Hallo organisatie, bij nader inzien wil ik niet deelnemen aan de Shooting Day Oostende. Bedankt voor jullie moeite en succes met de verdere organisatie.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Oostende (04 april 2004)
Collapse
X
-
-
Originally posted by Cyrox
Waarom herhalen jullie alles twee, driemaal???
Comment
-
Originally posted by Gossie
Ik heb zonet gezien dat op 04 april de "Ronde van Vlaanderen" plaatsvindt. En da's nu echt iets waarvoor ik thuis blijf. Dus mogen jullie ons (Ellen & mezelf) van de reservelijst halen. Jammer, maar we zullen er de volgende keer wel bij zijn.
bord vegen en vervangen door een andere naam
Comment
-
Owla, we krijgen concurrentie van een ander shooting-event En 't is natuurlijk de laatste van Musseeuw, dat kan tellen
Originally posted by Macchap
Originally posted by Gossie
Ik heb zonet gezien dat op 04 april de "Ronde van Vlaanderen" plaatsvindt. En da's nu echt iets waarvoor ik thuis blijf. Dus mogen jullie ons (Ellen & mezelf) van de reservelijst halen. Jammer, maar we zullen er de volgende keer wel bij zijn.
bord vegen en vervangen door een andere naam
Comment
-
-
Originally posted by mic
Waarom herhalen jullie alles twee, driemaal??? Jacki, Jan???
raar....raar....raar....
Het bericht leek helemaal niet gepost te worden ("catastrophic failure"), maar blijkbaar zelfs driemaal. Snel twee reacties weghalen
ps. Meerdere reacties van één persoon achter elkaar tellen maar als één CyroxMeer foto's op Mukblog
Comment
-
Euhh.. ik zie op de lijst dat 1/2trouwboek er niet op staat ik... kom niet buiten zonder mijne 1/2trouwboek
(zij stond er vroeger toch op?!)
Comment
-
Originally posted by teddy-bear
Euhh.. ik zie op de lijst dat 1/2trouwboek er niet op staat ik... kom niet buiten zonder mijne 1/2trouwboek
Wat heeft ze gedaan om van de lijst gehaald te worden? moet al erg zijn...
Comment
-
Terug in orde Teddy-Bear, foutje van mij! Hier in mijnen excel stonden jullie met 2 pers. aangeduid hoor, don't worry !
Comment
-
-
Lijnlijn
canon eos 350d
Comment
-
Comment