brommertje.

        Sorry aan iedereen die ik ooit onterecht pijn gedaan heb.

        John

        Comment


        • Een mooi gebaar, John, deze reply. Oprecht: chapeau! Hopelijk leest Teddy het...
          http://www.theafricabug.com

          Comment


          • @Macchap, dat is knap gedaan zeg oogt beroepswerk!

            @Jochen
            Neem het mij niet kwalijk dat ik de nodige reserves (zeg maar ernstige twijfels) heb aangaande Hustlers laatste verklaring en hanselswerkwijze, dit gesteund op zijn vroegere en gelijkaardige verklaringen verleden hier op BD.

            De grote kracht van BD in het verleden was dat(haast)alle leden op de eerste plaats elkaars mening, denken, levensbeschouwing, werk en fototoestel respecteerden, alsook elkaar steunen en helpen, dat moet zo blijven!
            Ben wel vergevensgezind, vergeet nooit, maar laat zeker niet op mijn kop zitten, voor en door niemand!.

            PS, achter de schermen werken we gewoon verder aan de SD, binnenkort (op een zondag) gaan we met een aantal vrijwilligers een TEST-water SD rit doen met alles erop en eraan , om alzo reactie's en nieuwe paden te ontdekken, ik doe hiervoor nog wel een oproep voor wie nog mee wil, enkel met de MOTOR!


            Comment


            • Originally posted by teddy-bear
              @Macchap, dat is knap gedaan zeg oogt beroepswerk!

              @Jochen
              Neem het mij niet kwalijk dat ik de nodige reserves (zeg maar ernstige twijfels) heb aangaande Hustlers laatste verklaring en hanselswerkwijze, dit gesteund op zijn vroegere en gelijkaardige verklaringen verleden hier op BD.

              De grote kracht van BD in het verleden was dat(haast)alle leden op de eerste plaats elkaars mening, denken, levensbeschouwing, werk en fototoestel respecteerden, alsook elkaar steunen en helpen, dat moet zo blijven!
              Ben wel vergevensgezind, vergeet nooit, maar laat zeker niet op mijn kop zitten, voor en door niemand!.

              PS, achter de schermen werken we gewoon verder aan de SD, binnenkort (op een zondag) gaan we met een aantal vrijwilligers een TEST-water SD rit doen met alles erop en eraan , om alzo reactie's en nieuwe paden te ontdekken, ik doe hiervoor nog wel een oproep voor wie nog mee wil, enkel met de MOTOR!



              Ik heb geen motor kan nie mee bweeeheeeee snik, snik...

              Comment


              • Originally posted by mic
                Ik heb geen motor kan nie mee bweeeheeeee snik, snik...
                Ik ook niet, boehoe! Ik ga mij bedrinken! ....
                http://www.theafricabug.com

                Comment


                • Allez... allez... Mic & Jochen, die testrit is een héél ernstige zaak hoor en we rijden op soms nog te ontdekken plaatsen, niet voor doetjes en moet deze keer dus op 2 wielen gebeuren

                  De test-rit-general zal waarschijnlijk op (uw agenda vrijhouden liefhebbers)13 of 20 juni zijn, afhankelijk van het weer...

                  Jochen, spaar die drank maar voor den 11° hé, tenminste als 't vrouwke rijd!


                  Comment


                  • Te laat! hik!

                    http://www.theafricabug.com

                    Comment


                    • heb ook geen motor....

                      willen wij anders nen trottinet-shooting-day organiseren?

                      stef

                      Comment


                      • Mannekes, niet beginnen te zagen hé, jullie 4wiels mogen al blij zijn dat ze mee "mogen" op den 11°

                        Comment


                        • Teddy B weet jij misschien een adres waar ze Quads verhuren
                          BD0235BE

                          http://www.pbase.com/macchap

                          We do what we can with what we have and where we are

                          Comment


                          • Teddy je mag me ook inschrijven, ik kom waarschijnlijk wel mee met P&P as usual en eten doe ik ook nog

                            groeten,
                            wim
                            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                            Comment


                            • Hallo Skitch,

                              LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
                              Da's nu echt een bangelijk mooie ...

                              Jaja

                              Originally posted by Skitch
                              Originally posted by mic

                              Ik heb geen motor kan nie mee bweeeheeeee snik, snik...
                              Wie weet, wie weet is er een plaatsje over ?



                              Skitch
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment


                              • daar kunnen we met vijf op...

                                Comment

                                Working...
                                X