Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by teddy-bear
    - UPDATE Heeft iemand een PPc+GPS muis met TT3 erop en wil ook in de kopwagen gaan zitten als co-piloot, om dank zij TT3 de weg(parkoers) te gidsen??
    zou dat ook werken met TT2 ?

    Comment


    • NEEN Visio, TT2 en TT3 zijn NIET met elkaar compatibel , en 3 met 2 ook niet hé

      Trouwens enkel met TT3 kan je verschillende(max.16) way-points instellen per traject, je zet deze b.v. dan in een "Stille waters.itn" bestand en dat kan enkel TT3 lezen en uitvoeren.


      Comment


      • Wij waren daarnet aan het nadenken of we 's avonds zouden blijven eten, maar op pagina 1 is dat blijkbaar al beslist!?

        Maar het ziet er geweldig lekker uit, dus vraag me nu enkel af of we de dag zelf moeten beslissen of we met drank inbegrepen nemen of niet...

        En Katrien wil wel eens duo-zitten, ze heeft echter geen helm, haar hoofd ziet er gewoon zo uit

        Comment


        • @Tony smeT
          Natuurlijk eten jullie naar gewoonte mee...

          Katrien haar hoofd? 'k zal ze eens wat beter bekijken hoor

          Betreft eten en drank bij het avondmaal; u bent volledig vrij te nemen wat je wil en wanneer je wil, u beslist daar terplaatse.

          De inschrijvingen voor het avondeten zijn enkel bedoeld om een idee te hebben van het aantal mensen dat mee eet, cq reservatie tafels.

          Er is zeker plaats genoeg daar, (vriendelijk)personeel ook

          Comment


          • Originally posted by teddy-bear
            - UPDATE Heeft iemand een PPc+GPS muis met TT3 erop en wil ook in de kopwagen gaan zitten als co-piloot, om dank zij TT3 de weg(parkoers) te gidsen??
            Teddy,

            Vooreerst mag je gerust mezelf en petra ook inschrijven. Ook voor het eten.

            Ikzelf heb de configuratie welk je beschrijft. Maar ben wel iemand die graag zelf aan het stuur zit.... In onze mini-monovolume (Scenic) is nog wel wat plaats ook.

            peter

            Comment


            • Al bij al valt het nog mee. In het begin had ik al door dat er een groot verschil is tussen “Stille Waters”, de verschrikkelijk oersaaie, slaapverwekkende, misplaatst pedofiele Vlaamse serie, met het bij momenten toch wel fotogenieke decor, en een “Stille waters”-SD, met lawaaierige brommertjes, een hoop zweterige (hey 30 graden, asjeblieft) DSLRzooi erachteraan, op zoek naar de meest pittoreske, rustigste, fotogeniekste, minst platgetreden paadjes aldaar.

              Er zijn er al voor minder Chinees gaan eten en naar fort Breendonk getrokken op de drukste dagen van het jaar. (Pas op, dat Chinees restaurant daar op den A12 is allesbehalve slecht hoor, en weet je wat: in het fort van Breendonk zullen jullie over elkaars voeten struikelen en zullen de fotootjes veel minder zijn dan op een echte rondleiding.en allesbehalve aangrijpend. Commercie zeker? Fort Breendonk teert op de gidsen, maar zelfs BD kan op zo’n dag al geen gids meer krijgen. )

              Maar hey, wie ben ik om kritiek te geven? Veel plezier allemaal. Hopelijk zijn er op die dag enkele momenten, die de echte fotoliefhebbers er toe zullen aanzetten om nog eens dezelfde streek te bezoeken, op een dag dat de McDonalds niet open is, er geen file is, en dat de echte schoonheid van de streek zich laat fotograferen.

              john

              Comment


              • bedankt voor je mooie woorden Hustler......we zullen vast aan je denken bij het ruiken van één of andere vergeten drol....

                Stef

                Comment


                • hey Stef: 'k hoop echt wel dat er geen tussenkomst van uwentwege nodig zal zijn op die dag hee. Iedereen liefst gezond thuis alsjeblief.


                  Maar het hoeft niet echt problematisch te worden op die pseudo-Stille Waters-Sd. Zeg nu zelf: als bij de Chinees gaan eten al het beste alternatief blijkt te zijn, is alle plaatselijke hulp natuurlijk volstrekt overbodig. Veel geluk allemaal. Veel plezier. Amuseer u allemaal. En nee: rol u niet in de plaatselijke ******: dat doet de plaatselijke bevolking ook niet. (ok die gaan ook niet naar het fort van Breendonk maar een mens kan niet alles hebben). Smakelijk hee, echt lekker is dat daar hoor.

                  En ook waanzinnig Mooi is dat daar, vooral bij zonsondergang: 'k stel voor dat jullie met minstens 100 man die peking-duck in de vijver fotograferen. (of opeten: maak er in alle geval een feest van)

                  Comment


                  • hoe meer zielen hoe meer vreugd John....

                    De ene prefereert met ne man of 50 een eend te fotograferen, de andere verkiest zich met 30 te gaan vergapen aan een of ander sinds lange tijd afgedankt stikmasjien... Elk zijn meug hee...

                    Ik vind alleen je wederoptreden niet echt schitterend, te meer omdat je misplaatste sarcasme naar Teddy-bear gericht is, dezelfde met wie je je nick als Hustler noodgedwongen moest afsluiten...(heb net mijn screenshot van toen nog eens bekeken om mijn geheugen op te frissen).

                    Stef

                    Comment


                    • @Peter, jullie staan erop
                      Betreft TT3, merci zenne, we werken dat verder uit, en we houden rekening met uw wensen

                      @Stef
                      Ik waardeer wel dat je voor me opkomt.

                      In iedere mand zit wel eens een rotte appel.

                      Dat "Ravasjol" alias "The Hustler", weer eens op BD boven water komt, om hier zijn gal, sarcasme, vuile bek en onsportief gedrag nog eens ten volle ten toon te spreiden, siert hem zeker niet en dat hebben gelukkig onze meeste leden al lang door.

                      Gewoon negeren die man, hij tracht alleen maar reactie's uit te lokken om een eigen forum te hebben, denkt dat hij interesant doet of alzo overkomt en tracht bij gebrek ervan dan maar kabaal te maken, wel gemakkelijk, anoniem en veilig, zo ver en achter zijn PC...

                      In het verleden is gebleken dat hij zelfs niet mans genoeg is en gebrek aan lef heeft om zijn verontschuldigingen aan te bieden voor zijn vuilbekkerij en gedrag hier op BD in plaats van zelf constructief hier "iets" bij te dragen, laat ook dat dat voor zich spreken... (zie ook topic http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=46682&whichpage=3)

                      Einde discussie.

                      Comment


                      • nou nou, mijnheer. 'k weet dat wat ik hier gezegd of geschreven heb, milder geformuleerd kan worden, maar het is wel de waarheid hee.

                        of denk je nu echt dat je op pakweg de drukste dag van het jaar, de rustigste, minst platgetreden paadjes kan bezoeken met de hele reutemeteut daarachteraan.

                        het spijt me vriendelijk, dat kan echt niet hoor, maar dat had je zelf ook al wel door. dat wil nog niet zeggen dat je je standaard-gezwam moet bovenhalen hee. ik ben jacques niet. uw copy-and-paste gezeik is niet universeel toepasbaar, vooral niet als je er zelf geen snars van terechtbrengt.

                        denk je nu werkelijk dat je een geslaagd "stille-waters" parcours kunt afleggen door naar pakweg het fort van breendonk te brommen (zonder gids, wat die kilometersverre dwaling alleen al betreft,kom je er niet aan te pas), net zomin als je pretensieus antwerpse keuze voor een al even totaal misplaatst eethuisje langs diezelfde a12).

                        bij de chinees gaan eten aldaar is ongetwijfeld zeer lekker, maar laat dat niet een plaats zijn, ontsproten aan je slechte timing, veelvuldig herhalend dat dat een plaatsje is waar jullie wel welkom zijn. uw gewauwel daaromtrent om de boel in 't algemeen vlekkeloos te laten verlopen zijn pure leugens, oplichterij is dat dat van uwentwege of van de beloften van dienst.

                        je kunt mij onbeschoft antipathiek gedrag verwijten, maar wat 11 juli betreft zeg ik gewoon de waarheid in je gezicht. en dan ben ik de slechte hee.

                        O, dan is het gemakkelijk, om uw gepruts en onvermogen in de schoenen te schuiven van het schlemiel waar je toch al niet echt de zevende hemel mee kon zien.

                        Weet je wat dit betreft teddy: je bent nog een grotere zichzelf-herhalende-op-de borst-kloppende maar tegelijkertijd doldraaiende (******) dan dat ik ooit voor mogelijk gehouden had. En deze keer heb je er zelf om gevraagd.

                        Uw "Stille-Waters" SD is een slag in het water. Het wordt hopelijk een waarachtig geslaagde dag. Maar uw uitleg daaromtrent raakt nog minder kant noch wal dan dat ik ooit voor mogelijk gehouden had.



                        ondanks alles: zeer prettige dag gewenst.


                        Comment


                        • volgens mij istem gewoon stikjaloers....kan toch niet anders he...

                          keer op keer weer ne goeie stamp onder zijn reet krijgen en toch maar steeds weer terugkomen en zichzelf nog belachelijker maken dan hij al is.... hij is zo'n beetje gelijk die afvallige die zelfs zijn eigen moeder zou verkrachten om bij den hoop te horen, en wanneer dat niet lukt gooit hij het over een andere boeg.... man man man...

                          Misschien moet hij zelf eens wat op poten zetten.... aan zijn bakkes zal het niet liggen allezinds.... 't enige probleem is mensen vinden die meewillen... daaraan zal het misschien liggen : hij is zodanig gewend er aleen voor te staan dat hij wat mensenschuw geworden is (leef je nog steeds 's nachts John?)....

                          Je mag dit initiatief afbreken zoveel je wilt : ik ga mij daar geweldig goed amuseren, en hee...foto's nemen is niet eens het hoofddoel.... gezellig samen zijn, beetje genieten van toffe mensen rondom mij, stukske eten, intelligente gesprekken voeren....
                          hoe lang is 't geleden dat jij zoiets gedaan hebt John, laat staan dat dat dan in nuchtere toestand was...?

                          Je bent inderdaad Jacques niet....die heeft tenminste nog de eer aan zichzelf gehouden en is't zelf afgetrapt.... Het weinige goeie dat ik van hem kan zeggen is dan toch wel dat hij tenminste karakter heeft, al is het een slecht karakter....jij hebt er helemaal geen !

                          stef

                          Comment


                          • 'k weet niet wat het is stef,

                            om de een of andere reden kan ik wel hard lachen om al die nonsens, hoe meer hoe liever, maar ten opzichte van teddy-bear zit het om de een of andere reden toch veel dieper dan nodig is, en 'k weet niet waarom. 't zal wel aan mij liggen zeker?

                            Comment


                            • ik ben een heel tijdje weggebleven van het forum en als ik zo de laatste posts lees dan weet ik ook weer waarom. Het verbaast me niets dat ze in Palestina en Israel of eender waar in de wereld oorlog als hobby hebben, als het zelfs hier in dit zakdoekgroot landje op een hobbyforum er niet beschaafd aan toe kan gaan.

                              Dat iemand zijn tijd wil steken om, compleet onbaatzuchtig, een evenement op poten te zetten waar liefhebbers zowieso veel pret aan gaan beleven, wel hoera hoera. Dit zijn sociaal geëngageerde mensen die nog iets willen doen voor de medemens zonder daar zelf in de verste verte iets bij te winnen (of het moet dat speciale gevoel zijn als je achteraf in de ogen van de mensen kijkt en tevredenheid en dankbaarheid leest). Zulke mensen dan bekritiseren, beschimpen en proberen belachelijk te maken zegt volgens mij véél meer over de spuier dan over de ontvanger. Zeker als het dan "anoniem" is op een forum als dit.

                              Als je geen interesse hebt in een evenement, blijf er dan weg maar laat de mensen die het organiseren en eraan deelnemen gerust zodat ze zelf hun conclusies kunnen trekken. Ook ik heb in deze thread Teddy erop gewezen dat het niet evident is om met zulk een bende over de "Stille Waters" weggetjes te flaneren maar wel op een beschaafde manier. Teddy heeft dan geantwoord dat er andere weggetjes gevogd zullen worden zodat dit probleem veel minder of onbestaande zal zijn. Daar is het dan ook mee gezegd en ondanks dit kleine vermoeden van mogelijke problemen zal ik nog steeds zeker en vast deelnemen.

                              Is het beter dat je alleen met moeder de vrouw daar gaat rondrijden, uit fotografisch oogpunt dan? Meer dan waarschijnlijk wel, het is niet altijd evident om met zoveel volk in de buurt van alle onderwerpen een deftige foto te kunnen nemen. Eerdere SD's hebben dit reeds aangetoond. So What? Het gaat hem om het opdoen van ideën, het samenzijn met een aantal mensen die je kent van achter de PC en waarmee je op een totaal "interactieve" manier kennis mee kan maken op zo een dag.

                              Hou een beetje meer rekening met mekaar, heb wat meer respect voor een andermans ideën, de wereld zal er wel bij varen ...

                              Personen die zich voelen aangesproken, als ik nu onder vuur kom te liggen - leef je dan maar eens goed uit - een reactie zal je niet meer krijgen dus is het nutteloos verspillen van energie.

                              mvg,
                              Giant Pat

                              P.S.
                              laat het duidelijk zijn dat als ik Teddy dank om zijn onbaatzuchtige inzet ik tegelijkertijd met hetzelfde gebaar alle andere medewerkers daar ook bijreken.
                              Do or Do Not - There is no try ...
                              www.giantpat.be

                              Comment


                              • @ Giantpat

                                Op pagina 1 van dit topic, had ik ergens gelezen dat het de bedoeling was om enkele van de mooiste plekjes uit de “stille waters” streek te bezoeken en te fotograferen. En dat het juist NIET de bedoeling was om het (door enthousiasme ingegeven, maar aan realiteit getoetste beperkingen) standaard parcours te volgen. Geloof het of niet, maar na de eerste uitzending van de reeks, werd de streek hier overspoeld door slecht-gearrangeerde toeristen en nog minder waardige toer-operators. Toen kwam er een al wat kleinere vloedgolf van Hollanders, naar aanleiding van de aankoop van de serie door de Tv-zenders aldaar. En nu met de heruitzending naar aanleiding van 50 jaar televisie wordt alles nog eens dunnetjes overgedaan. Nota bene in de zomerperiode, op een drukke zondag, vergezeld van een karavaan. Kan de spoeling nog dunner zijn? De ongemakken zullen erger zijn dan de voordelen. Op voorhand de streek verkennen, zoals teddy-bear reeds verschillende malen gedaan heeft, resulteert tot het overslaan van de streek, en groot gelijk heeft-ie.

                                Misschien is mijn kritiek bij velen in het verkeerde keelgat geschoten, maar ik blijf erbij dat dat van bij het eerste ogenblik ingegeven was door “de bui al te zien hangen”.

                                Resultaat is, dat de moto- en safari-SD zo ondertussen WEL rekening houdt met vele pro’s - en contra’s. Dat het parcours de “stille waters”-streek links laten liggen wordt die dag, om organisatorische redenen (ervaring). En dat dat ONGETWIJFELD het verloop van de SD enkel ten goede zal komen.

                                Maar ik blijf erbij dat een bezoekje aan pakweg “Breendonk”, eerder een stopplaatsje in het uurschema wordt (daar waar er veel meer inzit), en dat het passeren van de “stille waters” niet goedgemaakt wordt door de koi-karpers uit de vijver van een chinees-restaurant. (Het spijt me vriendelijk als dit niet als grapje begrepen kan worden, stik niet in de graten)

                                Is dat dan zo verkeerd van mij om dat te zeggen, Giantpat? Of wil je dat iedereen zoals jij, een jaar wegblijft van BD om enkel nog in te pikken op nostalgie van vorige ontmoetingen? (sinds de Moto-SD 2003 ben je weggebleven, en je vertelt nu zogezegd waarom. (wat was het eigenlijk: toch niet omdat er te weinig respons kwam op je ontwerp van het BD-lidkaartje, zeker?) ‘k geloof je niet. Laat staan dat een reply’tje als dit je zou kunnen overhalen om aan het forum vaarwel te zeggen voor nog een jaar, of dat dit een stimulans zou zijn om je wagentje opnieuw aan de trein te hangen.

                                Maak er (hoe dikwijls moet ik dat hier eigenlijk nog zeggen?) in alle geval een groot feest van.


                                Ps: was jij trouwens niet de man met dat Superman-pakje aan die zich zo geweldig aan het amuseren was, vorig jaar, gezeten op dat krakemikkig geel brommertje? Dat was zowat de eerste foto die ik hier zag op dit forum, ‘k dacht toen: leuke bende is dat daar zeg. ’t heeft lang geduurd, maar volgende week kom ik ook eens naar een SD.

                                Comment

                                Working...
                                X