Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD shooting Zoo zondag 12/09 -GEANNULEERD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Lijkt me wel wat, dus zet mij maar op de lijst.
    Onder licht voorbehoud want september... da's nog lang.

    Comment


    • #77
      neenee September is vblakbij... en ge moe rap zijn tegenwoordig of ge staat niet op de lijst.

      Binnenkort moet ge U één jaar van tevoren inschrijven.
      Ale zet mij maar op de lijst van Wittekerke in April 2008 Ik eet alles en drink Fanta.

      Comment


      • #78
        bij zo'n shooting in de zoo zou ik het waarderen moesten jullie ook oog hebben voor het historisch patrimonium
        de 19de eeuwse romantische tuin, de exotische gebouwen, de tuin-gebouw perspectieven enz..
        de zoo is ontworpen als een 'tuin met dieren', daarna historisch ge-her-orienteerd maar toch blijft die park-functie belangrijk in het stedlijk antwerps centrum
        graag de nodige fotografische aandacht voor dit aspect

        wij zijn tot begin oktober bezig met de heraanleg van het bovendeel van de berg-zie foto 3- en plannen de komende jaren een volledige restauratie/renovatie van de zoo en dit zowel voor de dieren als voor de bezoekers, dus nog even respijt
        de eerste aanzet van deze restauratie is reeds gerealiseerd voor de pinguins en de nijlpaarden, de rest zal volgen jaar na jaar
        veel succes met jullie shooting-day


        Comment


        • #79
          Ik wil me ook inschrijven. Ik bewonder deze site, het is echt verslavend. Elke dag volg ik de site, ik moet alle forums gezien hebben of mijn dag is niet compleet. Ik bewonder de vele mensen die zulke prachtige foto's kunnen maken. Zelf ben ik een heel klein amateurke en heb al veel geleerd van deze site.Zou het mogelijk zijn dat ik, moest ik er niet bij kunnen, gewoon betaal aan de inkom, maar kan ik dan wel meelopen met jullie? Ik zou graag meegaan en die topmensen aan het werk zien. Mijn foto toestelletje is niet zo spectaculair als die van jullie, Pentax 440s, maar ik kan wel naar jullie kijken en er veel van leren, kwestie van compositie enz.
          Laat me iets weten of ik mag meelopen.
          groetjes freyake

          Comment


          • #80
            't is genoteerd freyake 'k heb je momenteel op de resevelijst gezet
            BD0235BE

            http://www.pbase.com/macchap

            We do what we can with what we have and where we are

            Comment


            • #81
              Mag ik erook nog bij ?
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #82
                Oooh ja, vergeten.
                1) Vind ik het erg dat er gediscrimineerd wordt.
                2) Nu, als ik niet mee kan, mag, dan kom ik die dag als gewone toerist. Wedden dat ik niet geweigerd wordt. Mooi zicht gaat dat zeker geven. Een bende BD-ers die in groep via BD binnenkomt, en dan een bende afvalligen die niet mee mochten omdat er teveel zijn, maar dan wel als enkeling de Zoo binnen mogen.
                Mensen dit is waanzin !
                sorry, t'moest er uit.
                Volgend jaar organiseer ik ook een Sd-BD. Er mogen maar 20 man mee. Momenteel zijn er reeds 19 plaatsen bezet. De laatste gaat de deur uit tegen opbod.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #83
                  wimvan 'k zal je op de reservelijst zetten, je kritiek vindt ik onterecht als je iets organiseerd moet je een stop inlassen (hangt natuurlijk af van wat je organiseerd) als jij denkt dat je meer volk moet kunnen meenemen de BD shootings zijn gratis te organiseren dus ga je gang maar om er eentje te doen voor 200 personen
                  BD0235BE

                  http://www.pbase.com/macchap

                  We do what we can with what we have and where we are

                  Comment


                  • #84
                    Nonsens, pure nonsens.
                    Ik kom naar de Zoo met of zonder deelname in BD !!!
                    Ik dacht dat de Zoo voor iedereen toegankelijk was.
                    Nu, ik weet ook wel dat organiseren een hoop werk kost. Daar heb ik meer dan wie ook respect voor (ikzelf ben jarenlang verantwoordelijk geweest voor organisaties ...). Het probleem dat zich stillaan zal stellen is eenvoudig. Bij aankondiging van een SD wordt vliegensvlug massaal ingeschreven. Diegene die moeten uitkijken, plannen en nagaan hebben dan pech.
                    Misschien moeten we beginnen met een wedstrijd. Allen meedoen aan BD-Challenge. De eerste tien mogen dan automatisch meegaan op de volgende SD.
                    Een geluk dat de ledenvergaderingen van de vzw nog niet in aantal worden beperkt.
                    Ik erger me nu ook niet omdat ik zolaat inschrijf, de reden is gewoon om dat ik dit nu ook nog niet zeker ben, maar als ik vrij ben, dan ga ik naar de Zoo punt.
                    Een beperking inbouwen voor bezoek aan gesloten, normaal niet toegankelijke zaken kan (denk aan Brugge) maar daar is dan ook duidelijk gevraagd de 'betere' en 'achitectuur'-gezinde mensen de voorang te geven. Met plezier heb ik daar mijn plaats afgestaan.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #85
                      Im sorry. Ik wou nu geen discusie uitlokken hoor. Ik vind het normaal dat er maar een beperkt aantal mensen kunnen inschrijven. Ik had het te laat gezien en te laat is te laat. Als je in de winkel een koopje ziet en iemand anders neemt het, dan is het ook te laat, zo gaat dat nu eenmaal in de wereld, ik lig daar niet van wakker.Ik wou alleen maar vragen, als ik die dag binnen geraak in de zoo, dat ik mocht meelopen, anders zou de mensen het raar vinden dat ik achter de groep aanloop. Ze zouden kunnen denken dat ik een stalker ben.
                      Sorry voor de overlast.
                      freya

                      Comment


                      • #86
                        Hallo,

                        Ik denk dat het "beperken" van het aantal inschrijvingen in de eerste plaats iets van praktische aard is en zeker niet als discriminerend mag beschouwd worden.
                        Het liefst van alles heeft elke organisator van een SD dat iedereen mee kan - dat staat buiten discussie.
                        Maar als het er dan bijvoorbeeld op aan komt van een plaats te zoeken waar we met z'n allen kunnen eten, dan beginnen de problemen ...
                        "100 man, wablieft?????" "Zeg meneer, wat denkt gij wel ..." "En onze andere gasten dan?"
                        "En iedereen MOET hetzelfde eten hé!"
                        Dat zijn zeer vaak gehoorde uitspraken ...

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by jaja
                          Hallo,

                          Ik denk dat het "beperken" van het aantal inschrijvingen in de eerste plaats iets van praktische aard is en zeker niet als discriminerend mag beschouwd worden.
                          Het liefst van alles heeft elke organisator van een SD dat iedereen mee kan - dat staat buiten discussie.
                          Maar als het er dan bijvoorbeeld op aan komt van een plaats te zoeken waar we met z'n allen kunnen eten, dan beginnen de problemen ...
                          "100 man, wablieft?????" "Zeg meneer, wat denkt gij wel ..." "En onze andere gasten dan?"
                          "En iedereen MOET hetzelfde eten hé!"
                          Dat zijn zeer vaak gehoorde uitspraken ...

                          Jaja
                          Maar ik moet wel Wimvan gelijk geven in die zin dat het niet gemakkelijk is om zo lang op voorhand te kunnen zeggen dat je kan of niet ...

                          Natuurlijk in de Zoo heb je wel het probleem dat je in een gesloten "domein" zit en dan zijn bv plaatsen beperkt natuurlijk! Maar enkel om te eten!!!

                          Dus laat iedereen inschrijven en dan kan de organisator wel zorgen dat iedereen zijn inkom in orde is. (dan moet er niemand in zijn eentje er naartoe en hoeft men zich niet zogezegd achteruit gesteld voelen)

                          En voor de beperkte plaatsen om te eten is het dan fisrt come first serve

                          Dat was met Oostende toch ook zo of vergis ik mij, in ieder geval, er zal altijd een deel zijn eigen eten meeneemt .. niet?




                          [Nikon D5100 & Nikon D70]
                          [Yves en Liesbeths blog Resort]

                          Comment


                          • #88
                            Hallo Bizzeke,

                            Da's inderdaad een optie die waarschijnlijk haalbaar kan zijn ...

                            Jaja

                            Originally posted by Bizzeke
                            Originally posted by jaja
                            Hallo,

                            Ik denk dat het "beperken" van het aantal inschrijvingen in de eerste plaats iets van praktische aard is en zeker niet als discriminerend mag beschouwd worden.
                            Het liefst van alles heeft elke organisator van een SD dat iedereen mee kan - dat staat buiten discussie.
                            Maar als het er dan bijvoorbeeld op aan komt van een plaats te zoeken waar we met z'n allen kunnen eten, dan beginnen de problemen ...
                            "100 man, wablieft?????" "Zeg meneer, wat denkt gij wel ..." "En onze andere gasten dan?"
                            "En iedereen MOET hetzelfde eten hé!"
                            Dat zijn zeer vaak gehoorde uitspraken ...

                            Jaja
                            Maar ik moet wel Wimvan gelijk geven in die zin dat het niet gemakkelijk is om zo lang op voorhand te kunnen zeggen dat je kan of niet ...

                            Natuurlijk in de Zoo heb je wel het probleem dat je in een gesloten "domein" zit en dan zijn bv plaatsen beperkt natuurlijk! Maar enkel om te eten!!!

                            Dus laat iedereen inschrijven en dan kan de organisator wel zorgen dat iedereen zijn inkom in orde is. (dan moet er niemand in zijn eentje er naartoe)

                            En voor de beperkte plaatsen om te eten is het dan fisrt come first serve



                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #89
                              Ben ik ook voor, plaats zat in de Zoo, trouwens we gaan toch niet met zen allen tegelijk naar de aapjes kijken hé, alhoewel.

                              Mijn voorstel is laat iedereen toe die wenst te komen, zij kunnen dan ook profiteren van het gereduceerd inkomsgeld.

                              Trouwens, de zogenaamde laatkomers-inschijvingen voor het "diner" kunnen een "frigobox" meebrengen, is van harte toegestaan in de Zoo...

                              En zo zijn we dan weer met z'en allen samen.

                              Comment


                              • #90
                                OK dus de eerste 70 inschrijvingen komen in aanmerking voor de inkom + eventueel middagmaal en de laatkomers kunnen inschrijven om te genieten van het groepstarief (inkom), 'k zit dan nog wel met 1 probleem en dat is hoe de laatkomers aan hun inkomkaart gaan geraken daar de foyer maar berekend is op 70 personen maar dat probeer ik dan wel op te lossen met de verantwoordelijke van de Zoo
                                BD0235BE

                                http://www.pbase.com/macchap

                                We do what we can with what we have and where we are

                                Comment

                                Working...
                                X