Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Allez, toch een heleboel BD'rs die er ook bij waren verleden jaar en nu weer meewillen, zeker leuk om elkaar nog eens terug te zien.

    Duidelijk is ook dat er meer vraag is naar "opzitters", den tam-tam heeft zijn werk goed gedaan en rondverteld hoe verrast aangenaam dat meerijden is/was op een motor, dat gaat drummen worden voor een plaatsje

    Tiens, tiens, nog niets van >Act< gehoord, dat verbaast me wel

    -We hebben "de toestemming" binnen en dat gaat verschieten worden hier, echt eens iets anders.

    -Een mogelijk "proffesioneel-verrassings-ACT " (en de moeite zenne, camera(s klaarrrrr!!! ) dank zij bemiddeling van onzen TRIKER , ik hoop echt dat het kan en doorgaat!

    -Krijg ook nog een zéér interesant voorstel binnen van "Wimvan", gaan we zeker verder uitdiepen-uitwerken, die dag gaat echt veel te kort zijn, kunnen er beter niet ineens een w.e van maken. (In motorkringen noemen ze zoiets "een treffen".)

    - We breken ook met de héérlijke gewoonte om te gaan "varen" op een SD(zie SD Gent en Brugge, Antwerpen), eingentlijk onbegrijpelijk hé "Stille waters" en NIET gaan varen?? (wegens géén tijd en te kleine bootjes daar)

    TIP; voor onze verre leden, waarom eens niet er een w.e. van maken en op zaterdag Antwerpen bezoeken.
    Hier in Antwerpen zijn er B&B voor 45-70Euro voor 2 personen ontbijt incl., wel tijdig reserveren!! kijk hier eens http://www.gastenkamersantwerpen.be/public/nl/addresses/



    Comment


    • #62
      Ja teddy, ik kijk er al ongelooflijk naar uit. Ik zou ook wel graag meewillen als 'opzitter'!!
      Dat het maar rap 11/07 is ...
      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #63
        Originally posted by teddy-bear
        Tiens, tiens, nog niets van >Act< gehoord, dat verbaast me wel
        Act is net terug van twee weken vakantie in het ZZ (Spanje ).
        Ze zal ongetwijfeld weldra van zich laten horen.

        Dat klinkt allemaal veelbelovend Teddy
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #64
          4, 11, 18, 25 maakt voor mij niks uit reserveer voor mij maar een plaatsje ergens achterop een tweewieler (gene velo he Teddy.B.
          BD0235BE

          http://www.pbase.com/macchap

          We do what we can with what we have and where we are

          Comment


          • #65
            Ik ben ook kandidaat
            Canon met glas...

            Comment


            • #66
              Merde, vergeten,
              Teddy-Bear, ik was mezelf vergeten als deelnemer. Kan ik ergens op een motorke mee ? Mag ook in een saaitkar (hm, foneeties sgrift)
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #67
                Om hoe laat moet ik daar zijn?

                Comment


                • #68
                  Originally posted by mic
                  Om hoe laat moet ik daar zijn?
                  Van mij mag je al beginnen te pakken hoor Mic

                  Nog wat geduld aub, zondag gaan 1/2trouwboek en ik "op verkenning" met de wagen en één route volledig uitrijden,uitproberen en testen (mmm. lekker...).
                  Binnenkort de voorstelling(in grote lijnen) van het progr. v/die dag en de inschrijvingen.

                  Comment


                  • #69
                    Ok ... dan ga ik rap nog m'n batterijen opladen... en 't zout van de Oostendse zee van m'n videocamlens poetsen...

                    Comment


                    • #70
                      'k ben d'r ook klaar voor, sta hier al uren voor nix

                      WAAR BLIJVEN JULLIE !!!!



                      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                      Comment


                      • #71
                        Hmmmm ... dat krijgt hier stilaan vorm.
                        Kon er verleden jaar niet bijzijn, maar zou deze niet graag missen.

                        Wel met de auto met enige pijn in het hart ...

                        Heb altijd zelf actief motorrijder geweest van 1982 tot 1996. Maar dan een ongelukkig ongeval gehad waarmee het hoofdstuk motorrijden abrupt afgesloten werd.

                        Maar dit kan de pret niet bederven. Als we er maar bijzijn met deze gezellige bende.

                        Kijk er al naar uit.
                        http://www.ruve.be

                        Comment


                        • #72
                          zeg Rudy...'k heb hier anders nog wel een trottinetteke staan.....

                          Stef

                          Comment


                          • #73
                            Het is om te melden dat ook dit jaar onze "Tony smeT" weer eens meedoet met de organisatie van deze Motor-auto SD.(heb hem weeral eens kunnen strikken)

                            Deze keer neemt hij als medeorganisator het "wagen-park" onder zijn hoede, met alles erop en eraan en dat zal hij geweten hebben...

                            Hij zal dus uw man zijn als je met de wagen komt.

                            Dit W.E. de ganse tour eens gedaan met 1/2trouwboek.

                            De streek van Weert en Bornem is echt niet meer te doen, TE(massaal) véél (gevaarlijke) fietsers + wagens, echt niet meer te doen...
                            Dat deel laten we vallen om pure veiligheidsredenen.

                            Maar we hebben zekers nog andere mooie en rustige plekken "ontdekt" en we blijven voort-ontdekken, zo komt bv. "kunst" ook voor onze wielen.

                            Voor 's avonds reeds een restaurant "gevonden" met een echt uitzonderlijk karacter + ligging + eten, we kunnen daar eventueel buiten eten en het is er echt héérlijk vertoeven en eten, uitstekend gelegen aan snelwegen.
                            O ja, we zijn er van harte welkom

                            Maar we hebben nog eentje op het oog dat we ook nog eerst "moeten gaan uittesten"

                            Begin mei(volgende week) zal het programma grotendeels klaar zijn en zal dan hier te zien zijn als "update".

                            We zijn echt benieuwd wat jullie er deze keer van zullen vinden

                            Comment


                            • #74
                              Zomaar ter info.
                              De Notelaar is het oorspronkelijke jachthuis van de familie d'Ursel die het kasteel in hingene bewoonde. Is overigens ook een stop waard. Ligt maar 1 Km van de Notelaar.
                              D7000 + 28 tot 400mm

                              Comment


                              • #75
                                Teddy-bear,

                                ik neem een volledige ehbo-set mee, met spalken, zuurstof, klein materiaal, halskragen en de gansen "hannekesnest".....bovendien ga ik zelf mee als brandblusser ...zo in kolonne rijden is niet geheel zonder gevaar en we zijn dan maar beter voorbereid....

                                stef

                                Comment

                                Working...
                                X