Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

02/01/2012 - Planckendael

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: 02/01/2012 - Planckendael

    Oorspronkelijk geplaatst door Michael.M Bekijk bericht
    Ik wil de organisators van BelgiumDigital bedanken voor een fijne dag. Ik heb me kostelijk geamuseerd en ben direct aan het Lightroomen geslagen! Een paar toffe fotos. Zeker van de vos, het enigste dier dat ik nog nooit gezien had.
    Michael,

    het is eigenlijk de bedoeling dat je je foto's twee rubrieken verder plaatst in Shooting Days Foto's

    groetjes,

    Dirk

    Comment


    • #62
      Re: 02/01/2012 - Planckendael

      hey gasten bedankt
      weer een fijne dag en een heel goed initiatief
      van onze Patrick want anders zaten we toch maar
      in de zetel ons feest gedrag te verdringen
      en nu heb ik ook eens voor de
      eerste keer enen sneeuwluipaard gezien knap beestje
      op naar een volgende samen komst

      groetjes
      rudy
      Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
      portfolio = http://rdewebs.com

      Comment


      • #63
        Re: 02/01/2012 - Planckendael

        Thx aan Patrick voor dit mooie initiatief.
        Thx aan alle mede BD ers aanwezig op deze geslaagde SD
        Het weer zat toch gelukkig wat mee na de vele regen en duistere dagen, toch eens
        nu en dan mogen genieten van een klein zonnetje.
        Leuk om weer enkele beestjes in actie te zien en te proberen vastleggen, en dat
        was weer een heel grote uitdaging.
        Gelukkig dat we op het einde nog eens een kijkje gingen nemen naar de sneeuwluipaarden, want ja dan was er ineens een beetje activiteit en liet hij zich heel
        even mooi vastleggen.

        Heb al eens snel gekeken naar enkele beeldjes, en ja gelukkig toch al enkele scherpe
        plaatjes gevonden. Als ik wat tijd vind zal ik er enkele plaatsen.

        Tot de volgende SD ....

        Dirk

        Comment


        • #64
          Re: 02/01/2012 - Planckendael

          Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
          ....
          Het weer zat toch gelukkig wat mee na de vele regen en duistere dagen, toch eens
          nu en dan mogen genieten van een klein zonnetje. ....
          Dirk
          hadden we vandaag dinsdag in plaats van maandag als SD voor Plankendael gekozen was het een ander verhaal geweest

          Dirk

          Comment


          • #65
            Re: 02/01/2012 - Planckendael

            Bedankt allemaal voor de toffe reacties.

            Maar, voor mij is de maandag minder tof afgesloten. Nadat ik het park verlaten had ben ik in de auto zieker en zieker geworden en bij mijn thuiskomst was er maar één plek meer om te bezoeken (meer detail moet niet denk ik).

            Gisteren de ganse dag in bed gebleven en nu heb ik de moed om eens te volgen, het gaat beter en een dezer dagen eens naar mijn foto's kijken.

            Het was voor mij ook een toffe dag, een mooie groep, nieuwe gezichten leren kennen en blij dat ik ook BD'ers heb leren kennen die voor de allereerste keer deelnamen, plezant. En, ja het weer was aan BD zijn kant, geen regen zelfs enkele ogenblikken een zon door de wolken.

            Als het meezit, volgend jaar doen we het over.
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #66
              Re: 02/01/2012 - Planckendael

              Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
              Bedankt allemaal voor de toffe reacties.

              Maar, voor mij is de maandag minder tof afgesloten. Nadat ik het park verlaten had ben ik in de auto zieker en zieker geworden en bij mijn thuiskomst was er maar één plek meer om te bezoeken (meer detail moet niet denk ik).

              Gisteren de ganse dag in bed gebleven en nu heb ik de moed om eens te volgen, het gaat beter en een dezer dagen eens naar mijn foto's kijken.

              Het was voor mij ook een toffe dag, een mooie groep, nieuwe gezichten leren kennen en blij dat ik ook BD'ers heb leren kennen die voor de allereerste keer deelnamen, plezant. En, ja het weer was aan BD zijn kant, geen regen zelfs enkele ogenblikken een zon door de wolken.

              Als het meezit, volgend jaar doen we het over.
              Hopelijk voel je je snel weer beter Patrickske. Was idd heel leuk om wat nieuwe gezichten te zien, de reeds gekende ook natuurlijk
              Volgend jaar kom ik zeker weer mee, hoop tegen dan een goeie tele aan mijn kit toegevoegd te hebben.

              grtjs
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment

              Working...
              X