Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oostende (04 april 2004)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by aevh
    Hallo Lightyear, Wunjo, Amica, Pieterbie en andere BD'ers,

    Is er nog plaats voor mij?

    Zo nee, jammer voor mij, ik zie graag jullie foto's tegemoet.

    Zo ja,
    * ik kom alleen
    * met de AUTO (kan personen meenemen (omgeving Amsterdam)
    * Gaarne een middagmaal
    * Graag een avondmaal na afloop
    * Geen interesse voor het ommeland
    * Geen overnachting
    Andere opmerkingen ? prima initiatief, kijk er naar uit.

    Suc6,
    aevh (Edward)

    Welkom "aan boord" in elk geval.
    http://pieterbie.skynetblogs.be

    Comment


    • Pieterbie,

      Dank je, laatste SD was Den Bosch, begint toch wel wat te kriebelen.

      Groet,

      aevh
      Olympus four thirds en Panasonic micro four thirds

      Comment


      • Hallo

        Is er nog plaatske voor mij, mijn vriedin en een collega?

        Even nog enkele details:
        * ik kom dus samen met mijn vriedin en een collega
        * met de AUTO
        * Gaarne een middagmaal
        * Graag een avondmaal na afloop
        * Geen interesse voor het ommeland
        * Geen overnachting
        Andere opmerkingen ?

        Mijn collega en ik willen graag eens als leken meegan om dus allerlei tips & tricks in praltijk om te zetten en natuurlijk heel wat bij te leren. Dus wwar kan het beter dan op een shooting day vol mer ervaren rotten
        [Nikon D5100 & Nikon D70]
        [Yves en Liesbeths blog Resort]

        Comment


        • Had er GRAAG bij willen zijn !!! . Maar het is voor mij echt niet te doen !!!



          Ben afhankelijk van het openbaar vervoer ..... En om deze tijd kan ik niet in A´dam zijn
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • Hanske... Misschien zijn er BDers die vanuit Nederland komen en je kunnen oppikken???
            Op ieder Shooting zijn er toch veel Nederlanders bij, dus zullen er in Oostende ook wel veel zijn?

            Comment


            • Originally posted by mic
              Hanske... Misschien zijn er BDers die vanuit Nederland komen en je kunnen oppikken???
              Op ieder Shooting zijn er toch veel Nederlanders bij, dus zullen er in Oostende ook wel veel zijn?
              Wie weet Dus bij deze de oproep aan de Nederlanders : Is er iemand die naar Oostende gaat , en mij kan oppikken in de buurt van Almere ??? Bij voorbaat dank !

              (AEVH misschien ?? ) Uiteraard deel ik in de benzinekosten.
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • Als je maar een kwartierke te laat zal zijn, kunnen we daar nog een mouw aanpassen hoor. Ik kan je dan misschien aan het station met de auto komen oppikken. Tenzij je echter een vriendelijke nederlander (bestaan die??? ) vind die je wil kidknappen, des te beter.
                http://www.vannecke.be
                Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                Comment


                • @wunjo:

                  Het gaat er niet om dat ik te laat zou komen , maar ik geraak niet met de trein in Amsterdam op dat vroege tijdstip
                  Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                  Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                  Comment


                  • Maar kan je niet de volgende trein nemen? Dan ben je maar op 10.13 in Oostende. En moet je maar om 06.23 in amsterdam zijn.
                    http://www.vannecke.be
                    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                    Comment


                    • Niets ten nadele van deze SD (we gaan zelf ook een lang weekend en niet voor niets ), maar om nou 8 uur in de trein te gaan zitten op één dag (je moet ook weer terug), dat lijkt me toch wel een beetje overdreven . Er komen nog veel meer SD's hoor
                      Of je moet net als wij, blijven overnachten, dan is het wellicht nog te doen.
                      Meer foto's op Mukblog

                      Comment


                      • Originally posted by Jacki
                        Niets ten nadele van deze SD (we gaan zelf ook een lang weekend en niet voor niets ), maar om nou 8 uur in de trein te gaan zitten op één dag (je moet ook weer terug), dat lijkt me toch wel een beetje overdreven . Er komen nog veel meer SD's hoor
                        Of je moet net als wij, blijven overnachten, dan is het wellicht nog te doen.
                        Precies , dat staat me dus ook een klein beetje tegen. Overnachten zal niet gaan. Er komen er nog meer , klopt , maar verreweg de meesten zijn , als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer , bijna niet te doen . Enfin , we zien wel Trouwens , moet eerst ook nog kijken of ik niet moet werken op die datum ..( ik werk gemiddeld 3 van de 4 weekeinden )
                        Kan wel vragen of de planning er al vast rekening mee kan houden.....
                        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                        Comment


                        • Tja, Almere - België is niet de handigste route om af te leggen denk ik. Hopelijk komt er weer eens een SD in Nederland (hint, hint)
                          Meer foto's op Mukblog

                          Comment


                          • Originally posted by Jacki
                            Tja, Almere - België is niet de handigste route om af te leggen denk ik. Hopelijk komt er weer eens een SD in Nederland (hint, hint)
                            Niets houdt je tegen om zelf...(hint,hint)

                            Greetz

                            Sam Jae

                            Comment


                            • Originally posted by Sam Jae
                              Niets houdt je tegen om zelf...(hint,hint)
                              Tja, ik heb al twee SD's mee-georganiseerd (Maastricht en Den Bosch), dus ik vind dat iemand anders dat wel mag doen.
                              Mocht het té lang duren, dan zal er nog wel eens een SD Nijmegen komen
                              Meer foto's op Mukblog

                              Comment


                              • Originally posted by Sam Jae
                                Niets houdt je tegen om zelf...(hint,hint)

                                Dat zit al in mijn gedachten hoor Wil wel een keer ( proberen) om een BD dag in Amsterdam ( Paleis op de Dam , Rijksmuseum , oudezijds voorburgwal , Stopera , Concertgebouw etc etc ) te gaan organiseren. Dus het zit in de planning Wordt aan gewerkt , zullen we maar zeggen
                                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                                Comment

                                Working...
                                X