Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

02/01/2012 - Planckendael

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: 02/01/2012 - Planckendael

    Ik zal spijtig genoeg dit mooie initiatief aan mij moeten laten voorbijgaan.
    'k ben het jaar gestart met een flinke griep, en heb momenteel nog behoorlijk koorts.
    Ik keek er nochtans echt naar uit.


    groeten,

    Rudi
    www.photo-rudi.be

    Comment


    • #47
      Re: 02/01/2012 - Planckendael

      ga er proberen zijn ook... als ik op raak, lol
      www.aeri-photography.be

      Comment


      • #48
        Re: 02/01/2012 - Planckendael

        helaas zal ik deze uitstap ook aan me voorbij moeten laten gaan, zal toch moeten werken, ondanks het slechte weer keek ik ernaar uit, t was alweer even geleden dat ik nog eens mee op stap gegaan ben.....volgende keer dan maar
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #49
          Re: 02/01/2012 - Planckendael

          Oorspronkelijk geplaatst door Roel T. Bekijk bericht
          Sju Patrick, ik moet me helaas op het laatste moment afmelden.
          Door onverwachte werkzaamheden ga ik 't niet redden morgen.
          Spijtig, ik hoop er de volgende SD zeker weer bij te zijn.
          Veel plezier, en hopelijk houden jullie 't een beetje droog !
          Groet,
          Roel
          Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
          Ik zal spijtig genoeg dit mooie initiatief aan mij moeten laten voorbijgaan.
          'k ben het jaar gestart met een flinke griep, en heb momenteel nog behoorlijk koorts.
          Ik keek er nochtans echt naar uit.


          groeten,

          Rudi
          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          helaas zal ik deze uitstap ook aan me voorbij moeten laten gaan, zal toch moeten werken, ondanks het slechte weer keek ik ernaar uit, t was alweer even geleden dat ik nog eens mee op stap gegaan ben.....volgende keer dan maar
          Spijtig, hopelijk tot een volgende SD
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #50
            Re: 02/01/2012 - Planckendael

            Momenteel is het hier in Brussel nog donker en lichtjes aan het regenen. Maar op www.weeronline.nl/vakman zeggen ze dat het in Muizen in de loop van de voormiddag zal stoppen met regenen en de kans zeer groot is dat de namiddag (op enkele druppels na) droog zal blijven.

            Dus, ik ga ervoor en zal rond 10u30 aan de ingang van Planckendael staan.

            Er is dit jaar geen wintertarief.Dwz dat de gewone inkom 22€ is en de groepsinkom 19€. Maar we zullen niet met genoeg zijn om van de groepstarief te kunnen genieten. Ik heb wel twee bonnen waarmee de tweede volwassenen aan 50% binnen mag. Dus, ik ga er drie andere kunnen gelukkig maken.

            Tot straks.
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #51
              Re: 02/01/2012 - Planckendael

              Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
              Momenteel is het hier in Brussel nog donker en lichtjes aan het regenen. Maar op www.weeronline.nl/vakman zeggen ze dat het in Muizen in de loop van de voormiddag zal stoppen met regenen en de kans zeer groot is dat de namiddag (op enkele druppels na) droog zal blijven.

              Dus, ik ga ervoor en zal rond 10u30 aan de ingang van Planckendael staan.

              Er is dit jaar geen wintertarief.Dwz dat de gewone inkom 22€ is en de groepsinkom 19€. Maar we zullen niet met genoeg zijn om van de groepstarief te kunnen genieten. Ik heb wel twee bonnen waarmee de tweede volwassenen aan 50% binnen mag. Dus, ik ga er drie andere kunnen gelukkig maken.

              Tot straks.
              Mooi, dan kom ik eraan
              Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
              Our English website: www.kaichitravel.com
              Breng eens een bezoekje aan Siberie!

              Comment


              • #52
                Ook hier tot sebiet!
                BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                Comment


                • #53
                  Re: 02/01/2012 - Planckendael

                  veel plezier vandaag.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #54
                    Re: 02/01/2012 - Planckendael

                    Hoe is het geweest? Deze werkende mensch heeft vandaag aan jullie gedacht toen ze het zonnetje in het Mechelse zag schijnen.
                    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                    Comment


                    • #55
                      Re: 02/01/2012 - Planckendael

                      Het was voor mij een succes:

                      goed weer, leuke mensen en dieren die tot mijn verbazing ook buiten kwamen


                      Leuk initiatief en zeker voor herhaling vatbaar.


                      Mvg

                      Steven aka canonex

                      P.S. : ga proberen om ook eens wat foto's ervan te posten binnenkort.
                      1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                      Comment


                      • #56
                        Re: 02/01/2012 - Planckendael

                        Het was weer een fijne dag, zelfs een zonnetje in de middag, en zoals altijd gezellig
                        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                        Our English website: www.kaichitravel.com
                        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                        Comment


                        • #57
                          Re: 02/01/2012 - Planckendael

                          Net thuis van een gezellig dagje BD Planckendael . Moe en voldaan, tof gezelschap, droog gebleven, fotootje gemaakt her en der, mooie start van 2012 . Alleen mijn voeten protesteren momenteel, net alsof ze al weten dat ze morgen terug moeten gaan werken .

                          grtjs
                          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Comment


                          • #58
                            Re: 02/01/2012 - Planckendael

                            Bedankt allemaal , het was mijn eerste en bovendien toffe SD ervaring met een hoop toffe mensen
                            Hopelijk heb ik wat leuke foto's kunnen maken want ik heb nog niet gekeken ,zal voor morgen zijn
                            Hop naar een volgende SD .
                            Groetjes
                            Luc
                            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                            Comment


                            • #59
                              Re: 02/01/2012 - Planckendael

                              mooi en geslaagd initiatief van Patric om 2012 mee te beginnen.

                              en "the usual suspects" waren op post !

                              goed weer en niet te druk in het dierenpark.

                              de vos die naar verluidt nooit te zien is, draaide rondjes dat het een lieve lust was,
                              de sneeuwluipaard viel na enige minuten uit de boom en ging dan maar op een onmogelijke plaats zonnen,
                              de leeuwen poseerden gewillig voor het familieportret,
                              ...

                              de werkende afwezigen hadden ongelijk .



                              Dirk

                              Comment


                              • #60
                                Re: 02/01/2012 - Planckendael

                                Ik wil de organisators van BelgiumDigital bedanken voor een fijne dag. Ik heb me kostelijk geamuseerd en ben direct aan het Lightroomen geslagen! Een paar toffe fotos. Zeker van de vos, het enigste dier dat ik nog nooit gezien had.


                                Foxy by Michael Mahy, on Flickr



                                Hartelijk bedankt.

                                Comment

                                Working...
                                X