Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD shooting Zoo zondag 12/09 -GEANNULEERD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by mic
    Ja, dat loopt hier bij BD de spuigaten uit.
    In twee dagen een shooting volgeboekt... da's beter dan Marco Borsato.

    Alé, ik ga m'n goed hart eens tonen zie.. ik verkoop mijn plaats voor 2366 euro... (BTW incl)
    Ne zware aankoop in het vooruitzicht Mic,
    .....Dyslexie.......

    Comment


    • #47
      De eerste keer dat ik wil komen, en de boel staat al vol
      Zet me dan maar bij de reserve, je weet maar nooit

      Comment


      • #48
        Na nieuw contact met de Zoo mag ik de groep wat uitbreiden naar 60 a 70 personen.
        De begin bijeenkomst (vanaf 10.00u) is in CafŽ Loan Royale (links naast de Zoo) daar worden de inkomkaarten uitgereikt en is er gelegenheid tot het nuttigen van een koffie of een Fanta , rond 12.30u wordt de lunch daar genuttigd.

        Hoe meer zielen hoe liever, en meer leute.
        .....Dyslexie.......

        Comment


        • #49
          Mikekiwi dacht dat hij nog wel even kon wachten met inschrijven, maar komt er nu achter dat de reservelijst het enige is dat nog rest....

          Schrijf Mikekiwi en mevrouw kiwi toch maar in voor het geval er nog mensen afvallen, niet mee durven of anderszins het fotografievirus kwijt zijn geraakt, of misschien wel bang zijn dat ze hun camera kwijtraken aan een orang oetang dan wel grijpgrage stokstaartjes.

          Dus...
          www.lowspark.nl

          Comment


          • #50
            Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of ik wel kan op zondag 12 september (dat duurt nog zoooo lang).
            Zet Erik en mij er echter voor de zekerheid maar vast bij , hoewel ik niet eens weet of Erik wel mee wil .
            Zodra de definitieve planning vastligt, laat ik je wel weten of we al dan niet komen.
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #51
              Oeps, direkt reageren is de boodschap !
              Zet er ons ook maar op : Sjim en JeeJee ( vrouwke )
              Nikon D70

              Comment


              • #52
                hallo is wel tof zet er ons ook maar bij umco en toetje
                Respect begint bij uzelve

                Comment


                • #53
                  zwier mij maar erbij... zo te zien op de reserve -snif- had dit wat te laat gezien blijkbaar...
                  Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Wim
                    zwier mij maar erbij... zo te zien op de reserve -snif- had dit wat te laat gezien blijkbaar...
                    'k zal da direkt doen Wim (en er zullen er zeker nog afvallen ) mocht dat niet het geval zijn dan smokkelen we je wel mee binnen
                    BD0235BE

                    http://www.pbase.com/macchap

                    We do what we can with what we have and where we are

                    Comment


                    • #55
                      Jep, staat vast nu...Ik zal op 12 September aanwezig zijn.
                      Ik eet alles behalve chokolade. En ik drink Fanta en koffie.

                      Comment


                      • #56
                        Mijne agenda is ook al opgevuld voor 12 september
                        BD0235BE

                        http://www.pbase.com/macchap

                        We do what we can with what we have and where we are

                        Comment


                        • #57
                          eerst een woordje lof vor het initiatief

                          dan een vraagje: ik veronderstel dat ik niet de enige ben met een Zoo abonnement .. eventueel moet je de pricing voorzien voor wie geen inkom voor de zoo hoeft te beltalen, en voor wie wel de inkom dient te betalen? niemand betaald immers graag 2x voor dezelfde dienst.

                          en praktisch .. is de geplande datum 12/9 ? da's nog flink ver in de tijd .. mijn agenda kan steeds heel wispleturig worden, maar ik wil me alvast met het hele gezin inschrijven (onder voorbehoud van een agenda-issue)

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Visio
                            eerst een woordje lof vor het initiatief

                            dan een vraagje: ik veronderstel dat ik niet de enige ben met een Zoo abonnement .. eventueel moet je de pricing voorzien voor wie geen inkom voor de zoo hoeft te beltalen, en voor wie wel de inkom dient te betalen? niemand betaald immers graag 2x voor dezelfde dienst.

                            en praktisch .. is de geplande datum 12/9 ? da's nog flink ver in de tijd .. mijn agenda kan steeds heel wispleturig worden, maar ik wil me alvast met het hele gezin inschrijven (onder voorbehoud van een agenda-issue)
                            volgens mij is het simpel als je een abonnement hebt betaal je gewoon geen inkom maar enkel de eventuele kosten die gemaakt worden en gedeeld
                            worden door het aantal deelnemers kan je mij ook laten weten uit hoeveel personen je gezin bestaat
                            BD0235BE

                            http://www.pbase.com/macchap

                            We do what we can with what we have and where we are

                            Comment


                            • #59
                              Tof initiatief. We, Ellen en ik(Gossie) willen er dan ook graag bij zijn.
                              http://users.pandora.be/Wim_Ellen

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Macchap
                                kan je mij ook laten weten uit hoeveel personen je gezin bestaat
                                2 volwassenen (waarvan 1 met fototoestel ), een 3jarige en een 1-jarige om u te dienen

                                Comment

                                Working...
                                X