Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD shooting Zoo zondag 12/09 -GEANNULEERD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Amaai Macchap,
    Wat een succes story.

    Straks gaan ze speciaal voor die shooting day de Zoo moeten vergroten.

    Als het zo voortgaat komt CNN ook nog.

    In September heb ik terug een beetje tijd over. Hulp nodig ?

    Groetjes

    Skitch



    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • Originally posted by Skitch
      Amaai Macchap,
      Wat een succes story.

      Straks gaan ze speciaal voor die shooting day de Zoo moeten vergroten.

      Als het zo voortgaat komt CNN ook nog.

      In September heb ik terug een beetje tijd over. Hulp nodig ?

      Groetjes

      Skitch





      Skitch ik heb de werkzaamheden even op een laag pitje gedraait wegen vankantie, zaterdag ben ik voor drie weken weg in juli kan ik er dan met volle moed terug en goed uitgerust tegenaan gaan ik neem dan zeker terug contact met je op om eventueel hulp te vragen
      't begint hier inderdaad wat uit zijn voegen te barsten als ze die troep gaan zien afkomen aan de zoo gaat de rest van het publiek lopen van de schrik
      BD0235BE

      http://www.pbase.com/macchap

      We do what we can with what we have and where we are

      Comment


      • Joehoe, ik ben nummer 100!! Wat heb ik nu gewonnen??
        Time is a precious little thing....

        Comment


        • Originally posted by Tuur
          Joehoe, ik ben nummer 100!! Wat heb ik nu gewonnen??
          Dat je overal in de ZOO als laatste aan bod komt



          Comment


          • Dat is toch al iets dan Had ik niets gevraagd, dan had ik het zelfs niet geweten..
            Mijn zoontje zal trots zijn
            Time is a precious little thing....

            Comment


            • Originally posted by Macchap
              Geachte BD'ers door persoonlijke omstandigheden zie ik mij verplicht deze shoot te annuleren daar ik niet genoeg tijd meer kan vrijmaken om de verdere organisatie af te werken, daarom ook mijn verontschuldiging dat ik jullie moet teleur stellen, ik hoop dat jullie begrip kunnen opbrengen voor deze voor mij moeilijke en vervelende situatie.
              Bijzonder jammer voor ons, natuurlijk. Maar in de eerste plaats begrip voor jou situatie en ik hoop dat je snel uit de persoonlijke problemen geraakt, Marc.

              Mogelijk kan er een andere BD-er zich engageren om toch nog deze Zoo-shoot af te ronden?


              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • Dat is heel erg Jammer dat je niet door kunt gaan met organiseren Macchap. Ik hoop dat de persoonlijke omstandigheden meevallen. Iig succes toegewenst.

                Ik wil best helpen met het doororganiseren van deze SD, maar ik heb hier nul ervaring in ! Ik wil iig hierbij mijn diensten aanbieden.

                Het is natuurlijk ook mogelijk om met zijn allen gewoon een tijd af te spreken bij het station in Antwerpen (welke naast de Zoo ligt). Dan is er niet echt een organisator nodig. We kunnen denk ik toch niet met 100 tegelijk fotokes nemen van eenzelfde dier. Dit zal zware sress veroorzaken denk ik . Daarna is het weer mogelijk om na de zoodag weer op een afgesproken tijd in hat station af te spreken om ergens samen proberen te gaan eten. Ik wil er best wel een dagje tegenaangooien, om een etens stek te vinden. Maar dan moet ik wel precies weten met hoevelen we zijn. Voorlopig bestond de lijst uit 100 personen, maar ik weet niet of die allemaal mee gaan eten, en ook niet of er restaurants zijn, welke zoveel eters tegelijk kan en wil hebben. Ik wil het iig wel proberen.
                Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

                Comment


                • Spijtig,...

                  Wil desnoods wel mee-helpen, weet waarschijnlijk in de directe omgeving een perfect en speciaal restaurant.

                  Comment


                  • Misschien wel eerst contact opnemen met Macchap, mogelijk had hij al wat vastgelegd in of rond de Zoo.

                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • Ik kan ook niet komen op 12 september

                      Comment


                      • OOOOOOOoooooo Da's spijtig....
                        Tja, het is niet anders... kan gebeuren he?

                        Als er misschien anderen zijn die het roer van deze BD willen overnemen van Macchap???? ik wil altijd wel meehelpen (administratief) aan de shooting????

                        Comment


                        • SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>>>>> GAAT DOOR !!!

                          Zie topic:

                          http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=51388

                          Comment

                          Working...
                          X