Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

02/01/2012 - Planckendael

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 02/01/2012 - Planckendael

    Oorspronkelijk geplaatst door Marieke Bekijk bericht
    Ik wil ook mee gaan.
    Marieke
    Je bent aan de lijst van de deelnemers bijgevoegd
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #32
      Re: 02/01/2012 - Planckendael

      Ik ga nog altijd mee maar de dochter mag je schrappen.

      Ze zag het niet echt zitten en was bang dat ik haar weer teveel ging fotograferen.



      Mvg

      Steven
      1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

      Comment


      • #33
        Re: 02/01/2012 - Planckendael

        Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
        Ik ga nog altijd mee maar de dochter mag je schrappen.

        Ze zag het niet echt zitten en was bang dat ik haar weer teveel ging fotograferen.



        Mvg

        Steven
        Is aangepast
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #34
          Re: 02/01/2012 - Planckendael

          Sneeuw moeten we maandag niet verwachten dus zal iedereen wel van de partij zijn in Planckendael. Ik kijk er alvast naar uit, steeds weer een leuk gezelschap om mee op pad te gaan .

          Prettig Eindejaar alvast en tot maandag .

          grtjs
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #35
            Re: 02/01/2012 - Planckendael

            Mooi initiatief, ik zal er niet bij kunnen zijn, ook voor mij is het een werkdag

            Comment


            • #36
              Re: 02/01/2012 - Planckendael

              Als het mee zit ga ik ook mee en neem dan nog een vriendin mee .
              Dus onder voorbehoud nog 2 mensen bij op de lijst .
              Groetjes
              Luc
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

              Comment


              • #37
                Re: 02/01/2012 - Planckendael

                Ik heb mij zojuist aangemeld op het forum op het aanraden van een familielid. Ik heb 2 maanden geleden een Canon 600D gekocht en ik zou (als het niet regent) jullie graag willen vergezellen maandag.

                Michael

                Comment


                • #38
                  Re: 02/01/2012 - Planckendael

                  Ik zal er niet bij zijn. Week 2 van mijn vakantie is ondertussen zowat volledig volgeboekt en 't schijnt dat die eigenlijk bedoeld is om uit te rusten...
                  Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                  vroeger op dit forum bekend als wAckO

                  Comment


                  • #39
                    Re: 02/01/2012 - Planckendael

                    Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
                    Als het mee zit ga ik ook mee en neem dan nog een vriendin mee .
                    Dus onder voorbehoud nog 2 mensen bij op de lijst .
                    Groetjes
                    Luc
                    Luc, welkom. Ik heb jullie aan de lijst van de deelnemers toegevoegd.
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #40
                      Re: 02/01/2012 - Planckendael

                      Oorspronkelijk geplaatst door Michael.M Bekijk bericht
                      Ik heb mij zojuist aangemeld op het forum op het aanraden van een familielid. Ik heb 2 maanden geleden een Canon 600D gekocht en ik zou (als het niet regent) jullie graag willen vergezellen maandag.

                      Michael
                      Michael, welkom. je bent aan de lijst van de deelnemers toegevoegd. Je zal er geen spijt van hebben, een pracht van een groep die je graag zal verwelkomen.

                      Aan de ingang zal je de groep treffen met rugzakken, veel fotomateriaal en sommige wel met een hulpmiddel op wielen voor al dat materiaal. Maar laat je daar niet voor afschrikken, het is meermaals gebeurd dat met een geen professioneel toestel de mooiste foto genomen wordt.

                      Tot maandag
                      http://www.photo-patricske.be
                      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                      Comment


                      • #41
                        Re: 02/01/2012 - Planckendael

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fengari Bekijk bericht
                        Ik zal er niet bij zijn. Week 2 van mijn vakantie is ondertussen zowat volledig volgeboekt en 't schijnt dat die eigenlijk bedoeld is om uit te rusten...
                        Spijtig dat je niet kan aanwezig zijn, tot een volgende keer.

                        Ik heb je naam van de deelnemerslijst geschrapt.
                        http://www.photo-patricske.be
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                        Comment


                        • #42
                          Re: 02/01/2012 - Planckendael

                          Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                          Mooi initiatief, ik zal er niet bij kunnen zijn, ook voor mij is het een werkdag
                          James, allé makker. Je baas kent BD toch zo goed, dat hij je geen dag vrijaf geeft. Hij moest zelf ook vrijaf nemen om (nog) eens mee te komen.
                          http://www.photo-patricske.be
                          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                          Comment


                          • #43
                            Re: 02/01/2012 - Planckendael

                            Op het allerlaatste nippertje: ik ben ook een super nieuweling en ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken. Ik zal dus ook van de partij zijn maar ik heb geen ticket nodig. Aangezien mijn kinderen erbij zijn en die het misschien beu worden, kan het zijn dat ik tijdens de wandeling afhaak...

                            Groetjes

                            Comment


                            • #44
                              Re: 02/01/2012 - Planckendael

                              Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                              James, allé makker. Je baas kent BD toch zo goed, dat hij je geen dag vrijaf geeft. Hij moest zelf ook vrijaf nemen om (nog) eens mee te komen.
                              ja patrick daar heb je een punt
                              dus james toch mischien ff proberen
                              en hem proberen mee te krijgen

                              groetjes rudy
                              Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                              Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                              portfolio = http://rdewebs.com

                              Comment


                              • #45
                                Re: 02/01/2012 - Planckendael

                                Sju Patrick, ik moet me helaas op het laatste moment afmelden.
                                Door onverwachte werkzaamheden ga ik 't niet redden morgen.
                                Spijtig, ik hoop er de volgende SD zeker weer bij te zijn.
                                Veel plezier, en hopelijk houden jullie 't een beetje droog !
                                Groet,
                                Roel
                                Canon EOS 60D, Canon EF 24-105 mm f/4 L IS USM, Canon EF 70-200 mm f/4 L IS USM

                                Comment

                                Working...
                                X