Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wij staan blijkbaar zowat drieënzestigste op de lijst inschrijvingen. Wat denken jullie, beestaat er nog een kans dat wij nog kunnen deelnemen of hangt het enkel af van eventuele "afhakers"? En in dat laatste geval, zijn alle ingeschreven leden op de hoogte van deze wachtlijst? Het zou natuurlijk jammer zijn dat op de dag zelf een aantal personen niet komen opdagen, terwijl er anderen thuis zijn moeten blijven....
Alleszins heel veel respect voor jullie inspanningen, welke beslissing jullie ook (moeten)nemen!
K@rel, je staat op de lijst. Kom maar gerust af met je fototoestel om de hele dag mee te maken. Dat zal trouwens voor alle wachtlijsters het geval zijn hoor: voor hen hebben we zeker SD+middagmaal.
Nog enkel even afwachten voor de laatste details voor dat middag- en avondmaal vooraleer we alles in een definitieve plooi gieten en publiceren.
Originally posted by k@rel
@de organisatie;
Wij staan blijkbaar zowat drieënzestigste op de lijst inschrijvingen. Wat denken jullie, beestaat er nog een kans dat wij nog kunnen deelnemen of hangt het enkel af van eventuele "afhakers"? En in dat laatste geval, zijn alle ingeschreven leden op de hoogte van deze wachtlijst? Het zou natuurlijk jammer zijn dat op de dag zelf een aantal personen niet komen opdagen, terwijl er anderen thuis zijn moeten blijven....
Alleszins heel veel respect voor jullie inspanningen, welke beslissing jullie ook (moeten)nemen!
Zal een drukke SD worden... ik begin er 's morgens aan in Brugge (ff rondlopen aan de start van de Ronde van Vlaanderen, dan met trein richting Oostende )
Tom
| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
Ik vermoed dat ik 2 mensen blij ga maken met m'n afmelding.
Helaas kunnen we er toch niet bij zijn.
M'n ouders zijn 35 jaar getrouwd en vinden 4/4 wel een mooie datum voor een feestje....
Dus John en Annetje mogen van de lijst af.....zal voor een volgende SD zijn
Originally posted by Annetje
Ik vermoed dat ik 2 mensen blij ga maken met m'n afmelding.
Helaas kunnen we er toch niet bij zijn.
M'n ouders zijn 35 jaar getrouwd en vinden 4/4 wel een mooie datum voor een feestje....
Dus John en Annetje mogen van de lijst af.....zal voor een volgende SD zijn
Hallo Lightyear, Wunjo, Amica, Pieterbie en andere BD'ers,
Is er nog plaats voor mij?
Zo nee, jammer voor mij, ik zie graag jullie foto's tegemoet.
Zo ja,
* ik kom alleen
* met de AUTO (kan personen meenemen (omgeving Amsterdam)
* Gaarne een middagmaal
* Graag een avondmaal na afloop
* Geen interesse voor het ommeland
* Geen overnachting
Andere opmerkingen ? prima initiatief, kijk er naar uit.
Suc6,
aevh (Edward)
Olympus four thirds en Panasonic micro four thirds
Originally posted by aevh
Hallo Lightyear, Wunjo, Amica, Pieterbie en andere BD'ers,
Is er nog plaats voor mij?
Zo nee, jammer voor mij, ik zie graag jullie foto's tegemoet.
Zo ja,
* ik kom alleen
* met de AUTO (kan personen meenemen (omgeving Amsterdam)
* Gaarne een middagmaal
* Graag een avondmaal na afloop
* Geen interesse voor het ommeland
* Geen overnachting
Andere opmerkingen ? prima initiatief, kijk er naar uit.
Comment