Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sam Jae,

    Jep, ik gaan mee met U als dat mag. Teddybeirken zegt dat ge ne plakker zijt. Nu, Teddybeirken, weet waarschijnlijk niet dat we niet te ver van elkaar wonen, elkaar nooit tegengekomen zijn met onze schiethetbeeldinhetzwartedoosdigitaalopslagtoestel leke, maar dat we elkaar wel kennen.

    Sam, moeten we nu nog afspreken hoe en waar. Tussen haakjes (ik ben's morgens altijd op om 5 uur en ik ga niet vroeger slapen dan om 1 uur de dag nadien) DIt is een doordenkertje.
    Ik had je al een mailke gestuurd met de vraag.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • OPROEP

      Gelieve uw "straps" (dat is die hals-lint-koord-aan-uw-BD-lidkaart) mee te brengen AUB.
      Een andere strap dan die van BD is natuurlijk ook goed.

      Reden; wij hebben via sponcers nu wel voldoende "straps", maar er komen nog SD's o.a. die van de ZOO op 12/09.

      En het spaart Mic van koordjes knippen...

      Comment


      • Originally posted by teddy-bear

        Heb zo juist de hals "straps" gaan halen bij de sponser "Hyunday", en verkregen dank zij de tussenkost van VISIO, merci alle 2 !! De BD-leden en zeker Mic zal tevreden zijn dat hij geen koordjes moet knippen en het zijn er nog mooie ook nog!

        't was graag gedaan .. maar je moet mijn typfouten niet letterlijk overnemen .. 't is Hyundai die ons de straps gegeven heeft

        Comment


        • Originally posted by Visio
          't is Hyundai die ons de straps gegeven heeft
          Visio, Teddy-bear sprak van sponsors in 't meervoud. Er zijn er nog naast Hyundai. De krant welk goed is voor U.

          p.

          Comment


          • Originally posted by peter
            Originally posted by Visio
            't is Hyundai die ons de straps gegeven heeft
            Visio, Teddy-bear sprak van sponsors in 't meervoud. Er zijn er nog naast Hyundai. De krant welk goed is voor U.

            p.
            Sorry peter

            'k was u en uw sponser niet vergeten hoor, ook dank aan "Nieuwsblad" voor hun straps, maar die van u hebben we "nog niet" zelf in de hand, 't zal daarmee zijn, we gaan ze ook verdelen zondag en op 12/09



            Comment


            • [QUOTE] Originally posted by teddy-bear
              Originally posted by Sam Jae
              Moet wel nog uitvogelen hoe lang ik zou nodig hebben om op linkeroever te geraken.

              Greetz

              Sam Jae
              Ja Sam,"uitvogelen" dat had ik van u toch niet gedacht hoor

              Wim, neem dat maar zeer ernstig, Sam is de notoire plakker bij BD


              @Kat en jaja, probleem overdracht foto's opgelost > http://www.dropload.com/


              Heb zo juist de hals "straps" gaan halen bij de sponser "Hyunday", en verkregen dank zij de tussenkost van VISIO, merci alle 2 !! De BD-leden en zeker Mic zal tevreden zijn dat hij geen koordjes moet knippen en het zijn er nog mooie ook nog!

              Euh, in de plaatselijke streektaal wordt “uitvogelen” wel eens gebruikt in de zin van uitzoeken. (straks zit ook ik nog in emacquoys’ Hete Patekes-file)

              Greetz

              Sam Jae


              Comment


              • Bizzeke rijdt met een grijze Renault Mégane (GJI 386), Leaseplanner...

                Wimvan zou het nog moeten weten ...
                [Nikon D5100 & Nikon D70]
                [Yves en Liesbeths blog Resort]

                Comment


                • Het giet hier NU echt massaal water uit de hemel ...

                  Sevens overstroomd de Schelde! en spoelen alle wegen weg, kunnen we opnieuw beginnen...

                  Zoals Jaja zei, zondag = veel beter 20.2° half bewolkt.

                  Ik geloof er geen bal van, allez allemaal massaal eieren gaan brengen naar de zusterkes!!!

                  Comment


                  • de bezem-volg-depannage-wagen is voorzien van snorkel .. we raken wel door die ondergelopen wegjes .. dan kan ik nog eens als "veerboot" dienst doen

                    euh, als de wegjes zijn ondergelopen mag er wel iemand op de motorkap met een stokje voelen hoe diep het water is, en ervoor zorgen dat ik op de wegjes blijf ipv in de overgelopen gracht naast het wegje te rijden die dan plots veel dieper blijkt te zijn

                    @ teddy> snap je nu waarom ik graag had dat het meeste nat er tegen zaterdag al uit was ipv zondag? dat water heeft immers nog een dag nodig om de weg naar de schelde terug te vinden

                    Comment


                    • Zeg?
                      Zijn er mensen die hun wagen op de vertrekplaats laten staan?
                      Hoe komen die s'avonds terug van 't restaurant naar de vertrekplaats??? Is daar vervoer voor?
                      Niet vergeten he? De vertrekplaats is NIET de aankomstplaats.

                      Comment


                      • Hallootjes
                        Even melden dat ik tot mijn grote spijt niet aanwezig kan zijn op deze SD er komt dus een plaatsje vrij...
                        Veel plezier iedereen en ik kijk uit naar de foto's!
                        eMJeke
                        website

                        Comment


                        • WHOAHAAaa...

                          De SD gaat niet hetzelfde zijn zonder U..

                          We zullen U maar zeker uw foto's missen

                          Comment


                          • eMJeke, ik zal u missen
                            Kunnen we u nog over halen om te komen

                            Zonder u hou ik zo'n leeg gevoel over op zo'n shooting

                            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                            Comment


                            • TOT MIJN GROTE SPIJT ... moet ik zeggen dat ik deze zomer maar niets vind... Er is veel regen, veel wind en weinig zon.
                              Waar zijn die prachtige Vlaamse zomers van uit mijn kindertijd?
                              Maar ik hoop dat het zondag mooi weer is... please, please, please laat de zon voor één dagske schijnen... moet toch kunnen he?

                              Comment


                              • wegens een overmaat aan replys in de SD forum (nul komma niks)
                                probeer ik het toch nog maar is hier :

                                zijn er mensen die vanuit Lier binnendoor ( Mortseln Berchem)( geen autostrade ) naar linker oever rijden zondag morgen ...

                                tzou voor mij stuk makklijker zijn als ik kan volgen ...

                                of is samen rijden op BD SD alleen vanaf 10.30 ???)
                                graag een reply hier of een mailtje

                                Comment

                                Working...
                                X